quote:
wat hebben jullie dan voor eenquote:
Wat ben je actief op fok vandaagquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee is thee zei ik net in een ander topic. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Ja, met een tekst er op. Maar niet zo druk.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie dan voor een
gewoon een kleur ofzo?
:'j ze hadden nog nooit ongeluk gehadquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat je ergens op de bodem van de oceaan ligt ja
Jij bent eerste die van me gewonnen heeft in roman numeralsquote:
wat voor tekstquote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, met een tekst er op. Maar niet zo druk.
goed hequote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent eerste die van me gewonnen heeft in roman numerals
geen ideequote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie gaat er 80 euro betalen voor een dekbedovertrek?
ken ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof als je lekkere thee wil moet je naar Simon Lévelt in de koningsstraat
Ja maar da's niet alleen bij de V&D. Overal zijn ze zo duur. Ja, niet bij de aldi of zo.quote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie gaat er 80 euro betalen voor een dekbedovertrek?
oh daar houd ik niet zo vanquote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Geintje. Er staat Sant Luca op ofzo. Ene en zeilboot.
Jaaquote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie dan voor een
gewoon een kleur ofzo?
Ja dat zal het wel zijnquote:
quote:
wat doe jij daarquote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is gewoon een goede koffie/thee zaak hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |