Ik ook, maar wel een uur om later nog eens terug te luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En dan vergeet ik die inderdaad.
Maar ik blijf er niet voor wakker, als ik dat ga doen slaap ik de komende week niet...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goed nummer heb er niet voor niets op gestemd
Oh wel Laura aids. Acda en de Munnik nummer ken ik niet, die andere 2 vind ik niet zo storend. Rest van de nummers zijn echter bijna allemaal fantastisch. Daysquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waar joh?
1522 Ilse DeLange The Great Escape
1521 Caro Emerald Liquid Lunch
1515 Acda en De Munnik Voetstuk Staan
1514 Jan Smit Laura
Je wordt geïndoctrineerd door JanCeesquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jan Smit-God
Jan Smit is bijna net zo goed als de gebroeders de Gier.
Voor volgend jaar een lobby opstarten om Barney in de Top 2000 te krijgen. Moet lukken toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jan Smit-God
Jan Smit is bijna net zo goed als de gebroeders de Gier.
Slechte beat welquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Ben wel blij dat ik op "Het Nieuws" heb gestemd, gewoon lekker elk uur, lekker consistent.
Here is the news van ELO zou er best in mogen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Ben wel blij dat ik op "Het Nieuws" heb gestemd, gewoon lekker elk uur, lekker consistent.
Bestel Mar om 05:10quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh wel Laura aids. Acda en de Munnik nummer ken ik niet, die andere 2 vind ik niet zo storend. Rest van de nummers zijn echter bijna allemaal fantastisch. DaysTake a Chance
Four Seasons
Pumpkins
Tori Amos
En dan nog heel veel meer dan prima liedjes
Mja dat doe ik toch niet snel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel een uur om later nog eens terug te luisteren.
Ik blijf wakker tot er weer darten is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf sowieso wakker totdat het gaan snillen.
The sun always shines on TVquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
This is HTVI, Happy TV International, bringing happy news from around the world, 24 hours a day
Hopelijk geeft Ad weer commentaar bij RTL7quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot er weer darten is.
Ik weet niet of het hier gaat sneeuwen, ze zeggen in het noorden niet, maar echt noord zijn wij ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat er rond deze tijd geen wielrennen is. Dan had Sunfield een hartverzakking gekregen van de gladheid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |