Staat niet in de lijstquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Viiiiiiincent van der Voohoort, jalalalalal
Wat mij betreft belachelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het heeft zelfs op 1 gestaan in 2005.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt zo overrated.
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.
quote:
Ik heel erg gepusht door radio 2quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat mij betreft belachelijk.
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.
Crazy Train, een van de gaafste riffjes ooitquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik dit.
Ozzy Os... nee, laat maar zitten.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?
quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik dit.
Ozzy Os... nee, laat maar zitten.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?
Gelukkig sterft het strenge katholieke geloof langzaam aan uit met de vergrijzing, zodat de kerk beetje bij beetje ontbindt en al die blinde schapen eens voor zichzelf gaan denken i.p.v. hun geloof aan anderen op te dringen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat mij betreft belachelijk.
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.
Begin dan met Crime Of The Century, waar dit op staat.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een album van Supertramp integraal geluisterd, misschien moet ik dat toch eens een keer doen..
Ga jij je eens even vies hard schamen jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Douchen tijdens Rowwen Heze en dan het begin van het volgende uur ontwijken door boodschappen te gaan doen
Hehehe alsof katholieken strenger gelovig zijn dan protestantenquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gelukkig sterft het strenge katholieke geloof langzaam aan uit met de vergrijzing, zodat de kerk beetje bij beetje ontbindt en al die blinde schapen eens voor zichzelf gaan denken i.p.v. hun geloof aan anderen op te dringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |