Is haram.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil op popcorn time, maar er staat dat het mogelijk illegaal kan zijn in jouw land.
Gebruiken jullie dit?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil op popcorn time, maar er staat dat het mogelijk illegaal kan zijn in jouw land.
Gebruiken jullie dit?
Ja, behalve als je weet dat er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je moet het altijd veilig doen toch.
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, 'me' is toch gewoon goed?Maar nogmaals beterschap! Veel chocola eten en hopelijk ben je snel weer beter.
Het is gewoon goed, niet naar je collega luisteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
zal ik je collega aansteken met mn griepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
Oh volgens mij wordt ze alleen boos als mensen het als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Maar ik durf het nu nooit meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is gewoon goed, niet naar je collega luisteren.
http://www.goeievraag.nl/wetenschap/taal/vraag/420217/gebruik
Jij ook ziekkk? Hoelang al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zal ik je collega aansteken met mn griep
Een domme collega. Een domme kut, dat is ze.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik klap je hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een domme collega. Een domme kut, dat is ze.
Oja duh, dan wel natuurlijk. Maar ik heb het jou nooit verkeerd zien gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh volgens mij wordt ze alleen boos als mensen het als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Maar ik durf het nu nooit meer te gebruiken.
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sucuk eten bitchez. Maar het ontdooien duurt te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |