teveel make up en haar haar is dood geblondeerd ander zou het wel meevallen,quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inb4 pics van Cyndi Lauper.
Ben het trouwens wel met je eens. Vind haar nog steeds wel iets hebben.
Ik heb het idee dat vrouwen vaak kritischer over uiterlijk zijn dan mannen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
teveel make up en haar haar is dood geblondeerd ander zou het wel meevallen,
ik overdrijf een beetje
Neh, ik zei toch al dat ik een beetje overdreef, maar zonde van dat haar en die vettequote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vrouwen vaak kritischer over uiterlijk zijn dan mannen.
In 90% van de gevallen vind ik het meestal allemaal wel prima.
Die andere 10% zijn dan de echte extreme gevallen.
ja ja IK OVERDREEFquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto's zijn maar een momentopname, natuurlijk plaatsen ze de meest onflatteuze.
Deze foto is namelijk van hetzelfde concert en daarop ziet ze er al heel anders uit.
[ afbeelding ]
Dan heb ik dus ook overgewichtquote:
IK BEN AAN HET OVERDRIJVENquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook overgewicht![]()
Maar ik rook niet....
Cyndi Lauper is dan ook nooit een mooie vrouw geweest, eigenlijk best een beetje lelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inb4 pics van Cyndi Lauper.
Ben het trouwens wel met je eens. Vind haar nog steeds wel iets hebben.
gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?![]()
Je houdt dus meer van gratenpakhuizen.
Ja, laat me nou even, toen jij toe zat te geven dat je overdreef was ik druk bezig om een betere foto van Kimmetje te zoekenquote:
Of stoppen of je erbij neerleggen dat je rookt. Simpel.quote:
I know. Dat zijn allemaal dingen die mij geeneens echt opvallen joh.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef FANN het volgende:
Neh, ik zei toch al dat ik een beetje overdreef, maar zonde van dat haar en die vette
laag make up, dat vind ik dan gewoon niet mooi....
quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb ik dus ook overgewicht![]()
En ik rook ook....
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Cyndi Lauper is dan ook nooit een mooie vrouw geweest, eigenlijk best een beetje lelijk.
Maar ik vond haar wel leuk.
Is eigenlijk best een goed ideequote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of stoppen of je erbij neerleggen dat je rookt. Simpel.
Ja ik zou ook niet tegen haar zeggen, gut Kim wat een laag make up heb je opquote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Dat zijn allemaal dingen die mij geeneens echt opvallen joh.
Ik zou tegen d'r zeggen "goh, wat heb je leukeriem om" Klaar.
Zolang je iets positiefs zegt over een detail is het meestal wel goed.
die vond ik ook wel een geinig koppie hebbenquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.
[ afbeelding ]
Ik vind haar alles behalve mooi, maar wel leuk!quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik recht heb op 1 slechte gewoonte en dus is het heel makkelijk om niet te stoppen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
Is eigenlijk best een goed ideeook geen stopstress meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |