waz met jouquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Peunage het volgende:
Is de kermis bij de Dam in Amsterdam het hele jaar open?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Peunage het volgende:
Is de kermis bij de Dam in Amsterdam het hele jaar open?
Dude....quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien? Hebben ze een naam/website/agenda?
wat zit je dan te huilen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Maar ik ben vanaf volgende week weer 1.5 week vrij.
ben ik zeker 70+ euro kwijt aan alleen openbaar vervoer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik weet niet, hmm even denken, hmm, echt een hersenkraker deze hoor, hmm.
Wellicht een treinkaartje kopen?
sws openbaar vervoerquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben ik zeker 70+ euro kwijt aan alleen openbaar vervoer.
Ben nog bezig met mn rijbewijs.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
sws openbaar vervoer
neem toch de auto
Ja die had ik al gevonden. Wachten dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waz met jou
Hier hou dit in de gaten: http://www.iamsterdam.com(...)s-en-kinderen/kermis
Wat met je hoofd.quote:
Hoe de f. kan dat nou,quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben ik zeker 70+ euro kwijt aan alleen openbaar vervoer.
Misschien wil ze van Limbabwe naar de beschaafde wereld.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe de f. kan dat nou,ik reis over de grenzen en betaal 15% van wat jij nu opnoemt.
Kan toch niet gekkiequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevonden. Wachten dus
[..]
Wat met je hoofd.
Ik moet dan iets doen, dus ik ben vrij tho geen vakantie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je hebt volgende weeg 1.5 weken vakantie, what's the problem?
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet dan iets doen, dus ik ben vrij tho geen vakantie.
Jawel, je hebt ook vaste kermissen. Die op de Dam was echt vet vaak open. Grootste gedeelte van het jaar denk ik.quote:
Je moet ook gewoon Middle-Eastern style zonder afspraak op bezoek gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wilde vandaag even ergens heen. Even snel op bezoek, 30 min. Zegt die gene: ik ga vnv weg dus kan niet. Dacht echt wow. Kaasmanieren.
Ik wilde om half 4 gaan die persoon ging om 18.00u wegquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon Middle-Eastern style zonder afspraak op bezoek gaan.
Heb ik ook, op willekeurige momenten binnenvallen bij je vrienden. Kan het gebruik van agenda's dan niet echt waarderen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon Middle-Eastern style zonder afspraak op bezoek gaan.
Ik snap het ergens wel, je moet iets doen, of je hebt een afspraak en je kan echt even geen tijd vrijmaken..quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wilde vandaag even ergens heen. Even snel op bezoek, 30 min. Zegt die gene: ik ga vnv weg dus kan niet. Dacht echt wow. Kaasmanieren.
Ik haat dit echt, weet je hoe vaak ik mijn plannen moest cancellen omdat iemand opeens binnenkwam vallen? Misschien is iemand privé dingen aan het doen/regelen etc. en dan opeens iemand voor de deur.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb ik ook, op willekeurige momenten binnenvallen bij je vrienden. Kan het gebruik van agenda's dan niet echt waarderen.
Ik snap het.. maar zelfs komt ze ook vaak zomaar binnenvallen snap jequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, je moet iets doen, of je hebt een afspraak en je kan echt even geen tijd vrijmaken..
#verkazingtentop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |