quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ontdek Chopin. Wie anders vindt zijn opening geniaal?![]()
Haha. You sir, just made my dayquote:
Zou haar dubbel en dwars doen en dan uit mijn huis gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat Kim's roots in Karakale, Kars liggen. Dus eigenlijk is het bizim Kim.
waarschijnlijk de dochter van een of andere paardenfokker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat Kim's roots in Karakale, Kars liggen. Dus eigenlijk is het bizim Kim.
Waarom kijk jij dit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zij lijkt ook erg op Kim Kardashian. Vraag me af wat haar achtergrond is.
Stond laatst bij de suggesties bij een van Crip's video's waar ik op geklikt had. Was me nog bijgebleven.quote:
Sure baby...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stond laatst bij de suggesties bij een van Crip's video's waar ik op geklikt had. Was me nog bijgebleven.
OM HET IN DE AVOND TOE TE PASSEM GEEF MAAR TOEEEEquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit ja, ik volg make-upvloggers in mijn vrije tijd... Wilde je dat horen?
Haha Imacurface, ik volg haar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zij lijkt ook erg op Kim Kardashian. Vraag me af wat haar achtergrond is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook illegaal, maar heel veel mensen downloaden toch nog vrolijk verder na dat verbod, dus ik wacht wel tot ik een waarschuwingsmail ofzo krijg van mijn provider. Ik heb het ook pas recentelijk gedownload; lange tijd niet aangedurfd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil op popcorn time, maar er staat dat het mogelijk illegaal kan zijn in jouw land.
Gebruiken jullie dit?
Is haram.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil op popcorn time, maar er staat dat het mogelijk illegaal kan zijn in jouw land.
Gebruiken jullie dit?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gebruiken jullie dit?
Ja, behalve als je weet dat er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je moet het altijd veilig doen toch.
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, 'me' is toch gewoon goed?Maar nogmaals beterschap! Veel chocola eten en hopelijk ben je snel weer beter.
Het is gewoon goed, niet naar je collega luisteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |