SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat blijkt ja, ineens weer een topic verder
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Topics gaan inmiddels wat trager dan vorig jaar. Niet erg
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar objectief gezien, is 3x top 10 niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pink Floyd is gewoon baas, ben blij dat mensen dat inzien.![]()
![]()
Tuurlijk wel, ik vind Zappa serieus een eindbaas.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien leven de Zappa fans nog verder teruggetrokken in hun grotten, en luisteren die helemaal geen radio.![]()
Voornamelijk omdat Frits niet aanwezig isquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topics gaan inmiddels wat trager dan vorig jaar. Niet erg
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Nee, mocht ook wel gewoon de top 10 vullenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar objectief gezien, is 3x top 10 niet wat overdreven?![]()
![]()
We worden allemaal wat ouder, dus in beleving is het minstens zo snelquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topics gaan inmiddels wat trager dan vorig jaar. Niet erg![]()
![]()
Ah MJ
Zeker, maar het is apart als je objectief naar de muziek kijkt dat een band die lange, 'lastige' muziek maakt zo enorm goed scoort.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pink Floyd is gewoon baas, ben blij dat mensen dat aan zien.![]()
Het is geen wedstrijd. Of zoals Bram Vermeulen zou zingen: Het is een wedstrijd die je niet winnen kan (zonder Frits).quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topics gaan inmiddels wat trager dan vorig jaar. Niet ergDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Da's niet objectiefquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, mocht ook wel gewoon de top 10 vullen![]()
![]()
Halen we de komende dagen wel in, of mogen we niet zeggen dat het een wedstrijd is?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topics gaan inmiddels wat trager dan vorig jaar. Niet erg![]()
als Frits en ik het posttempo van vorig jaar hadden gehad hadden we rond de 55 gezeten denk ik. En reken ook het 2 uur afwezig zijn van FOK! daar maar bij meequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat Frits niet aanwezig is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Was ik maar 30 jaar eerder geboren" Mag niet hopen dat mensen dat serieus willen. Was verdomme serieuze armoede toentertijd.![]()
Toch wel erg laag voor een van z'n beste songsFor you, there'll be no more crying.
Was het vorig jaar met de Kerstdagen ook niet trager dan op andere dagen?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wilbert Mutsaers zegt dit ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd. Of zoals Bram Vermeulen zou zingen: Het is een wedstrijd die je niet winnen kan (zonder Frits).
Maar ik vind het wel prima zo. Vorig jaar waren de avonden soms echt niet grappig druk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
Was het vorig jaar met de Kerstdagen ook niet trager dan op andere dagen?
Veel mensen zijn toch bij familie en dergelijke.![]()
Ff dansen hoor![]()
![]()
Pink Floyd is niet zo "lastig" geweest, zit zat tussen wat toegankelijk was/is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zeker, maar het is apart als je objectief naar de muziek kijkt dat een band die lange, 'lastige' muziek maakt zo enorm goed scoort.quote:
Ik ben in deze ook niet echt objectief, maar van mij mogen bijvoorbeeld de Stones er uit blijven, had niets vernieuwends, toentertijd ook niet. Doe dan iets van Oldfield ofzo/![]()
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen.
Veel mensen zijn toch bij familie en dergelijke.
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
En hierna Jackson 5, het is wat met die 'zwarte' man![]()
![]()
Ja, daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet het niet zo goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoor![]()
![]()
Daar heb ik persoonlijk dan weer meer meequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben in deze ook niet echt objectief, maar van mij mogen bijvoorbeeld de Stones er uit blijven, had niets vernieuwends, toentertijd ook niet. Doe dan iets van Oldfield ofzo/![]()
![]()
We sluiten de kerst af met het volgende uurlijstje.
26 december * 23:00-00:00 uur
1538 Elvis Costello Good Year For The Roses
1537 The Rolling Stones Time Is On My Side
1536 Prince I Would Die 4 U
1535 Sam & Dave Soul Man
1534 Madonna Vogue
1533 Supertramp Goodbye Stranger
1532 XTC Making Plans For Nigel
1531 Hot Chocolate Emma
1530 Laura Jansen Use Somebody
1529 Roxy Music Jealous Guy
1528 Saybia I Surrender
1527 Manfred Mann's Earth band Davy's On The Road Again
1526 Toontje Lager Stiekem Gedanst
1525 Mud Dynamite
1524 The Beatles A Hard Day's Night![]()
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoor
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
*te lui is om kwartje op te pakken*"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Als ze maar vallenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
*te lui is om kwartje op te pakken*![]()
De nummer 2000 van vorig jaar
Zullen we hem gewoon een man noemen? En een van de grootste entertainers van de afgelopen eeuw?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoor
Deze Jackson 5 ook. Fantastisch!My friends all drive horses![]()
Jammer dat Beautiful Stranger er niet in staat van Madonna, toch haar beste nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
We sluiten de kerst af met het volgende uurlijstje.
26 december * 23:00-00:00 uurReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1538 Elvis Costello Good Year For The Roses![]()
1537 The Rolling Stones Time Is On My Side![]()
1536 Prince I Would Die 4 U![]()
1535 Sam & Dave Soul Man![]()
1534 Madonna Vogue![]()
1533 Supertramp Goodbye Stranger![]()
1531 Hot Chocolate Emma![]()
1529 Roxy Music Jealous Guy![]()
1528 Saybia I Surrender![]()
1527 Manfred Mann's Earth band Davy's On The Road Again![]()
1526 Toontje Lager Stiekem Gedanst![]()
![]()
1525 Mud Dynamite![]()
1524 The Beatles A Hard Day's Night
Mooi liedje
quote:
Lastig vraagstuk enzo, ik kan er ook niet zo goed mee overwegquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet het niet zo goedMaar dat bedoel ik, daar heb jij meer mee, maar ondertussen was het eik gewoon "rock 'n roll" en niets nieuws, terwijl jij het wel graag in de top tien zietquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk dan weer meer meeieder z'n ding enzo. #yolo, gaat toch sowieso nooit ergens over, dit soort discussies
Yes, maar Zwarte Piet heeft ze mores geleerd en nu weten ze beter! Maar nuquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijn![]()
![]()
Love is the Drug in de nacht![]()
![]()
Wat een TOP plaat is dat ook
Ben ik het toch niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pink Floyd is niet zo "lastig" geweest, zit zat tussen wat toegankelijk was/is.
Ook de bekendste hits als Money/Another Brick in the Wall zou ik niet direct als toegankelijk betitelen.
Alleen Wish You Were Here is een makkelijk plaatje, denk ik.
Maar bovenal blijft buiten kijf dat Pink Floyd baas is, en wat mij betreft terecht met drie platen in de top tien![]()
![]()
Ik vind Michael Jackson oprecht een waardeloos figuur. Jackson 5 was nog wel aardig ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zullen we hem gewoon een man noemen? En een van de grootste entertainers van de afgelopen eeuw?
Deze Jackson 5 ook. Fantastisch!![]()
We noemen het wel zwit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lastig vraagstuk enzo, ik kan er ook niet zo goed mee overweg![]()
MJ is de enige artiest waarvan ik ooit echt 'fan' geweest ben
Incl. posters en plakboek e.d.
Fan vanaf dat Thriller uitkwam, ongeveer tot Dangerous verscheen![]()
1538 Elvis Costello Good Year For The Roses
1535 Sam & Dave Soul Man
1534 Madonna Vogue
1532 XTC Making Plans For Nigel![]()
![]()
1531 Hot Chocolate Emma
1529 Roxy Music Jealous Guy
1528 Saybia I Surrender
1526 Toontje Lager Stiekem Gedanst
1525 Mud Dynamite
1537 The Rolling Stones Time Is On My Side![]()
1536 Prince I Would Die 4 U![]()
![]()
1535 Sam & Dave Soul Man![]()
![]()
1534 Madonna Vogue![]()
1533 Supertramp Goodbye Stranger![]()
1532 XTC Making Plans For Nigel![]()
1531 Hot Chocolate Emma![]()
1530 Laura Jansen Use Somebody![]()
1527 Manfred Mann's Earth band Davy's On The Road Again![]()
1525 Mud Dynamite![]()
twee punkplaten, daar moet jij toch tevreden mee zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Racistisch is het niet, maar het is wel een afspiegeling van de Nederlander van middelbare leeftijd (de typische radio 2 luisteraar) die in overgrote meerderheid blank is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijnMy friends all drive horses![]()
Nee hoor, Stones hoort in de lijst, top 100 hoeft niet eens van mijquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Maar dat bedoel ik, daar heb jij meer mee, maar ondertussen was het eik gewoon "rock 'n roll" en niets nieuws, terwijl jij het wel graag in de top tien zietieder z'n ding enzo. #yolo, gaat toch sowieso nooit ergens over, dit soort discussies
![]()
![]()
Had je ook een outfit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:53 schreef D. het volgende:
MJ is de enige artiest waarvan ik ooit echt 'fan' geweest ben
Incl. posters en plakboek e.d.
Fan vanaf dat Thriller uitkwam, ongeveer tot Dangerous verscheen![]()
1517 Smashing Pumpkins Tonight Tonight
Omg hier blijf ik voor wakker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Money was sowieso niet makkelijk, kijk die maten die ze aanhoudenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet mee eens.
Ook de bekendste hits als Money/Another Brick in the Wall zou ik niet direct als toegankelijk betitelen.
Alleen Wish You Were Here is een makkelijk plaatje, denk ik.
Maar bovenal blijft buiten kijf dat Pink Floyd baas is, en wat mij betreft terecht met drie platen in de top tienAnother Brick in the Wall (part II) dan weer wel, prima single, maar ik vind het minder. Maar er zijn zeker meer dingen op The Wall uitgebracht die goed toegankelijk waren voor het grote publiek, daarom was het album zelf ook zo'n hit.
![]()
Oh wauw, hij praat expres niet door dit intro heen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh! Ja deze ken ik wel![]()
"Bij wijze van"quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, Stones hoort in de lijst, top 100 hoeft niet eens van mij![]()
![]()
matigjes voor GE begrippenFor you, there'll be no more crying.
Hebben veel betere nummers. Today, Rocket, Silverfuck, Zero, Tales of a Scorched Earth, Bodies, In The Arms of Sleep, XYU, Muzzle....quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
1517 Smashing Pumpkins Tonight Tonight
Omg hier blijf ik voor wakker.
allemaal niet in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, maar goed, ik geloof echt niet dat er enige racistische motieven in het stemgedrag meespelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racistisch is het niet, maar het is wel een afspiegeling van de Nederlander van middelbare leeftijd (de typische radio 2 luisteraar) die in overgrote meerderheid blank is.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Siamese Dreams is beter dan Tonight Tonightquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben veel betere nummers. Today, Rocket, Silverfuck, Zero, Tales of a Scorched Earth, Bodies, In The Arms of Sleep, XYU, Muzzle....
allemaal niet in de lijst.![]()
![]()
0 keer Tupac.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijn
Tja.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Staat Disarm in de lijst?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben veel betere nummers. Today, Rocket, Silverfuck, Zero, Tales of a Scorched Earth, Bodies, In The Arms of Sleep, XYU, Muzzle....
allemaal niet in de lijst.My friends all drive horses![]()
Je had dan wel een O'Neilljasquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde wel de Thriller jas, maar nee, geen kleding
Al heb ik wel een pet
(ja sorry, geheugen als een olifant)![]()
Ok ik heb me nog niet ingegraven in hun discography maar ik geloof je. Maar Tonight Tonight is echt een juweeltje, en een van mijn favoriete videoclips ooit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
allemaal niet in de lijst.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had dan wel een O'Neilljas
(ja sorry, geheugen als een olifant)
Ja, die wel![]()
![]()
Ik zou dan eerst overal moeten opzoeken hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik geloof echt niet dat er enige racistische motieven in het stemgedrag meespelen.
1535 Sam & Dave Soul Man
1534 Madonna Vogue
1531 Hot Chocolate Emma
1530 Laura Jansen Use Somebody![]()
1525 Mud Dynamite![]()
1524 The Beatles A Hard Day's Night![]()
![]()
![]()
Zie hier het bewijs voor racismequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
onbegonnen werk, begin maar eens met de liedjes herkennenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst overal moeten opzoeken hoe ze eruit zien![]()
Geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik geloof echt niet dat er enige racistische motieven in het stemgedrag meespelen.
Gewoon een afspiegeling van het luisterpubliek.
Vind zelf ook dat de lijst wel wat meer 'kleur' mag hebben, maar ja. It is what it is.My friends all drive horses![]()
Dit mag ik allemaal weer missen:
Cranberries - Ode To My Family
Beatles - I Saw Her Standing There
Laura Pausini - La Solitudine
Frank Sinatra - Theme From 'New York New York'
Motorhead - Ace of Spades
Metallica - Master of Puppets
Roxy Music - Love is the Drug
Therapy - Diane
Heart - Magic Man
Electric Light Orchestra - Living Thing
Fleetwood Mac - You Make Lovin Fun
Suzanne Vega - Luka
Vitesse - Rosalyn
Raymond van het Groenewoud - Je Veux L'amour
Prodigy - Out of Space
Frankie Goes to Hollywood - Relax
The 5th Dimension - Aquarius
Outkast - Hey Ya! (goede toevoeging!)
Faithless - We Come 1
Osmonds - Crazy Horses[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
3x Leonard Cohen, de lijst is een Joods complot.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs voor racismeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De liedjes herkennen is geen probleem, maar die titels en artiesten enzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onbegonnen werk, begin maar eens met de liedjes herkennen
Ik vind Mellon Collie beter dan Siamese Dreamquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Heel Siamese Dreams is beter dan Tonight Tonight[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Master of Puppetsquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Therapy - Diane
Heart - Magic Man
Suzanne Vega - Luka
Vitesse - Rosalyn
Prodigy - Out of Space
Faithless - We Come 1
Osmonds - Crazy Horses![]()
![]()
IIlluminatie confirmed!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
3x Leonard Cohen, de lijst is een Joods complot."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jealous guy van Roxy Music staat hoger dan de versie van John Lennon.
That's just wrong...
My friends all drive horses![]()
Gelukkig morgenavond weer de Backstreet Boys, kan ik me nu al op verheugen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uur hierna is trouwens GENOT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tussen drie en vier vannacht is wel echt een lekker uur zeg, Sinatra/Motörhead/Metallica/Coolio/Therapy?![]()
![]()
Sowieso te weinig hiphopquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs voor racisme![]()
een nummer waar ik op gestemd heb komst pas tussen 3 en 4
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja da's een goed uur. Als ik niets had hoeven doen was ik er voor wakker geworden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:59 schreef Jovatov het volgende:
Tussen drie en vier vannacht is wel echt een lekker uur zeg, Sinatra/Motörhead/Metallica/Coolio/Therapy?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1473 Reinhard Mey Als De Dag Van Toenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:59 schreef Jovatov het volgende:
Tussen drie en vier vannacht is wel echt een lekker uur zeg, Sinatra/Motörhead/Metallica/Coolio/Therapy?
hier blijf je voor wakker.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
1496 Ruth Jacott Leun Op Mijquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Therapy - Diane
Heart - Magic Man
Suzanne Vega - Luka
Vitesse - Rosalyn
Prodigy - Out of Space
Faithless - We Come 1
Osmonds - Crazy Horses
Die vergeet je nog.![]()
Dit herken ik x8quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
een nummer waar ik op gestemd heb komst pas tussen 3 en 4
Ze haten ons, vieze klootzakken.![]()
Echt waar joh?quote:
1522 Ilse DeLange The Great Escape
1521 Caro Emerald Liquid Lunch
1515 Acda en De Munnik Voetstuk Staan
1514 Jan Smit LauraReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pietje Showduik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die drummer van Vitesse daar hebben een hoop mensen een hekel aan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Mellon Collie beter dan Siamese Dream
SD staat in mijn album top 25 aller tijden (nostalgie enzo), MC was ietsje teveel de kitsch kant op
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1473 Reinhard Mey Als De Dag Van Toen
hier blijf je voor wakker.![]()
Als de dag van toen, houd ik van jou, misschien oprechter, en bewuster trouw
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waar joh?
1514 Jan Smit Laura![]()
Zeer goed nummer heb er niet voor niets op gestemdquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Als de dag van toen, houd ik van jou, misschien oprechter, en bewuster trouwAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En dan vergeet ik die inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1473 Reinhard Mey Als De Dag Van Toen
hier blijf je voor wakker.
Maar ik blijf er niet voor wakker, als ik dat ga doen slaap ik de komende week niet...![]()
Jan Smit-Godquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waar joh?
1514 Jan Smit Laura
Jan Smit is bijna net zo goed als de gebroeders de Gier.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nog 1 uurtje en dan ga ik ook maar pitten
Ik ook, maar wel een uur om later nog eens terug te luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En dan vergeet ik die inderdaad.
Maar ik blijf er niet voor wakker, als ik dat ga doen slaap ik de komende week niet...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goed nummer heb er niet voor niets op gestemd![]()
En wat, wat er ook gebeuren mag, ik hou nog meer van jou, als toen die dag
Oh wel Laura aids. Acda en de Munnik nummer ken ik niet, die andere 2 vind ik niet zo storend. Rest van de nummers zijn echter bijna allemaal fantastisch. Daysquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waar joh?
1514 Jan Smit LauraTake a Chance
Four Seasons
Pumpkins
Tori Amos
En dan nog heel veel meer dan prima liedjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je wordt geïndoctrineerd door JanCeesquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jan Smit-God
Jan Smit is bijna net zo goed als de gebroeders de Gier..
![]()
Voor volgend jaar een lobby opstarten om Barney in de Top 2000 te krijgen. Moet lukken toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jan Smit-God
Jan Smit is bijna net zo goed als de gebroeders de Gier.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Slechte beat welquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Ben wel blij dat ik op "Het Nieuws" heb gestemd, gewoon lekker elk uur, lekker consistent.![]()
![]()
Here is the news van ELO zou er best in mogen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Ben wel blij dat ik op "Het Nieuws" heb gestemd, gewoon lekker elk uur, lekker consistent.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nachtdienst = Top2000 tijd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Bestel Mar om 05:10quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh wel Laura aids. Acda en de Munnik nummer ken ik niet, die andere 2 vind ik niet zo storend. Rest van de nummers zijn echter bijna allemaal fantastisch. DaysTake a Chance
Four Seasons
Pumpkins
Tori Amos
En dan nog heel veel meer dan prima liedjes![]()
![]()
This is HTVI, Happy TV International, bringing happy news from around the world, 24 hours a day
Ik blijf sowieso wakker totdat het gaat snillen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mja dat doe ik toch niet snel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel een uur om later nog eens terug te luisteren.
Het leuke van de Top2000 vind ik vooral dat je met nog honderdduizenden/miljoenen anderen op hetzelfde nummer aan het luisteren bent. Dat gevoel ontbreekt als je het in je eentje terugluistert...![]()
Ik blijf wakker tot er weer darten is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf sowieso wakker totdat het gaan snillen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
The sun always shines on TVquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
This is HTVI, Happy TV International, bringing happy news from around the world, 24 hours a dayDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hopelijk geeft Ad weer commentaar bij RTL7quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot er weer darten is.![]()
![]()
iIk weet niet of het hier gaat sneeuwen, ze zeggen in het noorden niet, maar echt noord zijn wij ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf sowieso wakker totdat het gaan snillen."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jammer dat er rond deze tijd geen wielrennen is. Dan had Sunfield een hartverzakking gekregen van de gladheid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf sowieso wakker totdat het gaan snillen.![]()
Country
Ohhh deze
Ja en morgen gewoon weer dartsgenot, het leven is goed. Het leven is goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot er weer darten is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog 4 middagsessies dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk geeft Ad weer commentaar bij RTL7![]()
Niets geks gebeurd deze Kerst.
Geen aardbevingen, tsunami's of andere ellende!My friends all drive horses![]()
Punk
Cover van een Country nummer danquote:
Als het zo is ga ik zijn shitfeitjes turvenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 4 middagsessies dus wie weet.![]()
Jinx oud & nieuw nou nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
Niets geks gebeurd deze Kerst.
Geen aardbevingen, tsunami's of andere ellende!
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Voor zijn zeepkist is een beetje gladheid niet slecht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er rond deze tijd geen wielrennen is. Dan had Sunfield een hartverzakking gekregen van de gladheid.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je hebt vrij hoor. Maar voel je vrij om 12jarigen te slaan hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nog iets of iemand afzeiken of heb ik nu vrij?![]()
Ik twijfel nu of ik mij aangesproken moet voelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt vrij hoor. Maar voel je vrij om 12jarigen te slaan hoor"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Benno L. accepteert je haat nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt vrij hoor. Maar voel je vrij om 12jarigen te slaan hoor![]()
If tomorroooooooooooow never comes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haterquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Die van George Jones was Country, dit is gewoon pauper, en niet zo'n beetje ook.
maak Lompehork nou niet boosquote:
Heerlijk deuntje dit zeg. Ik ga ook maar eens een country-afspeellijst in Spotify maken. Luister ik te weinig.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
If tomorroooooooooooow never comes![]()
![]()
Helaas is dit geen country, dan was het was geweest.quote:
quote:
Nee ben allochtoon die van Jan Smit en COUNTRY houdt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben jij een Jas ofzo?met je Jan Smit hoerenkak.
Akkoord, neuken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben allochtoon die van Jan Smit en COUNTRY houdt.![]()
Rolling Stones - Time
hadden we net ook al[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit klopt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die broeder kent mij langer dan vandaagAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Weet ik veelquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die broeder kent mij langer dan vandaag
Inso zit onder de plak bij Volendamse palingvreter JanCees.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben jij een Jas ofzo?met je Jan Smit hoerenkak.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze is ook kicken hoor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En toen bleek het een ventquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver, wel onder een mooi Country-beatje dan. Lekker zwijmelen jeweet.![]()
Toch wel Stiekem héquote:
JanCees kan ik wel handlen, die woont in de buurt. Als hij niet per direct over stapt naar Hollandia-hooligan ga ik hem klappen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso zit onder de plak bij Volendamse palingvreter JanCees.![]()
STOOOOOOOOOOOOOOOOOONES
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ow, dus je zit niet op Doe Maar en Is Ook Schitterend te wachten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon een instemmende reactie![]()
![]()
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus je zit niet op Doe Maar en Is Ook Schitterend te wachten?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hebben de stones de beatles al ingehaald? Want dat gaat hoe dan ook een keer gebeuren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Doe normaal manquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze is ook kicken hoor.![]()
![]()
Dat is de dag dat muziek dood ging.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Dven het volgende:
Hebben de stones de beatles al ingehaald? Want dat gaat hoe dan ook een keer gebeuren.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Deze vind ik niet zo bijzonder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
deze vind ik wel gaaf van Prince.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja godver, zo vervelend. Neuken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alleen maar mannen hier zeg![]()
Ik ben heul geen ventquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alleen maar mannen hier zeg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik wel, alleen nog niet zo lang en aangezien ik mensen herken aan een UI ben ik soms wat verwardquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn nog nooit in VBL geweest zeker?![]()
Horkie, doe eens beschaafdquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja godver, zo vervelend. Neuken?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Prince![]()
![]()
Dat was ergens begin februari 1959 volgens mij. Ritchie. Buddy en the bopperquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is de dag dat muziek dood ging.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beetje gay dit nummer, klinkt wel lekker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hallo lieve mensjes op dit minilandje op deze ongelooflijk tyfus aardkloot met mensen die je het liefst voorgoed wens te missen..
goede kerstavond.. alles goed?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Ik wel eens hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn nog nooit in VBL geweest zeker?Vraag maar aan MB
Nicequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wel, alleen nog niet zo lang en aangezien ik mensen herken aan een UI ben ik soms wat verwardSorry Ess, ik zal me gedragenquote:![]()
![]()
Vervelend jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alleen maar mannen hier zeg![]()
![]()
Paarse regenquote:
ik vind ook wel eens watquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Prima man, niks mis mee, niks meer aan doen. Zuipen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef Onnoman het volgende:
hallo lieve mensjes op dit minilandje op deze ongelooflijk tyfus aardkloot met mensen die je het liefst voorgoed wens te missen..
goede kerstavond.. alles goed?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dven en ik voelen ons buitengesloten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef Onnoman het volgende:
goede kerstavond.. alles goed?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat was onwijs gezelligquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel eens hoorVraag maar aan MB
Goed zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice
[..]
Sorry Ess, ik zal me gedragen![]()
Ik mis Uccie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij niet, Isabeau niet, ik niet, dan hebben we het waarschijnlijk wel gehad nu[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien dat Uccie straks nog terug komt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij niet, Isabeau niet, ik niet, dan hebben we het waarschijnlijk wel gehad nu
Een surprise concert van Prince zien in Paradiso staat nog op mijn Bucket list.My friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Niks mis mee ouwe pik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze vind ik wel gaaf van Prince.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar jullie tellen wel voor tweequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij niet, Isabeau niet, ik niet, dan hebben we het waarschijnlijk wel gehad nu"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
ik take een witskeyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima man, niks mis mee, niks meer aan doen. Zuipen.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weg voor vandaag. Tot morgen allemaal![]()
![]()
WWie, ik?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
![]()
Doeiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weg voor vandaag. Tot morgen allemaal"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tot kijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weg voor vandaag. Tot morgen allemaal
FredDeDrugsBaronquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Dag Fredjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Doeiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
ruk je lul blauwsequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weg voor vandaag. Tot morgen allemaalAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Laters Fredquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Klopt het dat Prince George de schattigste baby op deze aardbol is?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik de 110k posts nog halen voor 2015.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het gaat om kwaliteit, niet om kwanteitquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik de 110k posts nog halen voor 2015.![]()
Dat hangt van je plannen af. En hoeveel posts je nog moetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik de 110k posts nog halen voor 2015."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ben een halve zool manFor you, there'll be no more crying.
Prince George is een cutiepie ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt het dat Prince George de schattigste baby op deze aardbol is?
Georgegod.
Kategodin.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Het gaat op FOK! erom de meest gore onzin te posten, en zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, niet om kwanteitReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tuurlijk wel, gewoon doorposten met je kadaver.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik de 110k posts nog halen voor 2015.![]()
ciaoquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Hele topics vol met dode katjes?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat op FOK! erom de meest gore onzin te posten, en zoveel mogelijk.![]()
Ik dans vanuit mijn stoel meequote:
Ik ben bang dat ik de nummer 1 van december zal worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon doorposten met je kadaver.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mijn buren trillen mee in bed. Arme oudjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is wel matig, misschien gewoon kijken wat Fylax doet en er dan achteraan posten ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de nummer 1 van december zal worden.![]()
Welneequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat op FOK! erom de meest gore onzin te posten, en zoveel mogelijk.Ik heb ook 65k posts en pas 2 notes, en allebei positief
Nu heeft ie er nog maar 3quote:
Ik had enorme hoop dat de SR en Top2000 hoolies mij zouden inhalen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel matig, misschien gewoon kijken wat Fylax doet en er dan achteraan posten ofzo?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Strike a pose[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inmiddels nog maar 2quote:
WAAR KIJK JE NAAR"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bazenkindquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prince George is een cutiepie ja.
Georgegod.
Kategodin.
Valt tegen wel, sowieso valt de SR-race me wel tegen, op zich zonde, tijd voor een nieuw format.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had enorme hoop dat de SR en Top2000 hoolies mij zouden inhalen.![]()
Schandalig dat Beautiful Stranger niet in de Top 2000 staat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vodka bijna op
Ik ookquote:
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet verkeerd idd
Waarom hebben jullie Polen geen cyrillischquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik snap die strijd om posts hier niet zo goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt tegen wel, sowieso valt de SR-race me wel tegen, op zich zonde, tijd voor een nieuw format.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap die strijd om posts hier niet zo goedIk sta meestal gewoon per ongeluk op 1 ofzo
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |