Haha forever aloner.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oh we'll ik ben alleen dus vind een vaatwasser vind ik enigzins onzin.
Of je moet er 2 hebben 1 voor de vieze vaat die je afwisseld met de schone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha forever aloner.Nah, been there done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna weer thuis nu weer alleen.
Maar als je alleen bent maakt die ene pan met die 2 borden echt geen fuck uit!
Toch?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee, inderdaad. Sowieso gaat je vaatwasser stinken als je het te lang laat wachten. En om nou een hele vaatwasser te draaien voor twee pannen is te overdreven.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nah, been there done that.
Daarna weer thuis nu weer alleen.
Maar als je alleen bent maakt die ene pan met die 2 borden echt geen fuck uit!
Toch?
bu ne laquote:
Lig nu zo in mijn bedquote:Op zondag 4 januari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ok, too much internet voor vandaag, Crip.
quote:
Geen TV. Tell me mooore.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Russische/Syberische modelletjes die doorbreken in china, nu op canvas.
Kan je dit gaan kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat syberir rusland goedkoper is met vliegen enzo voor landen als china en ze hebben toch de exotische europese look
Maar het programma duurde maar een halfuur
ja dit was het !quote:Op zondag 4 januari 2015 02:33 schreef Landysh het volgende:
Ze krijgen geen zakgeld als ze aankomen.Damn ik heb ook zo'n job nodig!!!!
lelijk ben je niet en met die modellen vergelijken doet niemand goed. Die meisjes passen twee drie keer ij mij denk ik zoquote:Op zondag 4 januari 2015 02:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voel mij echt lelijk en dik na het kijken van deze docu.
Als het niet meer is. Mjah DIT JAAR GA IK ECHT EEN SKINNY BITCH WORDEN. I MEAN IT.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lelijk ben je niet en met die modellen vergelijken doet niemand goed. Die meisjes passen twee drie keer ij mij denk ik zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |