quote:Op maandag 29 december 2014 15:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Arm kind
16 lentes zo pril
ach ze wil graag van bil
langs de kant van de weg
Ik denk dat je hier alleen in staatquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers
Eenschquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat het geen kerst meer is en dat nummer zo verneukt wordt in de reclame, maar ik vind Driving Home For Christmas één van de betere kerstnummers
quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef peaceman het volgende:
Ik zie net dat ik Message to my girl misschien ga missen
En straks nog Band Aid, Wham en Flappiequote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Driving Home For Christmasquote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Voetnoot: van de kerstnummers die in de Top 2000 staan. Er zijn natuurlijk genoeg betere.quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier alleen in staat
Chris Rea
quote:Op maandag 29 december 2014 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
"jij bent vijftien lentes jong en ik de twintig al voorbij"
quote:Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Nee man, sladequote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Door mij maar het kerstnummer van Mud
Bing Crosbyquote:
Die van Slade is in mijn ogen inderdaad t beste kerstnummer ooitquote:
Doe mij John Lennon dan maarquote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Door mij maar het kerstnummer van Mud
Slade Kerstnummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |