Ja, eigenlijk hebben we daar gewoon recht opquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat ik recht heb op 1 slechte gewoonte en dus is het heel makkelijk om niet te stoppen.
Ja joh, elke keer die strijd, daar word je toch doodmoe van en dat levert inderdaad alleen maar stress op. Dus gewoon stoppen met janken, zonder te janken of anders gewoon door roken, zonder moeilijk te blijven doen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Is eigenlijk best een goed ideeook geen stopstress meer...
Je heb gelijkquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, elke keer die strijd, daar word je toch doodmoe van en dat levert inderdaad alleen maar stress op. Dus gewoon stoppen met janken, zonder te janken of anders gewoon door roken, zonder moeilijk te blijven doen.
Knopen doorhakken in 2015, Fann.
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef FANN het volgende:
die vond ik ook wel een geinig koppie hebbenis dat nu niet meer zo dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.
Op eigen risico klikken:Maar dat is niet normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er met haar aan de hand dan?
Dat vind ik een mooi nummer.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.
Op eigen risico klikken:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk dat ze heur haar doodgeverfd heeft en een huidziekte onder de leden heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is niet normaal?wat is er met haar aan de hand dan?
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
Ja, eigenlijk hebben we daar gewoon recht op
quote:
Jij ging toch een frituurpan kopen of was dat iemand anders?quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.
oe wauw, is dat zoals ze NU zijn?quote:
en laat gaan slapen is 3 en de hele tijd op Fok! = 4quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ging toch een frituurpan kopen of was dat iemand anders?
neenquote:
2010 volgens mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oe wauw, is dat zoals ze NU zijn?![]()
dan trek ik al mijn eerdere opmerkingen in
'a bad reaction to a spa treatment '.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
Maar dat is niet normaal?wat is er met haar aan de hand dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |