Gebeurt mij ook heel vaak joh, per ongeluk door de Wallen lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
liep net perongeluk door de wallen. was awkward dus ik zwaaide maar naar de ladies.
vraag borte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet volgende week helemaal naar Limboland voor een bijeenkomst van school. Hoe zijn ze daar tegen mensen vanuit buiten Limburg?
Wtf is er mis met mensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:54 schreef zarGon het volgende:
http://uitdedoofpot.nl/.
[..]
[..]
[..]
[..].
[..]
[..]
[..].
[..]
[..]
[..]
lolque
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Don't we all?!
[..]
[..]
[..]
Damesmeisje!!!
[..]
2014 is al om.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik spreek je er over een jaar wel weer over.
Haha, is dat serieus bedoeld? Ik hoop het nietquote:
aaaaaiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eens, iedereen weet dat het 'per abuis' is of 'bij ongeluk'.
Ja ik loop door Chinatown chillax enzo leuk mangas checken en anime figuurtjes. En opeens zie ik half naakte wijven toen ik de volgende straat in liep.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook heel vaak joh, per ongeluk door de Wallen lopen.
Hhhh dacht ik ook even aan maar had geen zin om te zoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga naar poptasiiiii
Oh nee, ze zijn gesloten nvm.
Chillen. Ben net thuis man kapot.quote:
Echt.quote:
Zou zijn smiechterige kop tegen de tafelrand hebben geduwd als dat mijn zoon was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Landysh het volgende:
Wow.Hoeveel slippers heeft die gehad denk je?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Landysh het volgende:
Wow.Hoeveel slippers heeft die gehad denk je?
Bitch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis.
Heb me net wel lekker uitgeleeft bij de McDrive. Vier cheeseburgers en een big tasty.
Hey Borte.
Niks bitch. Gewoon jelly.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bitch.
Ik heb vandaag een zo'n smoothieding en een frap gehaald bij de McD. Verder een broodje met gegrilde groenten bij LaPlace.Het is dat ik ziek ben, anders was ik wss ook wel voor een big tasty gegaan.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks bitch. Gewoon jelly.
4 x cheesebrger
1 x big tasty
0,5L chocomel +
2515 kcal
Lekker avondnachtmaaltje.
#bulkinglife
Wat nou jonguh. Ben al twee weken ofzo niet meer bij de Mc geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje wel.
Maar ehm, niet dat ik nou zo super gezond leef of zo (alles behalve), maar is het niet een beetje heel ongezond om zo vaak bij de Mc te eten?
Oh, sorry. Ik dacht dat je echt een paar keer per week ging, vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat nou jonguh. Ben al twee weken ofzo niet meer bij de Mc geweest.
Vraag me af hoe 'slecht' dat daadwerkelijk zou zijn. En waarom uberhaupt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik dacht dat je echt een paar keer per week ging, vandaar.
Nergens voor nodig om de inb4-en. En er is geen enkel schot gelost.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef Peunage het volgende:
SHOTS FIREEEEEEEEd
Je hebt geen inb4 gezegd deuce, vandaar. Inb4 inb4 shots fired.
Dit heb ik soms ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef Landysh het volgende:
Oke Deuce. Seurry. Te moe om een discussie te beginnen. Andere keer.
[ afbeelding ]
HAHA. Gewoon 100% ik dit.
Wowowow. I see how it is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef Landysh het volgende:
Oke Deuce. Seurry. Te moe om een discussie te beginnen. Andere keer.
oopsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:18 schreef Santello het volgende:
Crip is dus naar Amsterdam gegaan en wilde niet chillen met mij
Jij, ook al. Ik dacht dat ik me gisteren nacht aanstelde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Superkoud en nu opeens superwarm. This thug life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |