Bedankt Hans.quote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef whosvegas het volgende:
Na het horen van Rob de Nijs, gelijk maar weer afgezet
Boudewijn de Groot op nr 5
Volgend jaar Fomdeck in de lijstquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het voordeel aan kerstliedjes die elk jaar terugkomen
Gloria en Landquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh had ik Horses er weer instaanja die is geweldig
quote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever het origineel van Petula Clark
Gelukkig welquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Smaken veschillen zullen we maar zeggen
Als Ekdom er niet achter zat, had hij prima in de Top2000 gekund.quote:
Ik moest Gloria missenquote:
Volgend uur krijg je achter elkaarquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Zaktabak het volgende:
"Dit wordt een lang uur" Geloof ik is elk uur nog steeds even lang hoor Wout.
Bij mij is 1 luchtsnaar gebroken. Straks ff een nieuwe erop zetten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb m'n luchtgitaar al bij de hand![]()
![]()
In beide gevallen hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als Ekdom er niet achter zat, had hij prima in de Top2000 gekund.
Noem je nou maar gewoon een random B-artiest, of wat is ditquote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever het origineel van Petula Clark
Coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgend uur krijg je achter elkaar
675 Pink Try
674 Robin Thicke Blurred Lines
673 Band Aid Do They Know It's Christmas
en dan krijg je daarna
667 Coldplay A Sky Full Of Stars
Er nog overheen. Dat uur gaat erg lang duren. Relativiteit.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Noem je nou maar gewoon een random B-artiest, of wat is dit
Ik heb t darts aangezet op de iPad zonder geluid. Top 2000 moet aan.quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar nu is er goede muziek, maar wil ik ook het Darts commentaar horen
Patti staat er jammer genoeg alleen met 'because the night in' daar heb ik dan weer weinig mee..quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest Gloria missenKwam echt om 6 uur ofzo
Die van Them dan.
Ik vind dit nummer echt zo overrated.quote:
Moet Barney al?quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar nu is er goede muziek, maar wil ik ook het Darts commentaar horen
Petula Clark kom op zegquote:
Het is wel gehyped maar blijf het prachtig vinden. Net zoals de Vondeling van Ameland.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt zo overrated.
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.
Jij snapt het echt niet he.quote:
qftquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Boudewijn de Groot, terecht dat hij er vaak in staat. Maar dat Avond zo hoog staat begrijp ik echt helemaal niets van.
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het heeft zelfs op 1 gestaan in 2005.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
16:45 toch pas?quote:
Er lijkt een willekeurig nummer te zijn gekozen om te hypen inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jawel, vind het gewoon niet echt grappigquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he.
Staat niet in de lijstquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Viiiiiiincent van der Voohoort, jalalalalal
Wat mij betreft belachelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 15:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het heeft zelfs op 1 gestaan in 2005.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
quote:
Ik heel erg gepusht door radio 2quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat mij betreft belachelijk.
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.
Crazy Train, een van de gaafste riffjes ooitquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik dit.
Ozzy Os... nee, laat maar zitten.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?
quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik dit.
Ozzy Os... nee, laat maar zitten.
Waarom staat No More Tears eigenlijk niet in de Lijst?
Gelukkig sterft het strenge katholieke geloof langzaam aan uit met de vergrijzing, zodat de kerk beetje bij beetje ontbindt en al die blinde schapen eens voor zichzelf gaan denken i.p.v. hun geloof aan anderen op te dringen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die stemmen komen van gelovigen die alleen 'ik geloof' horen zonder te weten waar het nummer over gaat.
Begin dan met Crime Of The Century, waar dit op staat.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een album van Supertramp integraal geluisterd, misschien moet ik dat toch eens een keer doen..
Ga jij je eens even vies hard schamen jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Douchen tijdens Rowwen Heze en dan het begin van het volgende uur ontwijken door boodschappen te gaan doen
Hehehe alsof katholieken strenger gelovig zijn dan protestantenquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gelukkig sterft het strenge katholieke geloof langzaam aan uit met de vergrijzing, zodat de kerk beetje bij beetje ontbindt en al die blinde schapen eens voor zichzelf gaan denken i.p.v. hun geloof aan anderen op te dringen.
Een Reagantjequote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Haha ik ga volgend uur ook even boodschappen doenquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Douchen tijdens Rowwen Heze en dan het begin van het volgende uur ontwijken door boodschappen te gaan doen
Jij blijft thuis voor Robin Thicke? Of ben je een limburger?quote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga jij je eens even vies hard schamen ja
Nee, dat je Rowwen Heze skiptquote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jij blijft thuis voor Robin Thicke? Of ben je een limburger?
quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah The Police, ik moest niet schijten maar nu wel.
Verschrikkelijk dit
Rowwen Heze is wel echtquote:
Ketter!quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan ook nog Bowie hiernaTijd om een broodje te smeren
Eerste keer dat ik zie dat iemand The Police verschrikkelijk vindquote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschrikkelijk dit
Superleuk.quote:
Whehe. Top 3 van ergste naar ergquote:
Bijna zo goed als Ringoquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef PippenScottie het volgende:
Stuart Copeland is een drumgod!
quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschrikkelijk dit
frits spits met namequote:
Niet eens blof?quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe. Top 3 van ergste naar erg
1. Coldplay
2. The Police
3. David Bowie
Ben het alleen met je eens over Coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe. Top 3 van ergste naar erg
1. Coldplay
2. The Police
3. David Bowie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |