Dit levert allemaal extra posts opquote:Op zondag 28 december 2014 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Stijn. Doe dit voortaan meteen ipv rebels tegendraads te gaan. Dank je.
Aha. Ja je gaat hard zag ikquote:Op zondag 28 december 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit levert allemaal extra posts op
Het is wel een droom van me om eens tegen Jelle te spelen. Zou je me supporten?quote:Op zondag 28 december 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens meedoen aan een Oost-Europese qualifier voor het darten.
Dat zeg ikquote:
Altijd.quote:Op zondag 28 december 2014 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is wel een droom van me om eens tegen Jelle te spelen. Zou je me supporten?
Deze jongen houdt helemaal geen rekening met jouquote:Op zondag 28 december 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit levert allemaal extra posts op
Fylaxquote:Op zondag 28 december 2014 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze jongen houdt helemaal geen rekening met jou
ONZ / He Tong, tot 2025!
Ik moet lachen om GGMM IN DAT TOPICquote:Op zondag 28 december 2014 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze jongen houdt helemaal geen rekening met jou
ONZ / He Tong, tot 2025!
Ja. Hij is een goede troll soms.quote:Op zondag 28 december 2014 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
i
[..]
Ik moet lachen om GGMM IN DAT TOPIC
Nooit. Mag niet van Danny.quote:Op zondag 28 december 2014 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt ons konijn weer terug?
Ik vrees dat deze heftiger isquote:
We gaan binnenkort handtekeningen verzamelen en aan het kabinet aanbieden zodat zij genoodzaakt zijn een oplossing aan te bieden.quote:
Ja. Dat zal Danny wel overtuigen denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
We gaan binnenkort handtekeningen verzamelen en aan het kabinet aanbieden zodat zij genoodzaakt zijn een oplossing aan te bieden.
Volgens mij het tonen van een note aan knut die knut zelf gekregen hadquote:Op zondag 28 december 2014 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Dat zal Danny wel overtuigen denk ik
Was toch iets met lekker persoonsgegevens van de crew of zo? Die zien we dan denk ik idd niet meer terug
quote:Op zondag 28 december 2014 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij het tonen van een note aan knut die knut zelf gekregen had
Heeft ie geblowd of pillen geslikt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |