quote:Op zondag 28 december 2014 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die ze luistert.
Vandaag/gisteravond een Facebook post van een oudere buurjongen van me die begon met :quote:
Mijn eerste pickup was van mijn vader geweest. Het geheel had een kubusvorm en de box moest je dan losklikken van de platenspeler.quote:Op zondag 28 december 2014 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag/gisteravond een Facebook post van een oudere buurjongen van me die begon met :
Its late in the evening ...
En een sfeer pic van een tafel met wijn etc ...
En een andere gast post dus de 2e regel uit dat nummer...
Dus ik de 3e..
Maar hij heeft me vroeger toen ik net mn 1e pickup had ... (ja de Thorens 166 sig) deze muziek bijgebracht ... en nu begon met dat nummer en ja was leuk
Geen bellen die gaan ringen ...quote:Op zondag 28 december 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste pickup was van mijn vader geweest. Het geheel had een kubusvorm en de box moest je dan losklikken van de platenspeler.
Zoiets als hieronder. De box moest je dan eerst losklikken en de platenspeler zat eronder.quote:Op zondag 28 december 2014 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen bellen die gaan ringen ...
Ik weet nog dat mn vader een Philips combiset kocht ergens in het begin 70"s . Dus alles in 1 , platenspelen tuner en versterker... Wow dat was hip ,,,
ja dat soort hadden we ook ... DIe had mn broer overgenomenquote:Op zondag 28 december 2014 02:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoiets als hieronder. De box moest je dan eerst losklikken en de platenspeler zat eronder.
[ afbeelding ]
Daar draaide ik mijn sprookjesplaten op. Ik had geloof ik ook een Dik voormekaarshow plaat.quote:Op zondag 28 december 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat soort hadden we ook ... DIe had mn broer overgenomen
Peter en de Wolf heb ik nog ergensquote:Op zondag 28 december 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar draaide ik mijn sprookjesplaten op. Ik had geloof ik ook een Dik voormekaarshow plaat.
Ken je dit nummer nog? Daar had ik ook een plaat van dacht ik.quote:Op zondag 28 december 2014 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Peter en de Wolf heb ik nog ergensMaar Dikvoormekaar was toch meer af en toe toevallig op de radio.. Zaterdagmiddag om 1 uur of zo
Vast wel eens gezien , maar ik was daaar te oud (10 jaar) voor om er een plaat van te hebben ... Ik heb wel nog iets van 100+ strips liggen uit het familie verleden .. EN ook alle Asterix en Obelix tot 2003 of zo ... EN Doorzon .... Deeltje of 20 of zoquote:Op zondag 28 december 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ken je dit nummer nog? Daar had ik ook een plaat van dacht ik.
Je neemt het iets te serieus Brain. Sowieso maakt het niet uit wat je op 1 of op 12 zet, want alle 15 nummers die je kiest krijgen 1 punt. Als je op jouw manier stemt van "de beste nummers" willen kiezen, dan kom je er idd amper uit. Ik pak zelf altijd de lijst van vorig jaar erbij en kijk welke nummers eruit gevallen zijn en de leuke nummers die daar tussen kies daar stem ik op. Plus standaard op Hazel'O Connor en The Shirts. Binnen 5 minuten klaar met stemmen. Het interesseert me helemaal niets op welke plaats een plaatje staat.quote:Op zondag 28 december 2014 03:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou geen top 15 kunnen maken. Ik ken duizenden nummers, honderden goeie nummers. Hoe bepaal je voor jezelf wat je op 1 of 2 zet. Waarom zet je het ene nummer op 13 en het andere op 14. Het verschil in beleving is zo klein of misschien wel nihil.
and the sun is shiningquote:
je typt met je neus?quote:Op zondag 28 december 2014 11:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
As cold as ice. Mijn vingers zijn er afgevroren.
Zit je mobiel?quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbereidingen zijn gedaan...
Je medicatie voor vandaag?quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbereidingen zijn gedaan...
Twas deze keer wel met opzet.quote:Op zondag 28 december 2014 06:51 schreef Kingstown het volgende:
Weer een TT met een typo....dit keer vast niet bewust....
Ja ook nog tussendoor... Laatse afstand 10 K duurt wel lang ... Dus ik kijk eerst even wat mn voormalig tegenstanders Koetjes doe tegen Mourinhoquote:
ik heb een filmpje opstaan hoor, kijk ik ook niet eens naarquote:Op zondag 28 december 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schaatsen vind ik heel saai. Kijk er bijna nooit naar.
gelukkig hoef je zelf niet te schaatsenquote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook nog tussendoor... Laatse afstand 10 K duurt wel lang ... Dus ik kijk eerst even wat mn voormalig tegenstanders Koetjes doe tegen Mourinho
Nee dat doe ik al tijden niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een filmpje opstaan hoor, kijk ik ook niet eens naar
heb een enorm luie bui vandaag!
[..]
gelukkig hoef je zelf niet te schaatsen
Wie dit leest is gek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie dit leest is gek...ik kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken feestje straks![]()
morgen op vuurwerk exercitie
Zal ik doen!quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
met oud & nieuw naar het noorden kijken dan zie je Aap zijn vuurwerk
Komt goed uit ... Ik kijk uit op het noorden... Heeft ie lawine pijlen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
met oud & nieuw naar het noorden kijken dan zie je Aap zijn vuurwerk
lawine pijlen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed uit ... Ik kijk uit op het noorden... Heeft ie lawine pijlen?
Moet hij ook zo'n veiligheidsbril van je dragen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
ik hoop alleen maar dat die vuurwerk obsessie over gaat
Ja die gaan extra hoog en knallen extra hard, zijn wel illegaal... Maar dat is er op zo'n eiland wel meer met alles wat daar aanspoeld....quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
lawine pijlen?![]()
ik hoop alleen maar dat die vuurwerk obsessie over gaat
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lontquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet hij ook zo'n veiligheidsbril van je dragen?
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoegquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lont
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoeg
Hmzz, dat klinkt al een beetje OUD-achtig, maar zonder beschermbril is plus 1, dus je mag blijven.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
nee, hij is al bril dragend, wel een oude jas zonder capuchon en een aansteek lont
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor looptquote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.
Dat zijn van die bermbommen, die gaan ze niet afsteken neem ik aanquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor loopt
Oud wijf. Ga in OUD posten ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
Brildragend is misschien iets veiliger, maar niet genoeg
quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef sacha het volgende:
maar goed, oudjaarsdag ben ik stipt om tien uur buiten met Aap en gaan we samen knallen tot het op is!
Die pijlen met dat gepiep zij het ergstquote:
Waarom zou ik... Ik heb iig wel een kind en daar geef ik best veel om, maar die zorgt verder gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud wijf. Ga in OUD posten ofzo.
Uhm nou vergis je er niet inquote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn van die bermbommen, die gaan ze niet afsteken neem ik aan
de keukenmeidenquote:Op zondag 28 december 2014 17:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die pijlen met dat gepiep zij het ergst
Ik las erectiequote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken feestje straks![]()
morgen op vuurwerk exercitie
dr zitten allerlei geluiden in mijn oor, komt dat daar van?quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen slecht idee hoor, gehoorschade is geen pretje. Ik ken iemand die dankzij een harde knal de hele leven met een piep in der oor loopt
Ja idd die, irritant geluid is dat. Dit jaar doe ik gewoon oordoppen in als ik zwalk over straat iedereen gelukkig nieuwjaar wensend.quote:
Ja, je hebt wel van die tering harde knallen erbij, schrik je je kapotquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Uhm nou vergis je er niet in
kijk mij een verstandig zijn![]()
8 Oordopjes bij de Action mčt doosje 59cent.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah vroeg of ik ook oordoppen voor hem had voor oud & nieuw, had ze gezien op t.v.
Handen wassenquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
oh nee niet nodigoogjes wassen dan ofzo
anders mag ze dat niet meer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mag dat nog , nu je nog gewoon bent ipv blauw
Maar ik ben niet meer voor lang gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mag dat nog , nu je nog gewoon bent ipv blauw
Die harde knallen hoor ik het hele jaar door bij mij in de buurt... EN telkens vraag ik me dan weer af ... Het zal toch niet weer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel van die tering harde knallen erbij, schrik je je kapot![]()
is ook leuk de dag ervoor en de dag erna als je er helemaal niet op rekent
wow die 50cm stuurde je denk ik verkeerd, ik zal hem snel deleten voor jequote:
ah... dat afknallen van elkaar bedoel je? Laat ze maar elkaar afknallen denk ik danquote:Op zondag 28 december 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die harde knallen hoor ik het hele jaar door bij mij in de buurt... EN telkens vraag ik me dan weer af ... Het zal toch niet weer?
eens met deze stelling.quote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Vuurwerk, ze zouden het moeten verbieden voor particulier gebruik.
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....quote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
anders mag ze dat niet meer?![]()
modjes zijn ook gewone mensen hoor, wist je dat al?
ik weet hetquote:Op zondag 28 december 2014 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
8 Oordopjes bij de Action mčt doosje 59cent.
Karina deed het nooit in het openbaar? waar dan wel?quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks krijg je er met de zweep van langs..... Karina deed dat nooit in het openbaar, maar Dees ....
Ik had ze op men werk in potten van 1000quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar dat zijn al zijn 'wonder oren' tegen wagenziekte
Ik weet niet of het voor Karina opgaat, maar er zijn mods die weleens DM's sturen ipv te noten/deleten.quote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef FANN het volgende:
Karina deed het nooit in het openbaar? waar dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |