Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen weer vroeg op pfff heb ritme nodig
Pfieuw, maar net. Domme fout laatste vraagcquote:Op zondag 28 december 2014 03:58 schreef Fylax het volgende:
Verloren van Fok-it met 75-76 in de categorie Cities of the world.
Ik hou het al bijquote:Op zondag 28 december 2014 04:01 schreef Fylax het volgende:
Roman Numerals:
Fok-it - Inso
Fok-it - Fylax
Inso - Fylax
Cities of the World:
Fok-it - Inso
Fok-it - Fylax 76-75
Inso - Fylax
Game of Thrones:
Fok-it - Inso
Fok-it - Fylax 58-97
Inso - Fylax
oh oke xdquote:Op zondag 28 december 2014 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou het al bij![]()
En JR doet ook mee
Game of Thrones:quote:
Je moet mijne nog ff doen. En wij moeten nog GoT doenquote:Op zondag 28 december 2014 04:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is tussenstand nu dan kan ik slapen
Fylax en ik nog cities of the world ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 04:22 schreef Fok-it het volgende:
Fokkie: 4
Inso: 3
Fylax: 1
JR moet nog spelen
Uhuquote:Op zondag 28 december 2014 04:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax en ik nog cities of the world ofzo
Rematch dan he?quote:
Rematch iddquote:Op zondag 28 december 2014 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rematch dan he?![]()
of we doen 1 punt voor tie en 3 voor overwinning maar gelijkspel heb je bijna nooit
Ik niet hoorquote:Op zondag 28 december 2014 04:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij valt hele tijd uit?
Mja was toch al overduidelijk
Inso wint
Zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Wel mooie wedstrijdjes in het verschiet vandaag Stijn
Bedankt dat je het tussen haakjes zet. Zonder had ik het niet begrepen.quote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker.
Ook nog #genieten van het darten (wat geen sport is).
Ik ben altijd aardig op de zondagochtend.quote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je het tussen haakjes zet. Zonder had ik het niet begrepen.
Heb je nog een beetje lekker gedart gisteravondquote:
okquote:
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.Jeetje, veeg me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is omdat je Feyenoord aanhangt.Hij doet nooit aardig tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Altijd als ik iets leuks vertel dan reageer jij met "ok" en dat doet soms zeer in mijn hartquote:
Mijn oprechte excusesquote:Op zondag 28 december 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd als ik iets leuks vertel dan reageer jij met "ok" en dat doet soms zeer in mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |