SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die antwoorden komen veel te snel. Daardoor lees ik de vraag niet goedquote:Op zondag 28 december 2014 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax deed het net niet zo best in de categorie world wars.
Maar ik bemoei niet.
download QuizUp dan gaan we Game of thrones quizdoenquote:Op zondag 28 december 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net er maar weer achter gekomen dat Harry Potter and the Half-Blood Prince een van mijn favorieten is.
En deel 5 is kut.
quote:Op zondag 28 december 2014 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
De anschluss is tussen Duitsland en Japan.
Never forget.
doe nieuwe toppa danquote:Op zondag 28 december 2014 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben voor een ANSCHLUSS tussen DUITSLAND en NEDERLAND.
huh hoe wil je dat dooen danquote:Op zondag 28 december 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
Laten we met z`n 4en ff competitietje spelen dan.
Ieder mag 1 categorie uitkiezen en spelen alle-4 tegen elkaar.
Diegene met meeste overwinningen wint.
Kan je toch bijhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |