zal ik je collega aansteken met mn griepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
Oh volgens mij wordt ze alleen boos als mensen het als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Maar ik durf het nu nooit meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is gewoon goed, niet naar je collega luisteren.
http://www.goeievraag.nl/wetenschap/taal/vraag/420217/gebruik
Jij ook ziekkk? Hoelang al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zal ik je collega aansteken met mn griep
Een domme collega. Een domme kut, dat is ze.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
Ik klap je hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een domme collega. Een domme kut, dat is ze.
Oja duh, dan wel natuurlijk. Maar ik heb het jou nooit verkeerd zien gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh volgens mij wordt ze alleen boos als mensen het als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Maar ik durf het nu nooit meer te gebruiken.
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sucuk eten bitchez. Maar het ontdooien duurt te lang.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.Zal ik voor jou ook maken?
![]()
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo te zien een sandwich met sosis en sucuk.
En ik dannnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.Zal ik voor jou ook maken?
![]()
[ afbeelding ]
Lullig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Landysh het volgende:
Soo hey vader verstopt gewoon de beste chocolade in de garage en geeft mij snickers, twix, mars en die andere saaie shit die ik niks vind. Even zijn toblerone's gesnitcht.
Dommie. Je moet kippesoep eten als je verkouden bentquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sucuk eten bitchez. Maar het ontdooien duurt te lang.
O yeah, met een beetje citroen...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dommie. Je moet kippesoep eten als je verkouden bent
sinds oud en nieuwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij ook ziekkk? Hoelang al?
En nee doe maar niet, ze is heel lief.
Dat is het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
3 kwart van de vaste posters hier is geen turk, wat is dit voor turkentopic?!
Heb hongerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O yeah, met een beetje citroen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |