Shop je weleens alleen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:28 schreef Landysh het volgende:
Oh btw, ik ben net ziek naar Roermond geweest voor helemaal niks.Hele jaar uitgekeken op deze sale, fcking niks gekocht.
Vandaag toevallig niet maar meestal wel. Ik haat het om met anderen te shoppen tbh.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Shop je weleens alleen?
Alleen shoppen is zo chill.
Zeker die ene over stage in Zuid-Afrikaquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha bitch.Oh geen rijbewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ga naar poptasiiiiiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
liep net perongeluk door de wallen. was awkward dus ik zwaaide maar naar de ladies.
Wat doe je in amsterdam?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
liep net perongeluk door de wallen. was awkward dus ik zwaaide maar naar de ladies.
quote:#15119
Vorig jaar vertelde mijn zus dat ze zwanger was (ongepland). De vader wou er niks mee te maken hebben. Haar zoontje overleed met 32 weken. Nu heb ik te horen gekregen dat ze zwanger is (van een andere vent) Ik heb het gevoel dat ze het deze keer heeft gepland. Terwijl ze geen relatie met de vader heeft. Die krijgt het pas aankomende week te horen. Ik zit dus in tweestrijd met mijn gevoelens. Ik ben blij voor haar, maar het is amper een halfjaar nadat haar zoontje is overleden. Ik durf haar (nog?) niet te vragen of het ook inderdaad gepland is door HAAR. Want nu praat ze nonchalant "als hij niks van de kleine wilt weten dan pak ik het deze keer anders aan". Volgens haar heeft ze het niet gepland want ze is ook nog aan het daten met een andere jongen. Ik hoop voor haar dat dit kindje gezond en levend ter wereld komt. Want een tweede kind wegbrengen zal ze denk ik niet aankunnen.
'Per ongeluk'.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
Gebeurt mij ook heel vaak joh, per ongeluk door de Wallen lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
vraag borte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet volgende week helemaal naar Limboland voor een bijeenkomst van school. Hoe zijn ze daar tegen mensen vanuit buiten Limburg?
Wtf is er mis met mensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:54 schreef zarGon het volgende:
http://uitdedoofpot.nl/.
[..]
[..]
[..]
[..].
[..]
[..]
[..].
[..]
[..]
[..]
lolque
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Don't we all?!
[..]
[..]
[..]
Damesmeisje!!!
[..]
2014 is al om.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik spreek je er over een jaar wel weer over.
Haha, is dat serieus bedoeld? Ik hoop het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |