quote:Op zondag 28 december 2014 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die ze luistert.
Vandaag/gisteravond een Facebook post van een oudere buurjongen van me die begon met :quote:
Mijn eerste pickup was van mijn vader geweest. Het geheel had een kubusvorm en de box moest je dan losklikken van de platenspeler.quote:Op zondag 28 december 2014 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag/gisteravond een Facebook post van een oudere buurjongen van me die begon met :
Its late in the evening ...
En een sfeer pic van een tafel met wijn etc ...
En een andere gast post dus de 2e regel uit dat nummer...
Dus ik de 3e..
Maar hij heeft me vroeger toen ik net mn 1e pickup had ... (ja de Thorens 166 sig) deze muziek bijgebracht ... en nu begon met dat nummer en ja was leuk
Geen bellen die gaan ringen ...quote:Op zondag 28 december 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste pickup was van mijn vader geweest. Het geheel had een kubusvorm en de box moest je dan losklikken van de platenspeler.
Zoiets als hieronder. De box moest je dan eerst losklikken en de platenspeler zat eronder.quote:Op zondag 28 december 2014 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen bellen die gaan ringen ...
Ik weet nog dat mn vader een Philips combiset kocht ergens in het begin 70"s . Dus alles in 1 , platenspelen tuner en versterker... Wow dat was hip ,,,
ja dat soort hadden we ook ... DIe had mn broer overgenomenquote:Op zondag 28 december 2014 02:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoiets als hieronder. De box moest je dan eerst losklikken en de platenspeler zat eronder.
[ afbeelding ]
Daar draaide ik mijn sprookjesplaten op. Ik had geloof ik ook een Dik voormekaarshow plaat.quote:Op zondag 28 december 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat soort hadden we ook ... DIe had mn broer overgenomen
Peter en de Wolf heb ik nog ergensquote:Op zondag 28 december 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar draaide ik mijn sprookjesplaten op. Ik had geloof ik ook een Dik voormekaarshow plaat.
Ken je dit nummer nog? Daar had ik ook een plaat van dacht ik.quote:Op zondag 28 december 2014 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Peter en de Wolf heb ik nog ergensMaar Dikvoormekaar was toch meer af en toe toevallig op de radio.. Zaterdagmiddag om 1 uur of zo
Vast wel eens gezien , maar ik was daaar te oud (10 jaar) voor om er een plaat van te hebben ... Ik heb wel nog iets van 100+ strips liggen uit het familie verleden .. EN ook alle Asterix en Obelix tot 2003 of zo ... EN Doorzon .... Deeltje of 20 of zoquote:Op zondag 28 december 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ken je dit nummer nog? Daar had ik ook een plaat van dacht ik.
Je neemt het iets te serieus Brain. Sowieso maakt het niet uit wat je op 1 of op 12 zet, want alle 15 nummers die je kiest krijgen 1 punt. Als je op jouw manier stemt van "de beste nummers" willen kiezen, dan kom je er idd amper uit. Ik pak zelf altijd de lijst van vorig jaar erbij en kijk welke nummers eruit gevallen zijn en de leuke nummers die daar tussen kies daar stem ik op. Plus standaard op Hazel'O Connor en The Shirts. Binnen 5 minuten klaar met stemmen. Het interesseert me helemaal niets op welke plaats een plaatje staat.quote:Op zondag 28 december 2014 03:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou geen top 15 kunnen maken. Ik ken duizenden nummers, honderden goeie nummers. Hoe bepaal je voor jezelf wat je op 1 of 2 zet. Waarom zet je het ene nummer op 13 en het andere op 14. Het verschil in beleving is zo klein of misschien wel nihil.
and the sun is shiningquote:
je typt met je neus?quote:Op zondag 28 december 2014 11:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
As cold as ice. Mijn vingers zijn er afgevroren.
Zit je mobiel?quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbereidingen zijn gedaan...
Je medicatie voor vandaag?quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbereidingen zijn gedaan...
Twas deze keer wel met opzet.quote:Op zondag 28 december 2014 06:51 schreef Kingstown het volgende:
Weer een TT met een typo....dit keer vast niet bewust....
Ja ook nog tussendoor... Laatse afstand 10 K duurt wel lang ... Dus ik kijk eerst even wat mn voormalig tegenstanders Koetjes doe tegen Mourinhoquote:
ik heb een filmpje opstaan hoor, kijk ik ook niet eens naarquote:Op zondag 28 december 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schaatsen vind ik heel saai. Kijk er bijna nooit naar.
gelukkig hoef je zelf niet te schaatsenquote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook nog tussendoor... Laatse afstand 10 K duurt wel lang ... Dus ik kijk eerst even wat mn voormalig tegenstanders Koetjes doe tegen Mourinho
Nee dat doe ik al tijden niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een filmpje opstaan hoor, kijk ik ook niet eens naar
heb een enorm luie bui vandaag!
[..]
gelukkig hoef je zelf niet te schaatsen
Wie dit leest is gek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie dit leest is gek...ik kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken feestje straks![]()
morgen op vuurwerk exercitie
Zal ik doen!quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
met oud & nieuw naar het noorden kijken dan zie je Aap zijn vuurwerk
Komt goed uit ... Ik kijk uit op het noorden... Heeft ie lawine pijlen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
met oud & nieuw naar het noorden kijken dan zie je Aap zijn vuurwerk
lawine pijlen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed uit ... Ik kijk uit op het noorden... Heeft ie lawine pijlen?
Moet hij ook zo'n veiligheidsbril van je dragen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
ik hoop alleen maar dat die vuurwerk obsessie over gaat
Ja die gaan extra hoog en knallen extra hard, zijn wel illegaal... Maar dat is er op zo'n eiland wel meer met alles wat daar aanspoeld....quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
lawine pijlen?![]()
ik hoop alleen maar dat die vuurwerk obsessie over gaat
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lontquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet hij ook zo'n veiligheidsbril van je dragen?
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoegquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lont
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoeg
Hmzz, dat klinkt al een beetje OUD-achtig, maar zonder beschermbril is plus 1, dus je mag blijven.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lont
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor looptquote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.
Dat zijn van die bermbommen, die gaan ze niet afsteken neem ik aanquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor loopt
Oud wijf. Ga in OUD posten ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoeg
quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef sacha het volgende:
maar goed, oudjaarsdag ben ik stipt om tien uur buiten met Aap en gaan we samen knallen tot het op is!
Die pijlen met dat gepiep zij het ergstquote:
Waarom zou ik... Ik heb iig wel een kind en daar geef ik best veel om, maar die zorgt verder gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud wijf. Ga in OUD posten ofzo.
Uhm nou vergis je er niet inquote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn van die bermbommen, die gaan ze niet afsteken neem ik aan
de keukenmeidenquote:Op zondag 28 december 2014 17:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die pijlen met dat gepiep zij het ergst
Ik las erectiequote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken feestje straks![]()
morgen op vuurwerk exercitie
dr zitten allerlei geluiden in mijn oor, komt dat daar van?quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor loopt
Ja idd die, irritant geluid is dat. Dit jaar doe ik gewoon oordoppen in als ik zwalk over straat iedereen gelukkig nieuwjaar wensend.quote:
Ja, je hebt wel van die tering harde knallen erbij, schrik je je kapotquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Uhm nou vergis je er niet in
kijk mij een verstandig zijn![]()
8 Oordopjes bij de Action mčt doosje 59cent.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.
Handen wassenquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
oh nee niet nodigoogjes wassen dan ofzo
anders mag ze dat niet meer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mag dat nog , nu je nog gewoon bent ipv blauw
Maar ik ben niet meer voor lang gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mag dat nog , nu je nog gewoon bent ipv blauw
Die harde knallen hoor ik het hele jaar door bij mij in de buurt... EN telkens vraag ik me dan weer af ... Het zal toch niet weer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel van die tering harde knallen erbij, schrik je je kapot![]()
is ook leuk de dag ervoor en de dag erna als je er helemaal niet op rekent
wow die 50cm stuurde je denk ik verkeerd, ik zal hem snel deleten voor jequote:
ah... dat afknallen van elkaar bedoel je? Laat ze maar elkaar afknallen denk ik danquote:Op zondag 28 december 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die harde knallen hoor ik het hele jaar door bij mij in de buurt... EN telkens vraag ik me dan weer af ... Het zal toch niet weer?
eens met deze stelling.quote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Vuurwerk, ze zouden het moeten verbieden voor particulier gebruik.
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....quote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
anders mag ze dat niet meer?![]()
modjes zijn ook gewone mensen hoor, wist je dat al?
ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
8 Oordopjes bij de Action mčt doosje 59cent.
Karina deed het nooit in het openbaar? waar dan wel?quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ik had ze op men werk in potten van 1000quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar dat zijn al zijn 'wonder oren' tegen wagenziekte
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.quote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef FANN het volgende:
Karina deed het nooit in het openbaar? waar dan wel?
ah.. figuurlijk met de zweep? ja dat kanquote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
en dan ga je mij Kim noemenquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
paar pondjes? 30 kiloquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
Neequote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je die link nooit zou leggen.
Nee. Beetje een writers block.quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
Ben je trouwens gestopt met die samenvattingen?
Jij hebt haar gewogen?quote:
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.quote:
Komt vast wel weer goed....quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.Er gebeurt iig elke dag genoeg om over te schrijven.
Neem jij het over Sjoef ?quote:
Ik gebruik mijn zweep gerust ook in het openbaar hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ah, dus het wordt een grijs getinte samenvatting?quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Je kunt hetquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
nah... ik vind het een spookquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?quote:
alles boven de 60 kg is overgewichtquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?![]()
Je houdt dus meer van gratenpakhuizen.
Inb4 pics van Cyndi Lauper.quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.
teveel make up en haar haar is dood geblondeerd ander zou het wel meevallen,quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inb4 pics van Cyndi Lauper.
Ben het trouwens wel met je eens. Vind haar nog steeds wel iets hebben.
Ik heb het idee dat vrouwen vaak kritischer over uiterlijk zijn dan mannen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
teveel make up en haar haar is dood geblondeerd ander zou het wel meevallen,
ik overdrijf een beetje
Neh, ik zei toch al dat ik een beetje overdreef, maar zonde van dat haar en die vettequote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vrouwen vaak kritischer over uiterlijk zijn dan mannen.
In 90% van de gevallen vind ik het meestal allemaal wel prima.
Die andere 10% zijn dan de echte extreme gevallen.
ja ja IK OVERDREEFquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto's zijn maar een momentopname, natuurlijk plaatsen ze de meest onflatteuze.
Deze foto is namelijk van hetzelfde concert en daarop ziet ze er al heel anders uit.
[ afbeelding ]
Dan heb ik dus ook overgewichtquote:
IK BEN AAN HET OVERDRIJVENquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook overgewicht![]()
Maar ik rook niet....
Cyndi Lauper is dan ook nooit een mooie vrouw geweest, eigenlijk best een beetje lelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inb4 pics van Cyndi Lauper.
Ben het trouwens wel met je eens. Vind haar nog steeds wel iets hebben.
gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?![]()
Je houdt dus meer van gratenpakhuizen.
Ja, laat me nou even, toen jij toe zat te geven dat je overdreef was ik druk bezig om een betere foto van Kimmetje te zoekenquote:
Of stoppen of je erbij neerleggen dat je rookt. Simpel.quote:
I know. Dat zijn allemaal dingen die mij geeneens echt opvallen joh.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef FANN het volgende:
Neh, ik zei toch al dat ik een beetje overdreef, maar zonde van dat haar en die vette
laag make up, dat vind ik dan gewoon niet mooi....
quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb ik dus ook overgewicht![]()
En ik rook ook....
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Cyndi Lauper is dan ook nooit een mooie vrouw geweest, eigenlijk best een beetje lelijk.
Maar ik vond haar wel leuk.
Is eigenlijk best een goed ideequote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of stoppen of je erbij neerleggen dat je rookt. Simpel.
Ja ik zou ook niet tegen haar zeggen, gut Kim wat een laag make up heb je opquote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Dat zijn allemaal dingen die mij geeneens echt opvallen joh.
Ik zou tegen d'r zeggen "goh, wat heb je leukeriem om" Klaar.
Zolang je iets positiefs zegt over een detail is het meestal wel goed.
die vond ik ook wel een geinig koppie hebbenquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.
[ afbeelding ]
Ik vind haar alles behalve mooi, maar wel leuk!quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik recht heb op 1 slechte gewoonte en dus is het heel makkelijk om niet te stoppen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
Is eigenlijk best een goed ideeook geen stopstress meer...
Ja, eigenlijk hebben we daar gewoon recht opquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat ik recht heb op 1 slechte gewoonte en dus is het heel makkelijk om niet te stoppen.
Ja joh, elke keer die strijd, daar word je toch doodmoe van en dat levert inderdaad alleen maar stress op. Dus gewoon stoppen met janken, zonder te janken of anders gewoon door roken, zonder moeilijk te blijven doen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Is eigenlijk best een goed ideeook geen stopstress meer...
Je heb gelijkquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, elke keer die strijd, daar word je toch doodmoe van en dat levert inderdaad alleen maar stress op. Dus gewoon stoppen met janken, zonder te janken of anders gewoon door roken, zonder moeilijk te blijven doen.
Knopen doorhakken in 2015, Fann.
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef FANN het volgende:
die vond ik ook wel een geinig koppie hebbenis dat nu niet meer zo dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.
Op eigen risico klikken:Maar dat is niet normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er met haar aan de hand dan?
Dat vind ik een mooi nummer.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.
Op eigen risico klikken:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk dat ze heur haar doodgeverfd heeft en een huidziekte onder de leden heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is niet normaal?wat is er met haar aan de hand dan?
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
Ja, eigenlijk hebben we daar gewoon recht op
quote:
Jij ging toch een frituurpan kopen of was dat iemand anders?quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.
oe wauw, is dat zoals ze NU zijn?quote:
en laat gaan slapen is 3 en de hele tijd op Fok! = 4quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ging toch een frituurpan kopen of was dat iemand anders?
neenquote:
2010 volgens mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oe wauw, is dat zoals ze NU zijn?![]()
dan trek ik al mijn eerdere opmerkingen in
'a bad reaction to a spa treatment '.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
Maar dat is niet normaal?wat is er met haar aan de hand dan?
Wat is er met 1 en 2 gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en laat gaan slapen is 3 en de hele tijd op Fok! = 4
ik drink heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe en die Irish Coffee is ook gewoon af en toequote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.
nah........ dat is wel een héle bad reaction dan, volgens mij moet er meer zijnquote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
'a bad reaction to a spa treatment '.
1= rokenquote:
Kim Wildequote:
Je moeder is Kim Wilde?quote:
FOK!ken zullen ze ook wel niet doen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
Jij lijkt wel een monnik trouwens als ik dat zo leesop het roken na dan... dat doen ze vast
niet
quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moeder is Kim Wilde?
ZEG NOU EENS WAT JE BEDOELT!
gewoon associatiequote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moeder is Kim Wilde?
ZEG NOU EENS WAT JE BEDOELT!
Treehut is de eerste die ik een ban aansmeer als ik mod benquote:
#169quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij rookt en hebt een frituurpan?
oh jee... wel een beetje jammer Deesquote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Treehut is de eerste die ik een ban aansmeer als ik mod ben![]()
Met zijn wazige posts.
Alstublieft niet doen S.V.P.quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Treehut is de eerste die ik een ban aansmeer als ik mod ben![]()
Met zijn wazige posts.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alstublieft niet doen S.V.P.
Dan moet je toch echt wat minder vaag posten, dit kan zo niet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alstublieft niet doen S.V.P.
Sorry maar het is echt niet expres.quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt wat minder vaag posten, dit kan zo niet.
Waar heeft u lezen geleerd?quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een frituurpan voor Deisyy gekocht?
Dat is wel heel lief!
Laten we daar dan maar van uit gaan, maar je moet er wel op gaan letten, anders moet ik maatregelen treffen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt niet expres.
Van de Sony-site gehacked door de Griek?quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
effe film kijken ...
The Interview (2014) - IMDb
geen idee wat het wordt, de één vindt hem geweldig en de ander vindt hem niks,
dus nu wil ik hem zien
Veel gelul in die film.quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
effe film kijken ...
dus nu wil ik hem zien
Krijg alleen bans van mannelijke mods.quote:Op zondag 28 december 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oppassen sig....Deisyy wil users gaan bannen die wazig posten.
Heb hem ook binnengehaald... Just to see what the fuss is all about... Maar nog niet heel veel behoefte hem te gaan kijken eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
effe film kijken ...
dus nu wil ik hem zien
Knap... aangezien mods niet kunnen bannen...quote:Op zondag 28 december 2014 20:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijg alleen bans van mannelijke mods.
Oh zal Dees denken... Misschien trek ik me toch maar weer terugquote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Knap... aangezien mods niet kunnen bannen...
Maar wel aansmeren.quote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Knap... aangezien mods niet kunnen bannen...
Niets lezen is jouw quote zeker?quote:Op zondag 28 december 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zal Dees denken... Misschien trek ik me toch maar weer terug
Ja die heb ik blijkbaar gemistquote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets lezen is jouw quote zeker?![]()
Als bijna mod weet ik natuurlijk ook wel dat ik niet kan bannen, ik had dan ook gezegd dat ik een ban aan zou smeren.
Het is een leuke komedie, maar niet meer dan dat hoor, dus je moet ook weerquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb hem ook binnengehaald... Just to see what the fuss is all about... Maar nog niet heel veel behoefte hem te gaan kijken eigenlijk.
Nee heb ik nog niet gezien hoewel het me wel bekend voorkomt dat verhaalquote:Op zondag 28 december 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Lucy? nee volgens mij niet, ga ik even naar googelen of heb je het linkje al klaar?
Ik kreeg er gisteren eentje van een mod ivm de Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.
Zitten er mods daar?quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg er gisteren eentje van een mod ivm de Top 2000.
Ik had Kate Pierson van de B52's in haar adamstenue gepost, in een spoiler.
Mocht niet...
Ja dat weet je toch!! Bovenaan elke pagina van een topic kun je plaatjes kijken die in het topic op die pagina staan en dan maakt het niet uit of het in een spoiler staat..quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht niet...
wat de neuk hebben die spoilers dan voor zinquote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet je toch!! Bovenaan elke pagina van een topic kun je plaatjes kijken die in het topic op die pagina staan en dan maakt het niet uit of het in een spoiler staat..
quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zitten er mods daar?
Buiten Deisyy dan....
Kennelijk...quote:Specularium MadMaster
Geen tieten posten, ook niet in spoiler.
27 dec 2014 @ 22:25:40
Ja, we hadden wel genoeg...quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
Jullie hebben gewoon de helft laten staan.....
Zodat mensen die niet ingelogd zijn niet mee kunnen spieken.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
wat de neuk hebben die spoilers dan voor zin
Dat niet elke refresh dat plaatje geladen wordt ...quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zodat mensen die niet ingelogd zijn niet mee kunnen spieken.
Rot op met je moralistische gelul, Sjufkut!quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet je toch!! Bovenaan elke pagina van een topic kun je plaatjes kijken die in het topic op die pagina staan en dan maakt het niet uit of het in een spoiler staat..
Mr Hyde is back ....quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot op met je moralistische gelul, Sjufkut!
Kan mij het verrotten!
Plaatje kwam via Google zelf, dus die gasten moeten niet zeiken.
En jij ook niet...
Ik ben jou ook zat, eikelquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, zeker richting jou!
Hypocriete zeiksnor!
Zoals wat?quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef sacha het volgende:
er is nog een berg werk te verzetten hiero
Is ook niet nodig, maar personen die menen de kleuterleidster te moeten uithangen, terwijl ze zelf nog niet eens weten hoe ze hun broek moeten ophijsen na een grote bah, ben ik wel zat.quote:
Als je nou eens iets volwassener opstelt, dan is er niks aan de hand.quote:
Kun je schudden... Ik heb UTO weer uitgenodigd voor vannachtquote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
gebruiks vriendelijk maken van een site
Spuit 11 reactiequote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
parkinson alertquote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je schudden... Ik heb UTO weer uitgenodigd voor vannacht
Tuttuttutquote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot op met je moralistische gelul, Sjufkut!
Kan mij het verrotten!
Plaatje kwam via Google zelf, dus die gasten moeten niet zeiken.
En jij ook niet...
Chufi verzint die tietenregels toch niet, hij vertelt alleen hoe het zit.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, zeker richting jou!
Hypocriete zeiksnor!
Ik ga er mijn handen nog vol aan krijgen, maar ja, someone has got to do the dirty work.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef sacha het volgende:
er is nog een berg werk te verzetten hiero
Prima, maar ik ben hier niet sinds gisteren en daar ging het ook niet om.quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi verzint die tietenregels toch niet, hij vertelt alleen hoe het zit.
MAYDAY! MAYDAY!quote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je schudden... Ik heb UTO weer uitgenodigd voor vannacht
Zo is dat... Zweep er over Dees ! Je kunt hetquote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi verzint die tietenregels toch niet, hij vertelt alleen hoe het zit.
Dat heb ik gisteravond uitgelegd, ga eens terug lezenquote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edit was te langzaam...![]()
Wanneer wordt je nou blauw?
Geen van beiden, het is een poging jou even tot 10 te laten tellen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Test: Is dat een waarschuwing of een ban waardig?
Niet van jou, maar van mij, ik postte hetzelfde als Kingstown al had gezegd.quote:
Nee, maar "best aardig" daar doe ik het ook niet voor.quote:
Ga ik doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond uitgelegd, ga eens terug lezen
Als jij hier niet sinds gisteren bent had je ook geweten dat tieten niet mogen,ook niet in een spoiler, dat is het enige wat chufi je uit probeerde te leggen volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik ben hier niet sinds gisteren en daar ging het ook niet om.
Het ging om de strijdvaardigheid van de MOD's en ik gaf een voorbeeld...
Zweepjes doe ik alleen op eigen verzoek van MMquote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat... Zweep er over Dees ! Je kunt hetOf een koekje van zn eigen deeg
zit jij Deisyy een beetje uit te dagen ?quote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat... Zweep er over Dees ! Je kunt hetOf een koekje van zn eigen deeg
Hoezo? Daar komt geen zinnige post uit.quote:
Ja, maar dat doe ik al jarenquote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
zit jij Deisyy een beetje uit te dagen ?
Jij hebt je zweepje ook al klaar, ga je terug slaan?quote:
Ik ben al weer terug bij af, maar bij deze de oprechte vraag aan Sjoef:quote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen van beiden, het is een poging jou even tot 10 te laten tellen.
Dat we niet weer als een bosmongooltje proberen 4 topics vol lege posts terug te lezenquote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat komt geen zinnige post uit.
Ik voel liefde en verbroedering in deze postquote:Op zondag 28 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug bij af, maar bij deze de oprechte vraag aan Sjoef:
Waarom post je zoiets in hemelsnaam? Denk je echt dat ik niet weet wat hier wel of niet mag?
Ik heb ooit een moeder en vader gehad en die hebben me geleerd wat goed en slecht was.
Ik ben niet altijd lief geweest en nog steeds niet altijd, maar ik weet heus wel waar ik de grens overschrijdt en als ik dat doe, doe ik dat bewust. Ook gisteren dus...
Snap je? No hard feelings, maar bemoei je niet met mij wat jou niet raakt.
OK? Borrel drinken?
met jou... altijdquote:
Nee, ik sla geen vrouwen, never.quote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt je zweepje ook al klaar, ga je terug slaan?
Nog een paar dagen en dan is Piet weer terug.quote:Op zondag 28 december 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel liefde en verbroedering in deze post
Ja? Hij voelt zich weer helemaal de oude? Zijn er nog zaken waar we rekening mee moeten houden als hij weer komt posten?quote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan is Piet weer terug.
Het woord is aan Sjoef.quote:Op zondag 28 december 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel liefde en verbroedering in deze post
Mooi, maar is sig dan verdwenen?quote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan is Piet weer terug.
Stel je voor een forum met allemaal dezelfde meningen! Dan was er geen Fok! meer.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord is aan Sjoef.
We zijn soms iets van tegenpolen, we staan in ieder geval niet lijnrecht achter elkaar.
Hoeft ook niet, dan is het ook maar saai.
Maar ik kan ook dingen vergeten, het leven bestaat uit momenten.
Waar moet ik beginnen met lezen?quote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond uitgelegd, ga eens terug lezen
40+ / [40+ SC #515] My first litlle tampony...quote:Op zondag 28 december 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen met lezen?
Wanneer ie lange discussie begint, gelijk afkappen verder gaat het wel goed volgens mij, het zwaarste is achter de rug.quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja? Hij voelt zich weer helemaal de oude? Zijn er nog zaken waar we rekening mee moeten houden als hij weer komt posten?
En zien we jou dan voorlopig niet meer?
Als Piet een discussie begint weet je natuurlijk nooit of het een lange wordt, maar ik zal in de gaten houden dat hij niet door gaat draven.... Ik zei dravenquote:Op zondag 28 december 2014 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ie lange discussie begint, gelijk afkappen verder gaat het wel goed volgens mij, het zwaarste is achter de rug.
Ik ga eens aan mijn boek beginnen.
Vind je het gek.... zo'n oud lijk wil toch niemand zien!quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht niet...
Ah, dat.quote:Op zondag 28 december 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #515] My first litlle tampony...
Op mijn leeftijd ben je al tevreden met een naakte kipfilet...quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind je het gek.... zo'n oud lijk wil toch niemand zien!
Geen pillen, even stoom afblazen in woord en desnoods gebaar en klaar...quote:Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn daar pillen voor? In dat geval hou ik me aanbevolen.
Misschien kan je dat laatste ook even aan Danny melden, want ik moet dus eerst dus eerst die laatste cursus in januari doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat.
Inlikken voor beginners nog afronden, dat had ik wel gelezen.
Misschien moet ik me daar ook maar voor aanmelden...
Maar krijg je dit weekend al een proef blauw statusje of pas na het examen?
Van mij mag je beginnen...
We hebben vanavond Cyndi Lauper al voorbij zien komen....veel erger kan het niet zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Vind je het gek.... zo'n oud lijk wil toch niemand zien!
Heb jij ook een fleshlight?quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen pillen, even stoom afblazen in woord en desnoods gebaar en klaar...
Ze hebben anders wel dezelfde haarkleurquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben vanavond Cyndi Lauper al voorbij zien komen....veel erger kan het niet zijn.
Ga ik regelen...quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je dat laatste ook even aan Danny melden, want ik moet dus eerst dus eerst die laatste cursus in januari doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |