Pink Floyd is niet zo "lastig" geweest, zit zat tussen wat toegankelijk was/is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zeker, maar het is apart als je objectief naar de muziek kijkt dat een band die lange, 'lastige' muziek maakt zo enorm goed scoort.
quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen.
Veel mensen zijn toch bij familie en dergelijke.
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
En hierna Jackson 5, het is wat met die 'zwarte' man
Ja, daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens. Ik weet het niet zo goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoor
Daar heb ik persoonlijk dan weer meer meequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben in deze ook niet echt objectief, maar van mij mogen bijvoorbeeld de Stones er uit blijven, had niets vernieuwends, toentertijd ook niet. Doe dan iets van Oldfield ofzo/
Een paar jaar terug was er een artikel over de overheersing van blanke artiesten in de hoogste regionen van de Top 2000 en dat dat racistisch zou zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, dat is geen zwarte man, dat is racistisch, dat was gewoon een blanke man. Of is dat nou racistisch? Ik wil niemand de zwarte piet toespelen ofzo hoor
Als ze maar vallenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
*te lui is om kwartje op te pakken*
Zullen we hem gewoon een man noemen? En een van de grootste entertainers van de afgelopen eeuw?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jammer dat Beautiful Stranger er niet in staat van Madonna, toch haar beste nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
We sluiten de kerst af met het volgende uurlijstje.
26 december * 23:00-00:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |