Ja die gaan extra hoog en knallen extra hard, zijn wel illegaal... Maar dat is er op zo'n eiland wel meer met alles wat daar aanspoeld....quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
lawine pijlen?![]()
ik hoop alleen maar dat die vuurwerk obsessie over gaat
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lontquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet hij ook zo'n veiligheidsbril van je dragen?
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoegquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lont
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoeg
Hmzz, dat klinkt al een beetje OUD-achtig, maar zonder beschermbril is plus 1, dus je mag blijven.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lont
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor looptquote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.
Dat zijn van die bermbommen, die gaan ze niet afsteken neem ik aanquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor loopt
Oud wijf. Ga in OUD posten ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoeg
quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef sacha het volgende:
maar goed, oudjaarsdag ben ik stipt om tien uur buiten met Aap en gaan we samen knallen tot het op is!
Die pijlen met dat gepiep zij het ergstquote:
Waarom zou ik... Ik heb iig wel een kind en daar geef ik best veel om, maar die zorgt verder gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud wijf. Ga in OUD posten ofzo.
Uhm nou vergis je er niet inquote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn van die bermbommen, die gaan ze niet afsteken neem ik aan
de keukenmeidenquote:Op zondag 28 december 2014 17:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die pijlen met dat gepiep zij het ergst
Ik las erectiequote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken feestje straks![]()
morgen op vuurwerk exercitie
dr zitten allerlei geluiden in mijn oor, komt dat daar van?quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor loopt
Ja idd die, irritant geluid is dat. Dit jaar doe ik gewoon oordoppen in als ik zwalk over straat iedereen gelukkig nieuwjaar wensend.quote:
Ja, je hebt wel van die tering harde knallen erbij, schrik je je kapotquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Uhm nou vergis je er niet in
kijk mij een verstandig zijn![]()
8 Oordopjes bij de Action mčt doosje 59cent.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.
Handen wassenquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
oh nee niet nodigoogjes wassen dan ofzo
anders mag ze dat niet meer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mag dat nog , nu je nog gewoon bent ipv blauw
Maar ik ben niet meer voor lang gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mag dat nog , nu je nog gewoon bent ipv blauw
Die harde knallen hoor ik het hele jaar door bij mij in de buurt... EN telkens vraag ik me dan weer af ... Het zal toch niet weer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel van die tering harde knallen erbij, schrik je je kapot![]()
is ook leuk de dag ervoor en de dag erna als je er helemaal niet op rekent
wow die 50cm stuurde je denk ik verkeerd, ik zal hem snel deleten voor jequote:
ah... dat afknallen van elkaar bedoel je? Laat ze maar elkaar afknallen denk ik danquote:Op zondag 28 december 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die harde knallen hoor ik het hele jaar door bij mij in de buurt... EN telkens vraag ik me dan weer af ... Het zal toch niet weer?
eens met deze stelling.quote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Vuurwerk, ze zouden het moeten verbieden voor particulier gebruik.
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....quote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
anders mag ze dat niet meer?![]()
modjes zijn ook gewone mensen hoor, wist je dat al?
ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
8 Oordopjes bij de Action mčt doosje 59cent.
Karina deed het nooit in het openbaar? waar dan wel?quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ik had ze op men werk in potten van 1000quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar dat zijn al zijn 'wonder oren' tegen wagenziekte
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.quote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef FANN het volgende:
Karina deed het nooit in het openbaar? waar dan wel?
ah.. figuurlijk met de zweep? ja dat kanquote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
en dan ga je mij Kim noemenquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
paar pondjes? 30 kiloquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik heb haar ooit eens van heel dichtbij mogen zien een jaartje of 25 geleden en toen viel me al op dat ze irl niet echt mooi was en een hoop met make-up camoufleerde.
Die paar extra pondjes vind ik dan weer minder een probleem.
Neequote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je die link nooit zou leggen.
Nee. Beetje een writers block.quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
Ben je trouwens gestopt met die samenvattingen?
Jij hebt haar gewogen?quote:
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.quote:
Komt vast wel weer goed....quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook leuk om te doen, maar momenteel kom ik met veel pijn en moeite tot 1 alinea waar ik dan ook nog zoiets bij heb van "meh". Komt wel weer hoop ik.Er gebeurt iig elke dag genoeg om over te schrijven.
Neem jij het over Sjoef ?quote:
Ik gebruik mijn zweep gerust ook in het openbaar hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ah, dus het wordt een grijs getinte samenvatting?quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Je kunt hetquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al wel nicknames voor bondage en ChocoFan bedacht. Dat is iig een begin.
Ik heb vrouwen van die leeftijd er weleens slechter uit vinden zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
ik wil geen Kim meer heten in de samenvattingen![]()
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #135 - onflatteuzer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |