quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ontdek Chopin. Wie anders vindt zijn opening geniaal?![]()
Haha. You sir, just made my dayquote:
Zou haar dubbel en dwars doen en dan uit mijn huis gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat Kim's roots in Karakale, Kars liggen. Dus eigenlijk is het bizim Kim.
waarschijnlijk de dochter van een of andere paardenfokker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat Kim's roots in Karakale, Kars liggen. Dus eigenlijk is het bizim Kim.
Waarom kijk jij dit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zij lijkt ook erg op Kim Kardashian. Vraag me af wat haar achtergrond is.
Stond laatst bij de suggesties bij een van Crip's video's waar ik op geklikt had. Was me nog bijgebleven.quote:
Sure baby...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stond laatst bij de suggesties bij een van Crip's video's waar ik op geklikt had. Was me nog bijgebleven.
OM HET IN DE AVOND TOE TE PASSEM GEEF MAAR TOEEEEquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit ja, ik volg make-upvloggers in mijn vrije tijd... Wilde je dat horen?
Haha Imacurface, ik volg haar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zij lijkt ook erg op Kim Kardashian. Vraag me af wat haar achtergrond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |