Thee kopen. Is lekker. Ik kan rooibos-vanille aanradenquote:
Earl Grey is ook lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thee kopen. Is lekker. Ik kan rooibos-vanille aanraden
Ja wel goed man. Idd maar een beetje Engeland kijken. Heb totootjes lopenquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best kut zonder voetbal. Engeland verzacht de periode enigszins. Met jou dan?
Earl Greyquote:
Je kan geen leuke dag beleven zonder voetbal?quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best kut zonder voetbal. Engeland verzacht de periode enigszins. Met jou dan?
Kloptquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Earl Grey
Maar die heb ik gewoon van Pickwick
ik zit wat te dollenquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus Christ, mag ik thee niet lekker vinden?Ik probeer gezonder te doen enzo. Ik vind thee voor Monster Energy een goede ruil
Thee drinken en blowen is wel een redelijk vaak gebruikte combiquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus Christ, mag ik thee niet lekker vinden?Ik probeer gezonder te doen enzo. Ik vind thee voor Monster Energy een goede ruil
Voetbal is leven, je weet toch.quote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen leuke dag beleven zonder voetbal?
Die is gewoon neutraal. Maar een tikkeltje saai wellicht.quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef supersof het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)secondid=pnl_5773233
en deze??
Ach, je weet dat ik mij en mijn leventje probeer te verbeteren op een aantal puntenquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit wat te dollen
had het ook niet verwacht
Zal wel meevallen, stond jarenlang aan de top van beste airlines ter wereldquote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Malaysian airlines toch bijna failliet
Gymquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, je weet dat ik mij en mijn leventje probeer te verbeteren op een aantal punten
zijn allemaal saai bij de hemaquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is gewoon neutraal. Maar een tikkeltje saai wellicht.
Action wellicht?quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn allemaal saai bij de hema
weet verder niet waar je beetje goedkope kan kopen eigenlijk
Euh jawel? Heeft niks mee te maken of het wel of niet goed is. Al jaren verliesgevend. Staat moest het bijna nationaliserenquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, stond jarenlang aan de top van beste airlines ter wereld
Ik ben eerst bezig discipline te kweken wat betreft school en gezonder eten en koken. Als ik school strak heb als ritme ga ik daarna ook gym doen. Alleen mijn probleem is dat ik niet weet WAT ik moet doen daar.quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gym
5 dagen in de week pompen
Die chimos diggen
Ikea?quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn allemaal saai bij de hema
weet verder niet waar je beetje goedkope kan kopen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |