Ik zal 't in de OP erbij zettenquote:Op zondag 28 december 2014 03:51 schreef Fok-it het volgende:
Toffe app.Je steelt mijn credits wel Fylie want ik bracht deze app naar de fokkers toe
er zijn verschillende onderwerpen die blijkbaar elk 20 lid vragen hebben die je na 3 keer uit je hoofd weet waardoor het daarna een reflex test wordt ipv een quiz. Valt me wel tegen tbhquote:Op zondag 28 december 2014 04:45 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat gaat 'm niet worden, ik weet de naam al niet van die space shuttle.
Bron?quote:Op zondag 28 december 2014 05:01 schreef blow... het volgende:
[..]
er zijn verschillende onderwerpen die blijkbaar elk 20 lid vragen hebben die je na 3 keer uit je hoofd weet waardoor het daarna een reflex test wordt ipv een quiz. Valt me wel tegen tbh
Ik speel al maandenquote:Op zondag 28 december 2014 15:24 schreef blow... het volgende:
[..]
probeer eens 5 keer dezelfde te doen.
hm. Ik krijg best veel dezelfde bij Leaque.quote:Op zondag 28 december 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speel al maandenheb bv al level 34 bij Harry Potter maar er blijven nieuwe vragen bijkomen hoor
echt spanning danquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef blow... het volgende:
Die laatste ronde is zo gamebreaking altijd hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |