Ja best gezellig hoorquote:
Waren 2 jaar bezig voor het hele gebied toch als ze elke dag zouden zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. "best groot" is een understatement
Ah mooi zoquote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best gezellig hoorlekker gegeten, leuke kadootjes
Hoe beviel je eerste kerst met een vriendje?
hey beste insoquote:
En gingen er een aantal chemicalieen door mijn lichaam waardoor ik heel liefdevol werdquote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen was jij toen single en ik niet
Yeah. Die zijn nog wel even zoetquote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren 2 jaar bezig voor het hele gebied toch als ze elke dag zouden zoeken
leuk hoorquote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En gingen er een aantal chemicalieen door mijn lichaam waardoor ik heel liefdevol werd
jawel, met jou?quote:
Haha toch nog beetje ongemakkelijk Ofzo?quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah mooi zowat heb je gekregen?
Ja was wel leuk hoor, maar waren allebei blij toen die familie weg was en we gewoon tv konden kijken
Kunstigquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie mannen van dit dekbedovertrek
[ afbeelding ]
Uhm ja ik dm welquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha toch nog beetje ongemakkelijk Ofzo?
2 boeken (Gone girl en we were liars) 2 kaarten voor Feyenoord en een nuttribullit
Ziet er goed uitquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Druk.quote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
AirAsia gewoon goeie maatschappijquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Kaolo aziaten mer hun vliegtuigen net aeroflot
Te druk jaquote:Op zondag 28 december 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
kut zegquote:
Wie gaat er 80 euro betalen voor een dekbedovertrek?quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef supersof het volgende:
zag laatst hele mooie bij de V&D maar die as 80 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |