Ik kreeg er gisteren eentje van een mod ivm de Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.
Zitten er mods daar?quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg er gisteren eentje van een mod ivm de Top 2000.
Ik had Kate Pierson van de B52's in haar adamstenue gepost, in een spoiler.
Mocht niet...
Ja dat weet je toch!! Bovenaan elke pagina van een topic kun je plaatjes kijken die in het topic op die pagina staan en dan maakt het niet uit of het in een spoiler staat..quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg er gisteren eentje van een mod ivm de Top 2000.
Ik had Kate Pierson van de B52's in haar adamstenue gepost, in een spoiler.
Mocht niet...
wat de neuk hebben die spoilers dan voor zinquote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet je toch!! Bovenaan elke pagina van een topic kun je plaatjes kijken die in het topic op die pagina staan en dan maakt het niet uit of het in een spoiler staat..
quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zitten er mods daar?
Buiten Deisyy dan....
Kennelijk...quote:Specularium MadMaster
Geen tieten posten, ook niet in spoiler.
27 dec 2014 @ 22:25:40
Ja, we hadden wel genoeg...quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
Jullie hebben gewoon de helft laten staan.....
Zodat mensen die niet ingelogd zijn niet mee kunnen spieken.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
wat de neuk hebben die spoilers dan voor zin
Dat niet elke refresh dat plaatje geladen wordt ...quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
wat de neuk hebben die spoilers dan voor zin
quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zodat mensen die niet ingelogd zijn niet mee kunnen spieken.
Rot op met je moralistische gelul, Sjufkut!quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet je toch!! Bovenaan elke pagina van een topic kun je plaatjes kijken die in het topic op die pagina staan en dan maakt het niet uit of het in een spoiler staat..
Mr Hyde is back ....quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot op met je moralistische gelul, Sjufkut!
Kan mij het verrotten!
Plaatje kwam via Google zelf, dus die gasten moeten niet zeiken.
En jij ook niet...
Ik ben jou ook zat, eikelquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, zeker richting jou!
Hypocriete zeiksnor!
Zoals wat?quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef sacha het volgende:
er is nog een berg werk te verzetten hiero
Is ook niet nodig, maar personen die menen de kleuterleidster te moeten uithangen, terwijl ze zelf nog niet eens weten hoe ze hun broek moeten ophijsen na een grote bah, ben ik wel zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |