I understandquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap het.. maar zelfs komt ze ook vaak zomaar binnenvallen snap je
Crip, wat goed!
Douglas, Ici paris?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kom ik aan vichy dermablend proefmonsterssss?
Is ook plek voor demonstraties en dergelijkequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel, je hebt ook vaste kermissen. Die op de Dam was echt vet vaak open. Grootste gedeelte van het jaar denk ik.
apotheekquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kom ik aan vichy dermablend proefmonsterssss?
Haha, bij mij is het bijna over, en ik heb geen gekke olietjes of alternatieve medicijnen gebruiktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:46 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze olie.Fck vicks en al die andere Westerse verkoudheidsshit, Aziaten weten.
Ik blijf meestal ook uit de buurt van olietjes, medicijnen etc. tijdens een verkoudheid, maar mijn vader zei dat ik deze moest proberen. No regrets. Echt mijn neus was binnen een sec. open. Het brandt wel maar dat voelt alleen maar goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, bij mij is het bijna over, en ik heb geen gekke olietjes of alternatieve medicijnen gebruikt
Ik ken dit spul wel. Beetje muntachtig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik blijf meestal ook uit de buurt van olietjes, medicijnen etc. tijdens een verkoudheid, maar mijn vader zei dat ik deze moest proberen. No regrets. Echt mijn neus was binnen een sec. open. Het brandt wel maar dat voelt alleen maar goed.
Jaa, maar met andere dingen erbij. Ruikt niet echt lekker maar is wel effectief.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ken dit spul wel. Beetje muntachtig?
13.gifquote:
Jep!quote:
Gewoon een dons gevulde jas?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef Landysh het volgende:
Hey peepz, weten jullie een mooie winterjas die er niet al te lelijk en lomp uitziet maar je wel warm houdt? Ik denk dat het door mijn jas komt dat ik in korte tijd zo ziek ben geworden.
Je wordt wel sneller ziek door kou. En vooral als je gezweet hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
Je wordt niet ziek door kou
http://www.kennislink.nl/(...)-anders-word-je-ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |