SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Robert Moog died for our synths![]()
ik was 12 en wat is dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb niet a priori iets tegen love songs... maar dit is echt zo zoet dat ik er misselijk van word.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Doe Maar staat vooral te hoog, ik vind ze echt heel overgewaardeerd.quote:Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met doe maar en chris rea is weinig mis.
Maargoed dat is natuurlijk persoonlijk
Chris Rea ben ik kotsbeu[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
alleen die slisssssssssquote:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
The Ultimate Groene Blaadjes-songWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Neem een suikerspin.quote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef Molurus het volgende:
Ik heb niet a priori iets tegen love songs... maar dit is echt zo zoet dat ik er misselijk van word.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Deed je beter dan ik.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Jij was twaalf en ik was achtenveertig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ow damn... mijn stream heeft op pauze gestaan en is weer verder gegaan waar hij gebleven is. Oid. Ik hoor nu helemaal niet Rob de Nijs.Make love, not war ☮![]()
De zestienjarigen van nu zijn niet meer groen.
Die hebben alles al gezien voor ze ergens de leuter insteken.![]()
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de Nijs#FreeHat![]()
Verversen dus.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow damn... mijn stream heeft op pauze gestaan en is weer verder gegaan waar hij gebleven is. Oid. Ik hoor nu helemaal niet Rob de Nijs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow damn... mijn stream heeft op pauze gestaan en is weer verder gegaan waar hij gebleven is. Oid. Ik hoor nu helemaal niet Rob de Nijs.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mag toch hopen van niet, wat een verkrachting is dat zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Ferdo het volgende:
Staat Jan Smit zijn versie er ook in? Als een ode aan zijn nicht gemaakt, geloof ik.![]()
Benno L, Karl Notenquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opvallend dat er een hoop Nederlandse zangers zingen over grote leeftijdsverschillen![]()
Boudewijn de Groot, Doe Maar, Rob de NijsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
TT blerden we altijd bij wijlen Carillon in Rotterdam.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
89 Always Bon Jovi 1994![]()
688 Down Down Status Quo 1975687 Dreamer Supertramp 1974
686 Every Little Thing She Does Is Magic The Police 1981
![]()
685 Let's Dance David Bowie 1983684 Limburg Rowwen Heze 1996
683 How Deep Is Your Love Bee Gees 1977
![]()
682 Knocking On Heaven's Door Bob Dylan 1973![]()
681 Think Aretha Franklin 1968![]()
680 Tequila Sunrise Eagles 1973![]()
679 Waiting On A Friend The Rolling Stones 1981
678 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981![]()
Prima uurtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |