ah.. figuurlijk met de zweep? ja dat kanquote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
en dan ga je mij Kim noemenquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
paar pondjes? 30 kiloquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
Neequote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je die link nooit zou leggen.
Nee. Beetje een writers block.quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
Ben je trouwens gestopt met die samenvattingen?
Jij hebt haar gewogen?quote:
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.quote:
Komt vast wel weer goed....quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.Er gebeurt iig elke dag genoeg om over te schrijven.
Neem jij het over Sjoef ?quote:
Ik gebruik mijn zweep gerust ook in het openbaar hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ah, dus het wordt een grijs getinte samenvatting?quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Je kunt hetquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
nah... ik vind het een spookquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?quote:
alles boven de 60 kg is overgewichtquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?![]()
Je houdt dus meer van gratenpakhuizen.
Inb4 pics van Cyndi Lauper.quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |