quote:
Lastig vraagstuk enzo, ik kan er ook niet zo goed mee overwegquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet het niet zo goed
Maar dat bedoel ik, daar heb jij meer mee, maar ondertussen was het eik gewoon "rock 'n roll" en niets nieuws, terwijl jij het wel graag in de top tien zietquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk dan weer meer mee
Yes, maar Zwarte Piet heeft ze mores geleerd en nu weten ze beter! Maar nuquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijn
Ben ik het toch niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pink Floyd is niet zo "lastig" geweest, zit zat tussen wat toegankelijk was/is.
Ik vind Michael Jackson oprecht een waardeloos figuur. Jackson 5 was nog wel aardig ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zullen we hem gewoon een man noemen? En een van de grootste entertainers van de afgelopen eeuw?
Deze Jackson 5 ook. Fantastisch!
We noemen het wel zwit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lastig vraagstuk enzo, ik kan er ook niet zo goed mee overweg
twee punkplaten, daar moet jij toch tevreden mee zijn.quote:
Racistisch is het niet, maar het is wel een afspiegeling van de Nederlander van middelbare leeftijd (de typische radio 2 luisteraar) die in overgrote meerderheid blank is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijn
Nee hoor, Stones hoort in de lijst, top 100 hoeft niet eens van mijquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Maar dat bedoel ik, daar heb jij meer mee, maar ondertussen was het eik gewoon "rock 'n roll" en niets nieuws, terwijl jij het wel graag in de top tien zietieder z'n ding enzo. #yolo, gaat toch sowieso nooit ergens over, dit soort discussies
Had je ook een outfit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:53 schreef D. het volgende:
MJ is de enige artiest waarvan ik ooit echt 'fan' geweest ben
Incl. posters en plakboek e.d.
Fan vanaf dat Thriller uitkwam, ongeveer tot Dangerous verscheen
Money was sowieso niet makkelijk, kijk die maten die ze aanhoudenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet mee eens.
Ook de bekendste hits als Money/Another Brick in the Wall zou ik niet direct als toegankelijk betitelen.
Alleen Wish You Were Here is een makkelijk plaatje, denk ik.
Maar bovenal blijft buiten kijf dat Pink Floyd baas is, en wat mij betreft terecht met drie platen in de top tien
"Bij wijze van"quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, Stones hoort in de lijst, top 100 hoeft niet eens van mij
Hebben veel betere nummers. Today, Rocket, Silverfuck, Zero, Tales of a Scorched Earth, Bodies, In The Arms of Sleep, XYU, Muzzle....quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
1517 Smashing Pumpkins Tonight Tonight
Omg hier blijf ik voor wakker.
Ja, maar goed, ik geloof echt niet dat er enige racistische motieven in het stemgedrag meespelen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racistisch is het niet, maar het is wel een afspiegeling van de Nederlander van middelbare leeftijd (de typische radio 2 luisteraar) die in overgrote meerderheid blank is.
Heel Siamese Dreams is beter dan Tonight Tonightquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben veel betere nummers. Today, Rocket, Silverfuck, Zero, Tales of a Scorched Earth, Bodies, In The Arms of Sleep, XYU, Muzzle....
allemaal niet in de lijst.
0 keer Tupac.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Staat Disarm in de lijst?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben veel betere nummers. Today, Rocket, Silverfuck, Zero, Tales of a Scorched Earth, Bodies, In The Arms of Sleep, XYU, Muzzle....
Je had dan wel een O'Neilljasquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde wel de Thriller jas, maar nee, geen kleding
Al heb ik wel een pet
Ok ik heb me nog niet ingegraven in hun discography maar ik geloof je. Maar Tonight Tonight is echt een juweeltje, en een van mijn favoriete videoclips ooit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had dan wel een O'Neilljas
(ja sorry, geheugen als een olifant)
Ik zou dan eerst overal moeten opzoeken hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik geloof echt niet dat er enige racistische motieven in het stemgedrag meespelen.
Zie hier het bewijs voor racismequote:
onbegonnen werk, begin maar eens met de liedjes herkennenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst overal moeten opzoeken hoe ze eruit zien
Geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik geloof echt niet dat er enige racistische motieven in het stemgedrag meespelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |