Klinkt als mijn oud en nieuw vorig jaarquote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zuip nooit, vind op de bank hangen en dan naar buiten gaan om vuurwerk te kijken veel leuker
trouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zuip nooit, vind op de bank hangen en dan naar buiten gaan om vuurwerk te kijken veel leuker
dat zou heel leuk zijnquote:Op zondag 28 december 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit jaar wat win met de staatsloterij.
sorry ik ga al met iemand anders trouwenquote:
alleen was jij toen single en ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als mijn oud en nieuw vorig jaar
trouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry ik ga al met iemand anders trouwen
nu nog niet johquote:Op zondag 28 december 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
trouwen?
Meid, vergooi je leven toch niet.
maar ik wil hem niet de deur uit pleurenquote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet ze altijd de deur uit kunnen pleuren zeg ik altijd maar.
Deze sig heb ik al een jaar of wat ja.quote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
had je die sig gisteren ook al onlogisch want toen vroeg ik voor welke club je was maar ik zat toen mobiel dus kon het toen niet zien oeps
oh oke domme vraag geweest dan excusesquote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze sig heb ik al een jaar of wat ja.
np. Je kon het niet zien toch.quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke domme vraag geweest dan excuses
AirAsia is een grote maatschappij daarquote:Op zondag 28 december 2014 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn nog nooit eerder een toestel verloren.
Tja. Bizar idd. Ze hebben nog niets gevonden?quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AirAsia is een grote maatschappij daar
Heb er ook al paar keer mee gevlogen, niksmis mee
Wel bizar hoor na die ene van Malaysian nu weer deze
Nope. Zal inderdaad wel neergestort zijn maar toch.quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Bizar idd. Ze hebben nog niets gevonden?
Er vaart daar toch een bootje in de buurt die opzoek is naar MH370?quote:Op zondag 28 december 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Zal inderdaad wel neergestort zijn maar toch.
fokkieeeee hoe was kerst?quote:
Die buurt is best grootquote:Op zondag 28 december 2014 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er vaart daar toch een bootje in de buurt die opzoek is naar MH370?
Kan ie er meteen nog 1 bij gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |