Ja en morgen gewoon weer dartsgenot, het leven is goed. Het leven is goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot er weer darten is.
Nog 4 middagsessies dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk geeft Ad weer commentaar bij RTL7
Cover van een Country nummer danquote:
Als het zo is ga ik zijn shitfeitjes turvenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 4 middagsessies dus wie weet.
Jinx oud & nieuw nou nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
Niets geks gebeurd deze Kerst.
Geen aardbevingen, tsunami's of andere ellende!
Voor zijn zeepkist is een beetje gladheid niet slecht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er rond deze tijd geen wielrennen is. Dan had Sunfield een hartverzakking gekregen van de gladheid.
Je hebt vrij hoor. Maar voel je vrij om 12jarigen te slaan hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nog iets of iemand afzeiken of heb ik nu vrij?
Ik twijfel nu of ik mij aangesproken moet voelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt vrij hoor. Maar voel je vrij om 12jarigen te slaan hoor
Benno L. accepteert je haat nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt vrij hoor. Maar voel je vrij om 12jarigen te slaan hoor
Haterquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Die van George Jones was Country, dit is gewoon pauper, en niet zo'n beetje ook.
maak Lompehork nou niet boosquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
If tomorroooooooooooow never comes
Helaas is dit geen country, dan was het was geweest.quote:
quote:
Nee ben allochtoon die van Jan Smit en COUNTRY houdt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben jij een Jas ofzo?met je Jan Smit hoerenkak.
Akkoord, neuken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben allochtoon die van Jan Smit en COUNTRY houdt.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die broeder kent mij langer dan vandaag
Weet ik veelquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die broeder kent mij langer dan vandaag
Inso zit onder de plak bij Volendamse palingvreter JanCees.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben jij een Jas ofzo?met je Jan Smit hoerenkak.
En toen bleek het een ventquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver, wel onder een mooi Country-beatje dan. Lekker zwijmelen jeweet.
Toch wel Stiekem héquote:
JanCees kan ik wel handlen, die woont in de buurt. Als hij niet per direct over stapt naar Hollandia-hooligan ga ik hem klappen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso zit onder de plak bij Volendamse palingvreter JanCees.
Ow, dus je zit niet op Doe Maar en Is Ook Schitterend te wachten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon een instemmende reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |