Ik niet hoorquote:Op zondag 28 december 2014 04:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij valt hele tijd uit?
Mja was toch al overduidelijk
Inso wint
Zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Wel mooie wedstrijdjes in het verschiet vandaag Stijn
Bedankt dat je het tussen haakjes zet. Zonder had ik het niet begrepen.quote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker.
Ook nog #genieten van het darten (wat geen sport is).
Ik ben altijd aardig op de zondagochtend.quote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je het tussen haakjes zet. Zonder had ik het niet begrepen.
Heb je nog een beetje lekker gedart gisteravondquote:
okquote:
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.Jeetje, veeg me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.Hij doet nooit aardig tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Altijd als ik iets leuks vertel dan reageer jij met "ok" en dat doet soms zeer in mijn hartquote:
Mijn oprechte excusesquote:Op zondag 28 december 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd als ik iets leuks vertel dan reageer jij met "ok" en dat doet soms zeer in mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |