ah.. figuurlijk met de zweep? ja dat kanquote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
en dan ga je mij Kim noemenquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
paar pondjes? 30 kiloquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
Neequote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je die link nooit zou leggen.
Nee. Beetje een writers block.quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
Ben je trouwens gestopt met die samenvattingen?
Jij hebt haar gewogen?quote:
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.quote:
Komt vast wel weer goed....quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.Er gebeurt iig elke dag genoeg om over te schrijven.
Neem jij het over Sjoef ?quote:
Ik gebruik mijn zweep gerust ook in het openbaar hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ah, dus het wordt een grijs getinte samenvatting?quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Je kunt hetquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
nah... ik vind het een spookquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?quote:
alles boven de 60 kg is overgewichtquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?![]()
Je houdt dus meer van gratenpakhuizen.
Inb4 pics van Cyndi Lauper.quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.
teveel make up en haar haar is dood geblondeerd ander zou het wel meevallen,quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inb4 pics van Cyndi Lauper.
Ben het trouwens wel met je eens. Vind haar nog steeds wel iets hebben.
Ik heb het idee dat vrouwen vaak kritischer over uiterlijk zijn dan mannen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
teveel make up en haar haar is dood geblondeerd ander zou het wel meevallen,
ik overdrijf een beetje
Neh, ik zei toch al dat ik een beetje overdreef, maar zonde van dat haar en die vettequote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vrouwen vaak kritischer over uiterlijk zijn dan mannen.
In 90% van de gevallen vind ik het meestal allemaal wel prima.
Die andere 10% zijn dan de echte extreme gevallen.
ja ja IK OVERDREEFquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto's zijn maar een momentopname, natuurlijk plaatsen ze de meest onflatteuze.
Deze foto is namelijk van hetzelfde concert en daarop ziet ze er al heel anders uit.
[ afbeelding ]
Dan heb ik dus ook overgewichtquote:
IK BEN AAN HET OVERDRIJVENquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook overgewicht![]()
Maar ik rook niet....
Cyndi Lauper is dan ook nooit een mooie vrouw geweest, eigenlijk best een beetje lelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Inb4 pics van Cyndi Lauper.
Ben het trouwens wel met je eens. Vind haar nog steeds wel iets hebben.
gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Kim Wilde 30 kilo te zwaar?![]()
Je houdt dus meer van gratenpakhuizen.
Ja, laat me nou even, toen jij toe zat te geven dat je overdreef was ik druk bezig om een betere foto van Kimmetje te zoekenquote:
Of stoppen of je erbij neerleggen dat je rookt. Simpel.quote:
I know. Dat zijn allemaal dingen die mij geeneens echt opvallen joh.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef FANN het volgende:
Neh, ik zei toch al dat ik een beetje overdreef, maar zonde van dat haar en die vette
laag make up, dat vind ik dan gewoon niet mooi....
quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb ik dus ook overgewicht![]()
En ik rook ook....
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Cyndi Lauper is dan ook nooit een mooie vrouw geweest, eigenlijk best een beetje lelijk.
Maar ik vond haar wel leuk.
Is eigenlijk best een goed ideequote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of stoppen of je erbij neerleggen dat je rookt. Simpel.
Ja ik zou ook niet tegen haar zeggen, gut Kim wat een laag make up heb je opquote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Dat zijn allemaal dingen die mij geeneens echt opvallen joh.
Ik zou tegen d'r zeggen "goh, wat heb je leukeriem om" Klaar.
Zolang je iets positiefs zegt over een detail is het meestal wel goed.
die vond ik ook wel een geinig koppie hebbenquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.
[ afbeelding ]
Ik vind haar alles behalve mooi, maar wel leuk!quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seriously? Wel heel erg 80's, maar vond dat toen best wel geil.
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik recht heb op 1 slechte gewoonte en dus is het heel makkelijk om niet te stoppen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
Is eigenlijk best een goed ideeook geen stopstress meer...
Ja, eigenlijk hebben we daar gewoon recht opquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat ik recht heb op 1 slechte gewoonte en dus is het heel makkelijk om niet te stoppen.
Ja joh, elke keer die strijd, daar word je toch doodmoe van en dat levert inderdaad alleen maar stress op. Dus gewoon stoppen met janken, zonder te janken of anders gewoon door roken, zonder moeilijk te blijven doen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Is eigenlijk best een goed ideeook geen stopstress meer...
Je heb gelijkquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, elke keer die strijd, daar word je toch doodmoe van en dat levert inderdaad alleen maar stress op. Dus gewoon stoppen met janken, zonder te janken of anders gewoon door roken, zonder moeilijk te blijven doen.
Knopen doorhakken in 2015, Fann.
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef FANN het volgende:
die vond ik ook wel een geinig koppie hebbenis dat nu niet meer zo dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.
Op eigen risico klikken:Maar dat is niet normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er met haar aan de hand dan?
Dat vind ik een mooi nummer.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is echt verspookt. Dan ga je Kim opeens als een sekssymbool zien.
Op eigen risico klikken:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk dat ze heur haar doodgeverfd heeft en een huidziekte onder de leden heeft.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is niet normaal?wat is er met haar aan de hand dan?
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
Ja, eigenlijk hebben we daar gewoon recht op
quote:
Jij ging toch een frituurpan kopen of was dat iemand anders?quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.
oe wauw, is dat zoals ze NU zijn?quote:
en laat gaan slapen is 3 en de hele tijd op Fok! = 4quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ging toch een frituurpan kopen of was dat iemand anders?
neenquote:
2010 volgens mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oe wauw, is dat zoals ze NU zijn?![]()
dan trek ik al mijn eerdere opmerkingen in
'a bad reaction to a spa treatment '.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
Maar dat is niet normaal?wat is er met haar aan de hand dan?
Wat is er met 1 en 2 gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en laat gaan slapen is 3 en de hele tijd op Fok! = 4
ik drink heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe en die Irish Coffee is ook gewoon af en toequote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, ik drink niet, eet gezond, snoep niet, geen snacks, frituurtroep etc ,dus ja ik heb ook recht op een slechte gewoonte.
nah........ dat is wel een héle bad reaction dan, volgens mij moet er meer zijnquote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
'a bad reaction to a spa treatment '.
1= rokenquote:
Kim Wildequote:
Je moeder is Kim Wilde?quote:
FOK!ken zullen ze ook wel niet doen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
Jij lijkt wel een monnik trouwens als ik dat zo leesop het roken na dan... dat doen ze vast
niet
quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moeder is Kim Wilde?
ZEG NOU EENS WAT JE BEDOELT!
gewoon associatiequote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moeder is Kim Wilde?
ZEG NOU EENS WAT JE BEDOELT!
Treehut is de eerste die ik een ban aansmeer als ik mod benquote:
#169quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij rookt en hebt een frituurpan?
oh jee... wel een beetje jammer Deesquote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Treehut is de eerste die ik een ban aansmeer als ik mod ben![]()
Met zijn wazige posts.
Alstublieft niet doen S.V.P.quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Treehut is de eerste die ik een ban aansmeer als ik mod ben![]()
Met zijn wazige posts.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alstublieft niet doen S.V.P.
Dan moet je toch echt wat minder vaag posten, dit kan zo niet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alstublieft niet doen S.V.P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |