Back to School: Science zitten echt domme mensenquote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh jawel? Heeft niks mee te maken of het wel of niet goed is. Al jaren verliesgevend. Staat moest het bijna nationaliseren
Je kweekt discipline in de gymquote:Op zondag 28 december 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eerst bezig discipline te kweken wat betreft school en gezonder eten en koken. Als ik school strak heb als ritme ga ik daarna ook gym doen. Alleen mijn probleem is dat ik niet weet WAT ik moet doen daar.
Moet maar even kijken of mijn buddy ook wil gaan, voor die extra motivatie
Snap ik, maar heb eerst een ritme nodig dat ik daadwerkelijk wat aan school doe, dan gaat dat er bij. School moet wel prio 1 zijnquote:
Ah ik lees het inderdaad. Wel jammer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh jawel? Heeft niks mee te maken of het wel of niet goed is. Al jaren verliesgevend. Staat moest het bijna nationaliseren
quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kweek je gewoon overal en nergens.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso zit onder de plak bij Volendamse palingvreter JanCees.
Zouaven hooligansquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JanCees kan ik wel handlen, die woont in de buurt. Als hij niet per direct over stapt naar Hollandia-hooligan ga ik hem klappen.
Tja, dat was te verwachten hé.quote:Op zondag 28 december 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh malaysian is al genationaliseerd en gaat op lokale markt richten
Thuis kweek ik weinigquote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kweek je gewoon overal en nergens.
Maar dan is het niet minder waarquote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren.
Touché.quote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan is het niet minder waar
ah spannendquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wel goed man. Idd maar een beetje Engeland kijken. Heb totootjes lopen
nee duhquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen leuke dag beleven zonder voetbal?
word nog zweten zo dusquote:Op zondag 28 december 2014 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Winst utd & chelsea met een handicap. utd 1-0 achter chelsea 2-0 achter.
Lastigquote:
United gaat nog wel 2 keer scoren. En Chelsea, met Diego Costa? Moet goed komenquote:Op zondag 28 december 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
word nog zweten zo dus. Denk niet dat je gaat winnen hoor
Koemangod en Pellegod he.quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
United gaat nog wel 2 keer scoren. En Chelsea, met Diego Costa? Moet goed komen
ja maar de handicap is dat utd nu al met 1-0 achter staat he.quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Koemangod en Pellegod he.En ja, United wint wel, maar zie ze niet achter komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |