SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die antwoorden komen veel te snel. Daardoor lees ik de vraag niet goedquote:Op zondag 28 december 2014 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax deed het net niet zo best in de categorie world wars.
Maar ik bemoei niet.
download QuizUp dan gaan we Game of thrones quizdoenquote:Op zondag 28 december 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net er maar weer achter gekomen dat Harry Potter and the Half-Blood Prince een van mijn favorieten is.
En deel 5 is kut.
quote:Op zondag 28 december 2014 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
De anschluss is tussen Duitsland en Japan.
Never forget.
doe nieuwe toppa danquote:Op zondag 28 december 2014 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben voor een ANSCHLUSS tussen DUITSLAND en NEDERLAND.
huh hoe wil je dat dooen danquote:Op zondag 28 december 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
Laten we met z`n 4en ff competitietje spelen dan.
Ieder mag 1 categorie uitkiezen en spelen alle-4 tegen elkaar.
Diegene met meeste overwinningen wint.
Kan je toch bijhoudenquote:
Is hij nog wakker dan?quote:Op zondag 28 december 2014 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien wil johannes ook wel meedoen
Ok welke cat. kies jij?quote:
Nee, JR is een fanatieke spelerquote:
Dat was wel overduidelijkquote:
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen weer vroeg op pfff heb ritme nodig
Pfieuw, maar net. Domme fout laatste vraagcquote:Op zondag 28 december 2014 03:58 schreef Fylax het volgende:
Verloren van Fok-it met 75-76 in de categorie Cities of the world.
Ik hou het al bijquote:Op zondag 28 december 2014 04:01 schreef Fylax het volgende:
Roman Numerals:
Fok-it - Inso
Fok-it - Fylax
Inso - Fylax
Cities of the World:
Fok-it - Inso
Fok-it - Fylax 76-75
Inso - Fylax
Game of Thrones:
Fok-it - Inso
Fok-it - Fylax 58-97
Inso - Fylax
oh oke xdquote:Op zondag 28 december 2014 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou het al bij![]()
En JR doet ook mee
Game of Thrones:quote:
Je moet mijne nog ff doen. En wij moeten nog GoT doenquote:Op zondag 28 december 2014 04:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is tussenstand nu dan kan ik slapen
Fylax en ik nog cities of the world ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 04:22 schreef Fok-it het volgende:
Fokkie: 4
Inso: 3
Fylax: 1
JR moet nog spelen
Uhuquote:Op zondag 28 december 2014 04:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax en ik nog cities of the world ofzo
Rematch dan he?quote:
Rematch iddquote:Op zondag 28 december 2014 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rematch dan he?![]()
of we doen 1 punt voor tie en 3 voor overwinning maar gelijkspel heb je bijna nooit
Ik niet hoorquote:Op zondag 28 december 2014 04:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij valt hele tijd uit?
Mja was toch al overduidelijk
Inso wint
Zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Wel mooie wedstrijdjes in het verschiet vandaag Stijn
Bedankt dat je het tussen haakjes zet. Zonder had ik het niet begrepen.quote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker.
Ook nog #genieten van het darten (wat geen sport is).
Ik ben altijd aardig op de zondagochtend.quote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je het tussen haakjes zet. Zonder had ik het niet begrepen.
Heb je nog een beetje lekker gedart gisteravondquote:
okquote:
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.Jeetje, veeg me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.Hij doet nooit aardig tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Altijd als ik iets leuks vertel dan reageer jij met "ok" en dat doet soms zeer in mijn hartquote:
Mijn oprechte excusesquote:Op zondag 28 december 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd als ik iets leuks vertel dan reageer jij met "ok" en dat doet soms zeer in mijn hart
Waarom vraag je dit? Ik geloof niet dat je er werkelijk geïnteresseerd in bent en het staat allemaal op teletekstpagina 676quote:Op zondag 28 december 2014 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan niet. Wie hebben er gewonnen met darts gisteren?
Ik hoorde dat een Nederlander wel voor wat opschudding heeft gezorgdquote:Op zondag 28 december 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit? Ik geloof niet dat je er werkelijk geïnteresseerd in bent en het staat allemaal op teletekstpagina 676
Dat zou kunnen. Zoek het uit, Hans.quote:Op zondag 28 december 2014 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een Nederlander wel voor wat opschudding heeft gezorgd
Nou ja zeg.quote:Op zondag 28 december 2014 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Zoek het uit, Hans.
Okquote:
Darten heeft zijn eigen teletekstpagina?quote:Op zondag 28 december 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit? Ik geloof niet dat je er werkelijk geïnteresseerd in bent en het staat allemaal op teletekstpagina 676
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | WK PDC/Londen Tweede ronde (best-of-7-sets),zaterdag: R.Thornton,Sch,9 4 Ronnie Baxter,Eng 0 T.Jenkins,Eng,16 4 Lawrenc.Ryder,Eng 0 Pet.Wright,Sch,5 4 R.Huybrechts,Bel 1 BENITO V.D.PAS 4 D.Chisnall,Eng,8 2 (0-3,3-2,0-3,3-1,3-1,3-2) MICH.VAN GERWEN,1 4 Sascha Stein,Dui 1 (1-3,3-1,3-0,3-1,3-2) G.Anderson,Sch,4 4 JELLE KLAASEN 3 (3-0,2-3,1-3,2-3,3-2,3-1,3-1) Zondag: A.Hamilton,Eng,12 - Kyle Anderson,Aus - Kevin Painter,Eng - Cristo Reyes,Spa - Ian White,Eng,15 - K.Huybrechts,Bel - Darr.Webster,Wal - D.Winstanley,Eng - Phil Taylor,Eng,2 - Mark Webster,Eng - Adr.Lewis,Eng,3 - Keegan Brown,Eng - |
Ben nu een biefstukje aan het bakken en die ga ik zo opeten. Over een uurtje ga ik naar de pub om bier te drinken. En me mentaal voorbereiden op de koudegolf die aanstaande is terwijl het de afgelopen weken tussen de 12 en 22 graden was.quote:Op zondag 28 december 2014 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag, vriend?
Ik probeer ook in de kerstvakantie mensen te entertainen met mijn posts.quote:Op zondag 28 december 2014 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit informatieve stukje Stijn.
Over een uurtje naar de pub om te zuipen? Niet te vroeg?quote:Op zondag 28 december 2014 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben nu een biefstukje aan het bakken en die ga ik zo opeten. Over een uurtje ga ik naar de pub om bier te drinken. En me mentaal voorbereiden op de koudegolf die aanstaande is terwijl het de afgelopen weken tussen de 12 en 22 graden was.
Benitoquote:
Oh, ik dacht dat ie naar de pub ging om daar darts te kijkenquote:Op zondag 28 december 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bulgaren mee zouden doen, had je het prachtig gevonden.
Het is dan al bijna half 12. En niet zuipen. Gewoon rustig een paar pintjes drinken om de kater af te zwakken. En het zijn natuurlijk de feestdagen, dan is mijn klok sowieso al ontregeld.quote:Op zondag 28 december 2014 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een uurtje naar de pub om te zuipen? Niet te vroeg?
Darten begint pas om 13:50, Hans.quote:Op zondag 28 december 2014 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie naar de pub ging om daar darts te kijken
Ik hang vandaag een beetje de zolderkamerautist uit. En vanmiddag natuurlijk wat Premier league wedstrijdjes meepakken.quote:Op zondag 28 december 2014 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is dan al bijna half 12. En niet zuipen. Gewoon rustig een paar pintjes drinken om de kater af te zwakken. En het zijn natuurlijk de feestdagen, dan is mijn klok sowieso al ontregeld.
Wat ga jij voor leuks doen
Ik speel nog wel eens darts in de poolbar hier. Maak die Bulgaren altijd af. Nederlandse genen hequote:Op zondag 28 december 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bulgaren mee zouden doen, had je het prachtig gevonden.
Oh ja, die idioten spelen nu alweerquote:Op zondag 28 december 2014 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hang vandaag een beetje de zolderkamerautist uit. En vanmiddag natuurlijk wat Premier league wedstrijdjes meepakken.
Misschien moet je eens meedoen aan een Oost-Europese qualifier voor het darten.quote:Op zondag 28 december 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik speel nog wel eens darts in de poolbar hier. Maak die Bulgaren altijd af. Nederlandse genen he
quote:Op zondag 28 december 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja, die idioten spelen nu alweer14:00 Manchester United - Tottenham toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Zondag,13.00 uur: Tottenh.Hotspur - Manchester Utd - 15.05 uur: Southampton - Chelsea - 16.00 uur: Aston Villa - Sunderland - Queens Park R. - Crystal Palace - West Ham United - Arsenal - Manchester City - Burnley - Stoke City - West Bromwich A - Hull City - Leicester City - 17.15 uur: Newcastle Utd - Everton - Maandag: Liverpool - Swansea City - |
13.00 alquote:Op zondag 28 december 2014 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja, die idioten spelen nu alweer14:00 Manchester United - Tottenham toch?
Dit levert allemaal extra posts opquote:Op zondag 28 december 2014 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Stijn. Doe dit voortaan meteen ipv rebels tegendraads te gaan. Dank je.
Aha. Ja je gaat hard zag ikquote:Op zondag 28 december 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit levert allemaal extra posts op
Het is wel een droom van me om eens tegen Jelle te spelen. Zou je me supporten?quote:Op zondag 28 december 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens meedoen aan een Oost-Europese qualifier voor het darten.
Dat zeg ikquote:
Altijd.quote:Op zondag 28 december 2014 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is wel een droom van me om eens tegen Jelle te spelen. Zou je me supporten?
Deze jongen houdt helemaal geen rekening met jouquote:Op zondag 28 december 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit levert allemaal extra posts op
Fylaxquote:Op zondag 28 december 2014 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze jongen houdt helemaal geen rekening met jou
ONZ / He Tong, tot 2025!
Ik moet lachen om GGMM IN DAT TOPICquote:Op zondag 28 december 2014 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze jongen houdt helemaal geen rekening met jou
ONZ / He Tong, tot 2025!
Ja. Hij is een goede troll soms.quote:Op zondag 28 december 2014 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
i
[..]
Ik moet lachen om GGMM IN DAT TOPIC
Nooit. Mag niet van Danny.quote:Op zondag 28 december 2014 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt ons konijn weer terug?
Ik vrees dat deze heftiger isquote:
We gaan binnenkort handtekeningen verzamelen en aan het kabinet aanbieden zodat zij genoodzaakt zijn een oplossing aan te bieden.quote:
Ja. Dat zal Danny wel overtuigen denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
We gaan binnenkort handtekeningen verzamelen en aan het kabinet aanbieden zodat zij genoodzaakt zijn een oplossing aan te bieden.
Volgens mij het tonen van een note aan knut die knut zelf gekregen hadquote:Op zondag 28 december 2014 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Dat zal Danny wel overtuigen denk ik
Was toch iets met lekker persoonsgegevens van de crew of zo? Die zien we dan denk ik idd niet meer terug
quote:Op zondag 28 december 2014 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij het tonen van een note aan knut die knut zelf gekregen had
Heeft ie geblowd of pillen geslikt?quote:
JC doet niet meer mee ?!?!!quote:Op zondag 28 december 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Game of Thrones:
Fylax-Inso:
Fok-it-JR
Fylax-JR
Fok-it-Inso
Fok-it-Fylax: Fylax
Inso-JR
Roman Numerals:
Fylax-Inso
Fok-it-JR
Fylax-JR
Fok-it-Inso
Fok-it-Fylax: Fok-it
Inso-JR
Cities of the world
Fylax-Inso
Fok-it-JR
Fylax-JR
Fok-it-Inso
Fok-Fylax: Fok-it
Inso-JR
Quiz app categorieënquote:Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh Cees.
Wat is dat voor tussenstand?
nm wbuquote:
aha oké. Ik lig nog in bed want kamer is zo koud en bed zo warm. De strugglesquote:Op zondag 28 december 2014 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nm either. Beetje de zolderkamer autist uithangen.
Meid toch. #worldfirstproblems.quote:Op zondag 28 december 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
aha oké. Ik lig nog in bed want kamer is zo koud en bed zo warm. De struggles
ja hequote:
Like?quote:Op zondag 28 december 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
Maar ga er wel uit, nog veel te doen vandaag
samenvatten en werkstuk maken voor school, nog even naar de stad als het niet te koud is, boodschappen, wasje doen, stofzuigen, opruimen. Zoietsquote:
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 28 december 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
samenvatten en werkstuk maken voor school, nog even naar de stad als het niet te koud is, boodschappen, wasje doen, stofzuigen, opruimen. Zoiets
ge-wel-digquote:
Haha. Ik weet nog nieteens wat ik ga doen. O&N was leuk toen je 18 was. Beetje kansloos zitten zuipen. Die leeftijd ben ik ontgroeid. Ja, ik word oudquote:Op zondag 28 december 2014 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ge-wel-dig
Kan niet wachten tot woensdag
Oud en nieuw vind ik zo leuk
oh ik zuip nooit, vind op de bank hangen en dan naar buiten gaan om vuurwerk te kijken veel leukerquote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Ik weet nog nieteens wat ik ga doen. O&N was leuk toen je 18 was. Beetje kansloos zitten zuipen. Die leeftijd ben ik ontgroeid. Ja, ik word oud
Ja dat is wel cool. hoewel dat na 20 minuten ook wel weer voorbij is.quote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zuip nooit, vind op de bank hangen en dan naar buiten gaan om vuurwerk te kijken veel leuker
nja vind ik niet erg, daarna weer naar binnen en nog wat tv kijken of filmpje ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat is wel cool. hoewel dat na 20 minuten ook wel weer voorbij is.
Ik hoop dat ik dit jaar wat win met de staatsloterij.quote:Op zondag 28 december 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nja vind ik niet erg, daarna weer naar binnen en nog wat tv kijken of filmpje ofzo.
kroeg inquote:Op zondag 28 december 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nja vind ik niet erg, daarna weer naar binnen en nog wat tv kijken of filmpje ofzo.
Klinkt als mijn oud en nieuw vorig jaarquote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zuip nooit, vind op de bank hangen en dan naar buiten gaan om vuurwerk te kijken veel leuker
trouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou heel leuk zijnquote:Op zondag 28 december 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit jaar wat win met de staatsloterij.
sorry ik ga al met iemand anders trouwenquote:
alleen was jij toen single en ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als mijn oud en nieuw vorig jaar
trouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry ik ga al met iemand anders trouwen
nu nog niet johquote:Op zondag 28 december 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
trouwen?
Meid, vergooi je leven toch niet.
maar ik wil hem niet de deur uit pleurenquote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet ze altijd de deur uit kunnen pleuren zeg ik altijd maar.
Deze sig heb ik al een jaar of wat ja.quote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
had je die sig gisteren ook al onlogisch want toen vroeg ik voor welke club je was maar ik zat toen mobiel dus kon het toen niet zien oeps
oh oke domme vraag geweest dan excusesquote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze sig heb ik al een jaar of wat ja.
np. Je kon het niet zien toch.quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke domme vraag geweest dan excuses
AirAsia is een grote maatschappij daarquote:Op zondag 28 december 2014 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn nog nooit eerder een toestel verloren.
Tja. Bizar idd. Ze hebben nog niets gevonden?quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AirAsia is een grote maatschappij daar
Heb er ook al paar keer mee gevlogen, niksmis mee
Wel bizar hoor na die ene van Malaysian nu weer deze
Nope. Zal inderdaad wel neergestort zijn maar toch.quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Bizar idd. Ze hebben nog niets gevonden?
Er vaart daar toch een bootje in de buurt die opzoek is naar MH370?quote:Op zondag 28 december 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Zal inderdaad wel neergestort zijn maar toch.
fokkieeeee hoe was kerst?quote:
Die buurt is best grootquote:Op zondag 28 december 2014 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er vaart daar toch een bootje in de buurt die opzoek is naar MH370?
Kan ie er meteen nog 1 bij gaan zoeken.
Ja best gezellig hoorquote:
Waren 2 jaar bezig voor het hele gebied toch als ze elke dag zouden zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. "best groot" is een understatement
Ah mooi zoquote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best gezellig hoorlekker gegeten, leuke kadootjes
Hoe beviel je eerste kerst met een vriendje?
hey beste insoquote:
En gingen er een aantal chemicalieen door mijn lichaam waardoor ik heel liefdevol werdquote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen was jij toen single en ik niet
Yeah. Die zijn nog wel even zoetquote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren 2 jaar bezig voor het hele gebied toch als ze elke dag zouden zoeken
leuk hoorquote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En gingen er een aantal chemicalieen door mijn lichaam waardoor ik heel liefdevol werd
jawel, met jou?quote:
Haha toch nog beetje ongemakkelijk Ofzo?quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah mooi zowat heb je gekregen?
Ja was wel leuk hoor, maar waren allebei blij toen die familie weg was en we gewoon tv konden kijken
Kunstigquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie mannen van dit dekbedovertrek
[ afbeelding ]
Uhm ja ik dm welquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha toch nog beetje ongemakkelijk Ofzo?
2 boeken (Gone girl en we were liars) 2 kaarten voor Feyenoord en een nuttribullit
Ziet er goed uitquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Druk.quote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
AirAsia gewoon goeie maatschappijquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Kaolo aziaten mer hun vliegtuigen net aeroflot
Te druk jaquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
kut zegquote:
Wie gaat er 80 euro betalen voor een dekbedovertrek?quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef supersof het volgende:
zag laatst hele mooie bij de V&D maar die as 80 euro
quote:
wat hebben jullie dan voor eenquote:
Wat ben je actief op fok vandaagquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee is thee zei ik net in een ander topic. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Ja, met een tekst er op. Maar niet zo druk.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie dan voor een
gewoon een kleur ofzo?
:'j ze hadden nog nooit ongeluk gehadquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat je ergens op de bodem van de oceaan ligt ja
Jij bent eerste die van me gewonnen heeft in roman numeralsquote:
wat voor tekstquote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, met een tekst er op. Maar niet zo druk.
goed hequote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent eerste die van me gewonnen heeft in roman numerals
geen ideequote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie gaat er 80 euro betalen voor een dekbedovertrek?
ken ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof als je lekkere thee wil moet je naar Simon Lévelt in de koningsstraat
Ja maar da's niet alleen bij de V&D. Overal zijn ze zo duur. Ja, niet bij de aldi of zo.quote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie gaat er 80 euro betalen voor een dekbedovertrek?
oh daar houd ik niet zo vanquote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Geintje. Er staat Sant Luca op ofzo. Ene en zeilboot.
Jaaquote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie dan voor een
gewoon een kleur ofzo?
Ja dat zal het wel zijnquote:
quote:
wat doe jij daarquote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is gewoon een goede koffie/thee zaak hoor.
Thee kopen. Is lekker. Ik kan rooibos-vanille aanradenquote:
Earl Grey is ook lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thee kopen. Is lekker. Ik kan rooibos-vanille aanraden
Ja wel goed man. Idd maar een beetje Engeland kijken. Heb totootjes lopenquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best kut zonder voetbal. Engeland verzacht de periode enigszins. Met jou dan?
Earl Greyquote:
Je kan geen leuke dag beleven zonder voetbal?quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best kut zonder voetbal. Engeland verzacht de periode enigszins. Met jou dan?
Kloptquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Earl Grey
Maar die heb ik gewoon van Pickwick
ik zit wat te dollenquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus Christ, mag ik thee niet lekker vinden?Ik probeer gezonder te doen enzo. Ik vind thee voor Monster Energy een goede ruil
Thee drinken en blowen is wel een redelijk vaak gebruikte combiquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus Christ, mag ik thee niet lekker vinden?Ik probeer gezonder te doen enzo. Ik vind thee voor Monster Energy een goede ruil
Voetbal is leven, je weet toch.quote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen leuke dag beleven zonder voetbal?
Die is gewoon neutraal. Maar een tikkeltje saai wellicht.quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef supersof het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)secondid=pnl_5773233
en deze??
Ach, je weet dat ik mij en mijn leventje probeer te verbeteren op een aantal puntenquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit wat te dollen
had het ook niet verwacht
Zal wel meevallen, stond jarenlang aan de top van beste airlines ter wereldquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Malaysian airlines toch bijna failliet
Gymquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, je weet dat ik mij en mijn leventje probeer te verbeteren op een aantal punten
zijn allemaal saai bij de hemaquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is gewoon neutraal. Maar een tikkeltje saai wellicht.
Action wellicht?quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn allemaal saai bij de hema
weet verder niet waar je beetje goedkope kan kopen eigenlijk
Euh jawel? Heeft niks mee te maken of het wel of niet goed is. Al jaren verliesgevend. Staat moest het bijna nationaliserenquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, stond jarenlang aan de top van beste airlines ter wereld
Ik ben eerst bezig discipline te kweken wat betreft school en gezonder eten en koken. Als ik school strak heb als ritme ga ik daarna ook gym doen. Alleen mijn probleem is dat ik niet weet WAT ik moet doen daar.quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gym
5 dagen in de week pompen
Die chimos diggen
Ikea?quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn allemaal saai bij de hema
weet verder niet waar je beetje goedkope kan kopen eigenlijk
Back to School: Science zitten echt domme mensenquote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh jawel? Heeft niks mee te maken of het wel of niet goed is. Al jaren verliesgevend. Staat moest het bijna nationaliseren
Je kweekt discipline in de gymquote:Op zondag 28 december 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eerst bezig discipline te kweken wat betreft school en gezonder eten en koken. Als ik school strak heb als ritme ga ik daarna ook gym doen. Alleen mijn probleem is dat ik niet weet WAT ik moet doen daar.
Moet maar even kijken of mijn buddy ook wil gaan, voor die extra motivatie
Snap ik, maar heb eerst een ritme nodig dat ik daadwerkelijk wat aan school doe, dan gaat dat er bij. School moet wel prio 1 zijnquote:
Ah ik lees het inderdaad. Wel jammer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh jawel? Heeft niks mee te maken of het wel of niet goed is. Al jaren verliesgevend. Staat moest het bijna nationaliseren
quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kweek je gewoon overal en nergens.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso zit onder de plak bij Volendamse palingvreter JanCees.
Zouaven hooligansquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JanCees kan ik wel handlen, die woont in de buurt. Als hij niet per direct over stapt naar Hollandia-hooligan ga ik hem klappen.
Tja, dat was te verwachten hé.quote:Op zondag 28 december 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh malaysian is al genationaliseerd en gaat op lokale markt richten
Thuis kweek ik weinigquote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kweek je gewoon overal en nergens.
Maar dan is het niet minder waarquote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren.
Touché.quote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan is het niet minder waar
ah spannendquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wel goed man. Idd maar een beetje Engeland kijken. Heb totootjes lopen
nee duhquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen leuke dag beleven zonder voetbal?
word nog zweten zo dusquote:Op zondag 28 december 2014 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Winst utd & chelsea met een handicap. utd 1-0 achter chelsea 2-0 achter.
Lastigquote:
United gaat nog wel 2 keer scoren. En Chelsea, met Diego Costa? Moet goed komenquote:Op zondag 28 december 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
word nog zweten zo dus. Denk niet dat je gaat winnen hoor
Koemangod en Pellegod he.quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
United gaat nog wel 2 keer scoren. En Chelsea, met Diego Costa? Moet goed komen
ja maar de handicap is dat utd nu al met 1-0 achter staat he.quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Koemangod en Pellegod he.En ja, United wint wel, maar zie ze niet achter komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |