SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Robert Moog died for our synths![]()
ik was 12 en wat is dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb niet a priori iets tegen love songs... maar dit is echt zo zoet dat ik er misselijk van word.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Doe Maar staat vooral te hoog, ik vind ze echt heel overgewaardeerd.quote:Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met doe maar en chris rea is weinig mis.
Maargoed dat is natuurlijk persoonlijk
Chris Rea ben ik kotsbeu[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
alleen die slisssssssssquote:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
The Ultimate Groene Blaadjes-songWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Neem een suikerspin.quote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef Molurus het volgende:
Ik heb niet a priori iets tegen love songs... maar dit is echt zo zoet dat ik er misselijk van word.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Deed je beter dan ik.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Jij was twaalf en ik was achtenveertig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ow damn... mijn stream heeft op pauze gestaan en is weer verder gegaan waar hij gebleven is. Oid. Ik hoor nu helemaal niet Rob de Nijs.Make love, not war ☮![]()
De zestienjarigen van nu zijn niet meer groen.
Die hebben alles al gezien voor ze ergens de leuter insteken.![]()
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de Nijs#FreeHat![]()
Verversen dus.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow damn... mijn stream heeft op pauze gestaan en is weer verder gegaan waar hij gebleven is. Oid. Ik hoor nu helemaal niet Rob de Nijs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow damn... mijn stream heeft op pauze gestaan en is weer verder gegaan waar hij gebleven is. Oid. Ik hoor nu helemaal niet Rob de Nijs.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mag toch hopen van niet, wat een verkrachting is dat zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.![]()
Benno L, Karl Notenquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de NijsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
TT blerden we altijd bij wijlen Carillon in Rotterdam.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
89 Always Bon Jovi 1994![]()
688 Down Down Status Quo 1975687 Dreamer Supertramp 1974
686 Every Little Thing She Does Is Magic The Police 1981
![]()
685 Let's Dance David Bowie 1983684 Limburg Rowwen Heze 1996
683 How Deep Is Your Love Bee Gees 1977
![]()
682 Knocking On Heaven's Door Bob Dylan 1973![]()
681 Think Aretha Franklin 1968![]()
680 Tequila Sunrise Eagles 1973![]()
679 Waiting On A Friend The Rolling Stones 1981
678 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981![]()
Prima uurtje![]()
![]()
Nick en Simon.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de NijsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.tenenkrommend die versie van jan shit
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Je bedoelt: voor alle vrouwelijke Volendammersquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.![]()
Jan Smit, met z'n omaquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de Nijs
Hij zei al Jan Smit, tenenkrommend is een beetje dubbelopquote:Op maandag 29 december 2014 14:56 schreef LDS het volgende:
[..]tenenkrommend die versie van jan shit
![]()
![]()
689 Bon Jovi Always![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
688 Status Quo Down Down![]()
687 Supertramp Dreamer![]()
686 The Police Every Little Thing She Does…![]()
685 David Bowie Let's Dance![]()
684 Rowwen Heze Limburg![]()
![]()
683 Bee Gees How Deep Is Your Love![]()
682 Bob Dylan Knocking On Heaven's Door![]()
681 Aretha Franklin Think![]()
680 Eagles Tequila Sunrise![]()
679 The Rolling Stones Waiting On A Friend![]()
678 Doe Maar Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar)![]()
677 Chris Rea Driving Home For Christmas
ro-ho-sannequote:
geen idee hoe oud die moet zijn, maar gezien hun fanbase ga ik uit van 12Robert Moog died for our synths![]()
zenzationsIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Echt een verrijking inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef het_fokschaap het volgende:
top app berichten weer. ik had ze niet willen missen...I love music |Ajax forever
Lekker elektronisch roken in elke stemmingquote:
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ah zo, maar echt expliciet een leeftijd wordt er niet genoemd zoals bij Boudewijn de Groot met Meisje van 16 en Doe Maar Belle Helenequote:Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ro-ho-sanne
geen idee hoe oud die moet zijn, maar gezien hun fanbase ga ik uit van 12#FreeHat![]()
Komt op hetzelfde neer. Al zal één ervan ook zijn moeder zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bedoelt: voor alle vrouwelijke Volendammers"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Platini
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wauw goede tip hoor RIVM
Forza Eniesee!![]()
"jij bent vijftien lentes jong en ik de twintig al voorbij"quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arm kindquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ah zo, maar echt expliciet een leeftijd wordt er niet genoemd zoals bij Boudewijn de Groot met Meisje van 16 en Doe Maar Belle Helene
16 lentes zo pril
ach ze wil graag van bil
langs de kant van de wegIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Arm kind
16 lentes zo pril
ach ze wil graag van bil
langs de kant van de weg![]()
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers![]()
![]()
Ik denk dat je hier alleen in staatquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers
Chris Rea
Ik zie net dat ik Message to my girl misschien ga missen
Eenschquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummersAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef peaceman het volgende:
Ik zie net dat ik Message to my girl misschien ga missen
En straks nog Band Aid, Wham en Flappiequote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Driving Home For Christmasquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Voetnoot: van de kerstnummers die in de Top 2000 staan. Er zijn natuurlijk genoeg betere.quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier alleen in staat
Chris Rea![]()
Driving Home For Christmas
Door mij maar het kerstnummer van Mud
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
"jij bent vijftien lentes jong en ik de twintig al voorbij"Die kende ik helemaal niet
quote:Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij#FreeHat![]()
Nee man, sladequote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Door mij maar het kerstnummer van Mud
En daarna Mud
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 15:06:53 ]![]()
Bing Crosbyquote:
Bah. Wat een poedelrock.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker om mee te blèren dit![]()
Die van Slade is in mijn ogen inderdaad t beste kerstnummer ooitquote:
OT: zeiknummerrrrrAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
And IIIIII, will love you![]()
ALWAAAAYYYS![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Doe mij John Lennon dan maarquote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Door mij maar het kerstnummer van Mud![]()
![]()
Bon Goofy
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Slade Kerstnummerquote:
2x eensquote:Op maandag 29 december 2014 15:07 schreef LDS het volgende:
[..]
Die van Slade is in mijn ogen inderdaad t beste kerstnummer ooit
OT: zeiknummerrrrr
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind 2000 Miles het mooiste kerstliedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie kan het met dit weerstaan om heerlijk mee te blèren?
The Christmas Song van Nat King ColeIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Walgelijk ja.quote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Gehenna het volgende:
AAAAAALWAAAAAYS AAAAND III BEEEE THEREEE FOORRR EVER!!!
zucht![]()
Volgens mij ben jij wel de persoon die het hier het vaakst met me eens is
Ik zit doodstil achter mijn pc tbhquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
Wie kan het met dit weerstaan om heerlijk mee te blèren?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Zelfs ik zing mee en ik haat hetquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
Wie kan het met dit weerstaan om heerlijk mee te blèren?
Ik The Pogues and Kristy McColl denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 2000 Miles het mooiste kerstliedje
Die trek ik dan weer precies niet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik The Pogues and Kristy McColl denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
#indiebroquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Walgelijk ja.
Volgens mij ben jij wel de persoon die het hier het vaakst met me eens isRobert Moog died for our synths![]()
Ik hoorde dat Slade ieder jaar meer dan een half miljoen vangt aan royalties voor hun kerstnummer. Dat blijft nog wel even gok ik![]()
Ik heb door jouw albumlijstje wel naar Patti Smith geluisterd. Heerlijk.quote:
Pssshhquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit doodstil achter mijn pc tbh
quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs ik zing mee en ik haat het![]()
De tjoen
Forza Eniesee!![]()
Dat is het voordeel aan kerstliedjes die elk jaar terugkomenquote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef D. het volgende:
Ik hoorde dat Slade ieder jaar meer dan een half miljoen vangt aan royalties voor hun kerstnummer. Dat blijft nog wel even gok ik
Prachtig nummer, Avond.quote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef whosvegas het volgende:
Na het horen van Rob de Nijs, gelijk maar weer afgezet
Boudewijn de Groot op nr 5Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Bij lange na niet zijn bestequote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Oh had ik Horses er weer instaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb door jouw albumlijstje wel naar Patti Smith geluisterd. Heerlijk.ja die is geweldig
Ik heb liever het origineel van Petula Clark[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt Hans.quote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef whosvegas het volgende:
Na het horen van Rob de Nijs, gelijk maar weer afgezet
Boudewijn de Groot op nr 5De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
"Dit wordt een lang uur" Geloof ik is elk uur nog steeds even lang hoor Wout.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Status Quo. Klinkt zo makkelijk maar o zo briljant
Volgend jaar Fomdeck in de lijstquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het voordeel aan kerstliedjes die elk jaar terugkomen![]()
![]()
Gloria en Landquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh had ik Horses er weer instaanja die is geweldig
quote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever het origineel van Petula Clark
Gelukkig welquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Smaken veschillen zullen we maar zeggen
Ik heb m'n luchtgitaar al bij de hand![]()
![]()
Heeeerlijk dit
Forza Eniesee!![]()
Als Ekdom er niet achter zat, had hij prima in de Top2000 gekund.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik moest Gloria missenquote:Kwam echt om 6 uur ofzo
Die van Them dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend uur krijg je achter elkaarquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Zaktabak het volgende:
"Dit wordt een lang uur" Geloof ik is elk uur nog steeds even lang hoor Wout.
675 Pink Try
674 Robin Thicke Blurred Lines
673 Band Aid Do They Know It's Christmas
en dan krijg je daarna
667 Coldplay A Sky Full Of Stars
Er nog overheen. Dat uur gaat erg lang duren. Relativiteit.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Bij mij is 1 luchtsnaar gebroken. Straks ff een nieuwe erop zetten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb m'n luchtgitaar al bij de hand![]()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
In beide gevallen hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als Ekdom er niet achter zat, had hij prima in de Top2000 gekund.
Noem je nou maar gewoon een random B-artiest, of wat is ditquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever het origineel van Petula Clark
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgend uur krijg je achter elkaar
675 Pink Try
674 Robin Thicke Blurred Lines
673 Band Aid Do They Know It's Christmas
en dan krijg je daarna
667 Coldplay A Sky Full Of Stars
Er nog overheen. Dat uur gaat erg lang duren. Relativiteit.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Noem je nou maar gewoon een random B-artiest, of wat is dit
Ik heb t darts aangezet op de iPad zonder geluid. Top 2000 moet aan.quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar nu is er goede muziek, maar wil ik ook het Darts commentaar horenNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Patti staat er jammer genoeg alleen met 'because the night in' daar heb ik dan weer weinig mee..quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest Gloria missenKwam echt om 6 uur ofzo
Die van Them dan.Robert Moog died for our synths![]()
Ik vind dit nummer echt zo overrated.quote:
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Moet Barney al?quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar nu is er goede muziek, maar wil ik ook het Darts commentaar horen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Petula Clark kom op zegquote:
Het is wel gehyped maar blijf het prachtig vinden. Net zoals de Vondeling van Ameland.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt zo overrated.
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Jij snapt het echt niet he.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
qftquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.
"Ik geloof x 2000"
ik weet 't niet hoor..
Het heeft zelfs op 1 gestaan in 2005.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
16:45 toch pas?quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Verdomme.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er lijkt een willekeurig nummer te zijn gekozen om te hypen inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jawel, vind het gewoon niet echt grappigquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
![]()
![]()
![]()
Dreaaaaaaaaaaamer, nothing but a dreaaaaaaamer
Staat niet in de lijstquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Viiiiiiincent van der Voohoort, jalalalalal![]()
![]()
Supertramp![]()
Live in Paris
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mexicanobakker is aan het genieten nuIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wat mij betreft belachelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het heeft zelfs op 1 gestaan in 2005.
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.hij heeft minstens 10 betere imo
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Supertramp
quote:For you, there'll be no more crying.
Supertramp
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb nog steeds nooit een album van Supertramp integraal geluisterd, misschien moet ik dat toch eens een keer doen..
Ik heel erg gepusht door radio 2quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat mij betreft belachelijk.
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.When I was a child I had a fever.
Wat een gezeik dit.
Ozzy Os... nee, laat maar zitten.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Crazy Train, een van de gaafste riffjes ooitquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik dit.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik dit.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?had ik wel op gerekend
Douchen tijdens Rowwen Heze en dan het begin van het volgende uur ontwijken door boodschappen te gaan doen
Gelukkig sterft het strenge katholieke geloof langzaam aan uit met de vergrijzing, zodat de kerk beetje bij beetje ontbindt en al die blinde schapen eens voor zichzelf gaan denken i.p.v. hun geloof aan anderen op te dringen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Begin dan met Crime Of The Century, waar dit op staat.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een album van Supertramp integraal geluisterd, misschien moet ik dat toch eens een keer doen..
Ga jij je eens even vies hard schamen jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Douchen tijdens Rowwen Heze en dan het begin van het volgende uur ontwijken door boodschappen te gaan doen![]()
![]()
Hehehe alsof katholieken strenger gelovig zijn dan protestantenquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gelukkig sterft het strenge katholieke geloof langzaam aan uit met de vergrijzing, zodat de kerk beetje bij beetje ontbindt en al die blinde schapen eens voor zichzelf gaan denken i.p.v. hun geloof aan anderen op te dringen.
Een Reagantjequote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.![]()
![]()
Haha ik ga volgend uur ook even boodschappen doenquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Douchen tijdens Rowwen Heze en dan het begin van het volgende uur ontwijken door boodschappen te gaan doen
Jij blijft thuis voor Robin Thicke? Of ben je een limburger?quote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga jij je eens even vies hard schamen jaIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
De pliesie
Forza Eniesee!![]()
The Police
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ah The Police, ik moest niet schijten maar nu wel.
Verschrikkelijk dit
Nee, dat je Rowwen Heze skiptquote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jij blijft thuis voor Robin Thicke? Of ben je een limburger?![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschrikkelijk dit![]()
![]()
En dan ook nog Bowie hiernaTijd om een broodje te smeren
Deze is leuk van de Pliesie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rowwen Heze is wel echtquote:-waardig.
Every little thing she does is magic!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ketter!quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan ook nog Bowie hiernaTijd om een broodje te smeren
Eerste keer dat ik zie dat iemand The Police verschrikkelijk vindquote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschrikkelijk dit
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Superleuk.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Whehe. Top 3 van ergste naar ergquote:
1. Coldplay
2. The Police
3. David BowieNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Overgewaarde dit van The Police helaas.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Bijna zo goed als Ringoquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef PippenScottie het volgende:
Stuart Copeland is een drumgod!Robert Moog died for our synths![]()
Dit is toch prachtig!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschrikkelijk dit
When I was a child I had a fever.
frits spits met namequote:I love music |Ajax forever
Niet eens blof?quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe. Top 3 van ergste naar erg
1. Coldplay
2. The Police
3. David Bowie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ben het alleen met je eens over Coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1. Coldplay
2. The Police
3. David BowieIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
1 kan ik inkomen. Maar Police erg, wowquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1. Coldplay
2. The Police
3. David Bowie![]()
![]()
Walking On The Moon is de mooiste.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat zie je niet vaak inderdaad. Er zijn vast genoeg mensen die er niet heel warm van worden, maar mensen die het verschrikkelijk vinden zie je niet vaak.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zie dat iemand The Police verschrikkelijk vindNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
qftquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Walking On The Moon is de mooiste.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben het alleen met je eens over Coldplay![]()
Geen Bowie-fan?quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1. Coldplay
2. The Police
3. David Bowie
Beetje een allemansvriendquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak inderdaad. Er zijn vast genoeg mensen die er niet heel warm van worden, maar mensen die het verschrikkelijk vinden zie je niet vaak.For you, there'll be no more crying.
Blof toen ze net begonnenquote:Daarna
Lolquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1. Coldplay
2. The Police
3. David BowieWhen I was a child I had a fever.
Police top 5 is lastig.
Nee, kan er slecht naar luisteren. Doe mij maar Metallicaquote:
Ik heb blof ooit nog eens live gezien. Tegenwoordig vind ik het ook verschrikkelijk
Die heeft zijn heldenstatus ook niet veel goeds afgedaan de laatste jaren.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Na Rowwen Heze wel een heerlijk rijtje zeg. Potverdikkeme:quote:683 Bee Gees How Deep Is Your Love
682 Bob Dylan Knocking On Heaven's Door
681 Aretha Franklin Think
680 Eagles Tequila Sunrise
679 The Rolling Stones Waiting On A FriendIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
En nu lekker dansen
Forza Eniesee!![]()
Deze van Bowie![]()
![]()
![]()
![]()
De taalstaatquote:Op maandag 29 december 2014 15:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die heeft zijn heldenstatus ook niet veel goeds afgedaan de laatste jaren.
hoe dans je de blues?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik heb alleen geen rode schoenen
Weer zo'n nummer waarbij het intro de climax is. Het 'eye-of-the-tiger'-syndroomRobert Moog died for our synths![]()
Ik heb nooit iets gehad met Blof, maar die ene keer dat ik ze live zag (Gentse Feesten, op een klein marktpleintje) vond ik toch zeer de moeite waard.quote:Op maandag 29 december 2014 15:23 schreef DeJori het volgende:
Ik heb blof ooit nog eena live gezien. Tegenwoordig vind ik het ook verschrikkelijk
Wat het extra grappig maakte is dat het publiek een mix was van Nederlanders en Belgen. De Nederlanders zongen uit volle borst mee, terwijl de Belgen een gezicht trokken van 'huh? moeten wij dit kennen ofzo?'
Mindere van Bowie
Mijn top 5:
1. Changes
2. Life on Mars
3. Space Oddity
4. Heroes
5. Starman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad met Blof, maar die ene keer dat ik ze live zag (Gentse Feesten, op een klein marktpleintje) vond ik toch zeer de moeite waard.
Wat het extra grappig maakte is dat het publiek een mix was van Nederlanders en Belgen. De Nederlanders zongen uit volle borst mee, terwijl de Belgen een gezicht trokken van 'huh? moeten wij dit kennen ofzo?'
Lang niet z'n beste maar goed het blijft Bowie![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mindere van Bowie
Mijn top 5:
1. Changes
2. Life on Mars
3. Space Oddity
4. Heroes
5. Starman
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Dit is toch gewoon een vrolijk gezellig nummer?![]()
![]()
Mij lijkt het geweldig als een heel fout jaren 90 (happy hardcore) nummer op 1 komt te staan. En dan dat heel nederland dus samen daarnaar luistert om 12 uur![]()
![]()
![]()
Wie wil er met me dansen?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Onbetwistbaar mijn nummer 1.quote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mindere van Bowie
Mijn top 5:
2. Life on Mars![]()
![]()
Pas ik die?quote:
Dit is toch heerlijk manquote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef laxus13 het volgende:
Lang niet z'n beste maar goed het blijft Bowie![]()
Ik moet toch altijd aan het sprookje van de Efteling denken als ik dit hoor: De rode schoentjes.
Make love, not war ☮![]()
Ben geen kenner. Ik ken lang niet alle albums.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik ga preventief douchen om Rowwen Heze te ontwijkenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik doe het je teentjes niet aan.quote:
De Panda wel.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DE PANDA WEL????quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb heul kleine voetjes, dus minder makkelijk om op te staanquote:
TIS EEN KWESTIE VAN GEDULD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
oke tijd om te gaan poepen...I love music |Ajax forever
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar die van mij zijn heel groot.quote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb heul kleine voetjes, dus minder makkelijk om op te staan
Rellende_Rotscholier
![]()
Kwestie van geduld tot de Maas heel Limburg vult jalalalalalaHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Tot heel Spangen Turks lult
![]()
![]()
![]()
als gelderlander kan ik dit toch ook nog goed waarderenheerlijk nummer
Forza Eniesee!![]()
Grappig nummer dit al mogen ze Limburg aan Duitsland geven. Of ga normaal praten.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Rot op ik ga nooit Limbotaal praten, van mijn langzalzeleven niet. Flikker eens een eind op[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Droomscenarioquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hahahaha jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lekker puh aan alle Huillanders
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat is heel groot?quote:
684 Limburg Rowwen Heze 1996 396 171 278 244 151 149 61 92 103 105 207 226 318 357 416 684[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Brabander kan ik dit goed hebben
DOAR HEDDE DIE BERUMDE!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
kom je extra hierheen omdat een lied over limburg wordt gedraaidquote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lekker puh aan alle Huillanders
Ze smelten de kazen!![]()
45.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het erge is dat als de mensen daar gaan praten ze direct dom overkomen
Zit er al lang manquote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kom je extra hierheen omdat een lied over limburg wordt gedraaid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |