Mag toch hopen van niet, wat een verkrachting is dat zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.
Benno L, Karl Notenquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de Nijs
Nick en Simon.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.
Je bedoelt: voor alle vrouwelijke Volendammersquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Jan Smit, met z'n omaquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij zei al Jan Smit, tenenkrommend is een beetje dubbelopquote:Op maandag 29 december 2014 14:56 schreef LDS het volgende:
[..]tenenkrommend die versie van jan shit
ro-ho-sannequote:
Echt een verrijking inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef het_fokschaap het volgende:
top app berichten weer. ik had ze niet willen missen...
Lekker elektronisch roken in elke stemmingquote:
Ah zo, maar echt expliciet een leeftijd wordt er niet genoemd zoals bij Boudewijn de Groot met Meisje van 16 en Doe Maar Belle Helenequote:Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ro-ho-sanne
geen idee hoe oud die moet zijn, maar gezien hun fanbase ga ik uit van 12
Komt op hetzelfde neer. Al zal één ervan ook zijn moeder zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bedoelt: voor alle vrouwelijke Volendammers
"jij bent vijftien lentes jong en ik de twintig al voorbij"quote:
Arm kindquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ah zo, maar echt expliciet een leeftijd wordt er niet genoemd zoals bij Boudewijn de Groot met Meisje van 16 en Doe Maar Belle Helene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |