Nick en Simon.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de Nijs
quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.
Je bedoelt: voor alle vrouwelijke Volendammersquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.
Jan Smit, met z'n omaquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de Nijs
Hij zei al Jan Smit, tenenkrommend is een beetje dubbelopquote:Op maandag 29 december 2014 14:56 schreef LDS het volgende:
[..]tenenkrommend die versie van jan shit
ro-ho-sannequote:
Echt een verrijking inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef het_fokschaap het volgende:
top app berichten weer. ik had ze niet willen missen...
Lekker elektronisch roken in elke stemmingquote:
Ah zo, maar echt expliciet een leeftijd wordt er niet genoemd zoals bij Boudewijn de Groot met Meisje van 16 en Doe Maar Belle Helenequote:Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ro-ho-sanne
geen idee hoe oud die moet zijn, maar gezien hun fanbase ga ik uit van 12
Komt op hetzelfde neer. Al zal één ervan ook zijn moeder zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bedoelt: voor alle vrouwelijke Volendammers
"jij bent vijftien lentes jong en ik de twintig al voorbij"quote:
Arm kindquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ah zo, maar echt expliciet een leeftijd wordt er niet genoemd zoals bij Boudewijn de Groot met Meisje van 16 en Doe Maar Belle Helene
quote:Op maandag 29 december 2014 15:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Arm kind
16 lentes zo pril
ach ze wil graag van bil
langs de kant van de weg
Ik denk dat je hier alleen in staatquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers
Eenschquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers
quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef peaceman het volgende:
Ik zie net dat ik Message to my girl misschien ga missen
En straks nog Band Aid, Wham en Flappiequote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Driving Home For Christmasquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Voetnoot: van de kerstnummers die in de Top 2000 staan. Er zijn natuurlijk genoeg betere.quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier alleen in staat
Chris Rea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |