Zie de OP, het bestaat gewoon...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is rood en het rent door de wei....
Een volbloed tamponyquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is rood en het rent door de wei....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Sony ken ik wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
My first little phony bestaat ook....
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
Het is groen en het loopt in de wei?het is groen en skiet van de berg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
Het is groen en het loopt in de wei?Het is rood en het vliegt door een Chinees restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.een banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nou?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
het is groen en skiet van de berg af
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.Het is geel, heeft een bril op en zingt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Koffie al op, dat je zo jolig bent?
O, wacht:![]()
oh.. oké dat zit je dus dwars...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was de smiley vergeten...
okequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet psychologe worden, jij kletst iedereen een niet bestaand complex aan...
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Gelijk geven werkt als een tierelier...
Om het leuk te houden ga je voor geluk in plaats van gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.
Whisky'tje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.
Fann ligt laveloos door d'r Irish whisky, Chufi is wat moe na vannacht, Theekut is weekend aan het vieren in z'n bed, Kingstown kijkt darten, Sacha is 3e Kerstdag optocht aan het doen, Golfer moet ineens geen whisky meer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dooie zooi hier, ik denk dat ik de UTO-SC maar even ga uitnodigen
Ik schenk er net een slobbertje van Glen Talloch in.quote:
raar genoeg is de UTO-SC nog stillerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde je een echte whisky aanbieden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schenk er net een slobbertje van Glen Talloch in.
Slainte!
ik zit te genieten van een glas cassisquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde je een echte whisky aanbieden...
My Hero!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit te genieten van een glas cassis
ik zit klaar met mijn red bullquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Heeeeel gek!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar genoeg is de UTO-SC nog stiller
het is er de hele dag al stil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeeeel gek!![]()
Was je eerst daar wezen loeren voordat je hier kwam?
Ik weet dat jij geen UTO-SC-er bent, volgens mij ken ik jou van TAL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is er de hele dag al stil.
ik ben daar overigens ook geen vaste bewoner
wat is grandioos?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat ik de tt grandioos vind hè?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen UTO-SC-er bent, volgens mij ken ik jou van TAL.
Er was daar vanmorgen een beetje mot onder elkaar en ik denk dat iedereen zijn wonden nu aan het likken is.
Je kent dat woord niet?quote:
duh natuurlijk ken ik dat woord maar wat was dan grandioos, die invasie of ??quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet?
Het is zoiets als geweldig, fantastisch.
TAL kom ik ook niet meer, ik heb dit seizoen TVOH ook helemaal niet gevolgd. Wel heb ik de meeste uitzendingen van The winner takes it all gekeken, daar was vanavond de finale van. Ik vond dat eigenlijk wel heel leuk, het schoot tenminste een beetje op en er werd niet teveel gekletst.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was gisteren al wat wrevel las ik, dan ben je ook sneller geneigd tot een verhuizing
TAL kom ik nog zelden, ik ben voornamelijk SCer en de SC is daar doder dan dood
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
duh natuurlijk ken ik dat woord maar wat was dan grandioos, die invasie of ??
TVOH wel gevolgd maar het gevoel is er toch uit. Die van jou ken ik niet eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TAL kom ik ook niet meer, ik heb dit seizoen TVOH ook helemaal niet gevolgd. Wel heb ik de meeste uitzendingen van The winner takes it all gekeken, daar was vanavond de finale van. Ik vond dat eigenlijk wel heel leuk, het schoot tenminste een beetje op en er werd niet teveel gekletst.
Is inderdaad grandioos gevondenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
De tt van dit topic, My first little tampony.
Nee...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat ik de tt grandioos vind hè?
Ik kan het je wel uit gaan leggen, maar het is toch al afgelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TVOH wel gevolgd maar het gevoel is er toch uit. Die van jou ken ik niet eens
Come on...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het je wel uit gaan leggen, maar het is toch al afgelopen.
Het was allemaal wat minder serieus en het liep lekker vlot, aangenaam vermaak,
Fylax is zoekende.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Fylax zie ik op een andere SC waar ik regelmatig kom.
Ik ken sowieso geen SC waar ik Fylax niet tegen kom
Niet?! Ik vond het vermakelijk, lekker luchtig en ik moet altijd een beetje lachen om Beau.quote:
Ik snap niet waar mijn blauwe kleurtje blijft, anders had ik het even voor je aangepast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, de poster heeft er een typo in gemaakt...
wordt je blauw?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mijn blauwe kleurtje blijft, anders had ik het even voor je aangepast.
Maar wat is de typo?
Een aanstaande mod die trollt, het moet niet gekker worden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mijn blauwe kleurtje blijft, anders had ik het even voor je aangepast.
Maar wat is de typo?
modjes worden toch niet blauwquote:
Yep, ik ga Karina assisteren in dit woelige subforum, het wachten is nog op het kleurtje.quote:
Het is allemaal zo verschrikkelijk nep.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik vond het vermakelijk, lekker luchtig en ik moet altijd een beetje lachen om Beau.
Eerder een aanstaande mod die niet goed leestquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een aanstaande mod die trollt, het moet niet gekker worden...
Heb je al de cursussen al gedaan die vereist zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik ga Karina assisteren in dit woelige subforum, het wachten is nog op het kleurtje.
Dat doet me duegd...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder een aanstaande mod die niet goed leest
tofquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik ga Karina assisteren in dit woelige subforum, het wachten is nog op het kleurtje.
Je moet het natuurlijk niet te serieus nemen hè, volgens mij zijn al dat soort programma's ook nep, maar daar moet je niet teveel bij stil staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is allemaal zo verschrikkelijk nep.
TVOH, SYTYCD, al die programma's. Pure horror...
Ik heb ze bijna allemaal gedaan, moet alleen de laatste herhalen, daar was ik voor gezakt, "Inlikken bij Yvonne" wordt in de eerste week van januari herhaald.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al de cursussen al gedaan die vereist zijn?
Ja hè, vind ik ook, er gaat hier een hele andere wind waaienquote:
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, vind ik ook, er gaat hier een hele andere wind waaien
Succes er mee...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal gedaan, moet alleen de laatste herhalen, daar was ik voor gezakt, "Inlikken bij Yvonne" wordt in de eerste week van januari herhaald.
Ik kan slecht tegen nep en dus slecht tegen Beau.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet te serieus nemen hè, volgens mij zijn al dat soort programma's ook nep, maar daar moet je niet teveel bij stil staan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen nep en dus slecht tegen Beau.
Heb hem een keer bijna op z'n muil geslagen, live op TV.
Was tijdens die shows van hem vanuit Obibio in Amsterdam, waar we geïnterviewd werden voor ons boek.
Ik zat in de zaal.
Live op TV komen met zo'n actie was de reden dat ik het toch maar niet gedaan heb...
Soms helaas wel, ja...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ben je altijd zo'n agressief baasje?
had ik al verteld dat ik wel eens bij yvonne ben blijven slapen, is misschien weer een pluspunt voor mijquote:
Lijkt me best heel lastig, niet om tot 10 te tellen, dat lukt me wel, maar om heetgebakerd te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms helaas wel, ja...![]()
Heetgebakerd en zo. Moet vaak tot 10 tellen...
verkopen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb die uitzending nog op DVD, te slecht voor woorden...
Wil je ook mod worden dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik wel eens bij yvonne ben blijven slapen, is misschien weer een pluspunt voor mij
Godverdomme Chufiquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
beflapje en je proeft de zuurpruim niet ...
beetje plagen moet kunnen toch!quote:
Mag ik ook alsjeblieft een afwijking hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best heel lastig, niet om tot 10 te tellen, dat lukt me wel, maar om heetgebakerd te zijn.
Dat was een succes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik wel eens bij yvonne ben blijven slapen, is misschien weer een pluspunt voor mij
Welk programma was dat dan? En is dat ergens terug te kijken op youtube?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar Beau lokte het uit met een verkeerde grap.
Hij wilde graag dat we zouden reageren.
Ik heb toen wel de producente er even op aangesproken, die nog niet niet op haar knieën om genade smeekte. Heb die uitzending nog op DVD, te slecht voor woorden...
O ja, jij bent al mod geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
beetje plagen moet kunnen toch!ik hoef niet nog 'n keer modje te worden, laat dat maar aan de jongere garde over
Ja, samen met golferquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jij bent al mod geweest.
Ik ken je nog niet zo heel lang...
Moeste even zoeken, maar dat was Beau Rivage.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk programma was dat dan? En is dat ergens terug te kijken op youtube?
Oke, dan gun ik jou je afwijking, al ben ik nog steeds op zoek naar die van mezelfquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik ook alsjeblieft een afwijking hebben?
In dit gesticht zou ik anders helemaal zo eenzaam zijn...
Het grappige is dat veel namen wel eerder heb gezien, maar ik kom maar in een heel beperkt aantal subfora hier. Golfer ken ik van. z'n vroegere recensies in CUL...quote:
Daar heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord op, ook nog even navragen dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Koen66 het volgende:
mod zijn lijkt me tof, is er uberhaupt een bepaalde eis qua aanwezigheid?
Ik wil je wel helpen zoeken...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke, dan gun ik jou je afwijking, al ben ik nog steeds op zoek naar die van mezelf
Oibibio, er moet een i tussen.quote:
Ja, ook zo'n lekker ding...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oibibio, er moet een i tussen.
En ik kom niet eens uit Amsterdam, maar dat was toch een gedoetje van die zoon van Heijn?
newbiequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat veel namen wel eerder heb gezien, maar ik kom maar in een heel beperkt aantal subfora hier. Golfer ken ik van. z'n vroegere recensies in CUL...
De naam ken ik wel, maar ik heb geen flauw idee meer wat dat voor soort programma was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeste even zoeken, maar dat was Beau Rivage.
Uitzending was in midden/eind november 2002...
Wat aardig!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen zoeken...
Een praatprogramma met 4 gasten rond een tafel, zo'n beetje wat Humberto Tan nu doet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De naam ken ik wel, maar ik heb geen flauw idee meer wat dat voor soort programma was.
Het zit nog diep hè?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een praatprogramma met 4 gasten rond een tafel, zo'n beetje wat Humberto Tan nu doet.
Heeft het 1 seizoen volgehouden, volgens mij. Zoals alles bij Beau...
Dat weet ik tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd een opgewonden standje...
Zeg maar dat ik geen gelijk heb vwb de carrière van Beau.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet nog een 'i' achter...
Joh?!?!quote:
Wat zijn carrière betreft kan ik je niet tegen spreken, de dingen die hij op tv doet doet hij maar voor even, maar toch loopt hij al een tijdje mee in de televisiewereld, dus hij zal het ergens toch wel goed doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik geen gelijk heb vwb de carrière van Beau.
Het enige waar 'ie succes mee had, RTl Boulevard, heeft 'ie zelf beëindigd...
Maar als ik Beau nu ergens tegen zou komen, dan weet ik niet wat er zou gebeuren.
Die grap was heel erg fout...
Er is geen peil op jou te trekken met je gespleten persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms twijfel ik aan mezelf wat dat betreft.
Heb het al eerder gezegd, dr. Jeckyl & mr Hyde...
Omdat 'ie dus zo nep is, zo glad als een paling in een emmer snot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn carrière betreft kan ik je niet tegen spreken, de dingen die hij op tv doet doet hij maar voor even, maar toch loopt hij al een tijdje mee in de televisiewereld, dus hij zal het ergens toch wel goed doen.
Jij hebt ook alles door, ik ben nog steeds met de Spaanse taal bezig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, het was zeker een Spaans uitroepteken op zijn kop hè
Ik vind hem grappig, sorry, als ik hem van de week dan ook weer zie in Het is hier fantastisch. Dan gaat hij naar een discotheek in zijn korte broek en daaronder zijn kisten, ik moet altijd wel een beetje om hem lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat 'ie dus zo nep is, zo glad als een paling in een emmer snot.
Met z'n glibberige lach en slangelullenleren laarzen. Aandachtshoer.
Dat die gasten in en om Hilversum er steeds weer intrappen, begrijp ik niet.
Dat zeg ik: Aandachtshoer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig, sorry, als ik hem van de week dan ook weer zie in Het is hier fantastisch. Dan gaat hij naar een discotheek in zijn korte broek en daaronder zijn kisten, ik moet altijd wel een beetje om hem lachen.
nah, wat onaardigquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat 'ie dus zo nep is, zo glad als een paling in een emmer snot.
Met z'n glibberige lach en slangelullenleren laarzen. Aandachtshoer.
Dat die gasten in en om Hilversum er steeds weer intrappen, begrijp ik niet.
quote:
Gisteren pas voor het eerst hier gesignaleerd. Alleen omdat hij wat anderen volgde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Fylax zie ik op een andere SC waar ik regelmatig kom.
Ik ken sowieso geen SC waar ik Fylax niet tegen kom
vaag volgens mij zag ik hem wel eens vaker als laatste poster in MyATquote:Op zondag 28 december 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gisteren pas voor het eerst hier gesignaleerd. Alleen omdat hij wat anderen volgde.
In z'n ééntje zul je hem hier niet aantreffen.
Wereldpot darten gezien net en bijgelezen over verhalen die al een paar keer eerder verteld zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
En met die dooddoener is het hier meteen zo dood als een mors...
Deze:quote:Op zondag 28 december 2014 00:01 schreef golfer het volgende:
Welke echte whisky had je mij trouwens willen inschenken MM?
Was een interessant potje met Klaasen, ja...quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wereldpot darten gezien net en bijgelezen over verhalen die al een paar keer eerder verteld zijn.
17 postings gedaan in 40+ dit jaar, waarvan 14 vandaag gisteren. De andere 3 niet in de SC.quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Koen66 het volgende:
vaag volgens mij zag ik hem wel eens vaker als laatste poster in MyAT
Bwoah....verschil tussen wereldtop en net niet.quote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Was een interessant potje met Klaasen, ja...
ik las 'wereldport' en ik d8 gelijk daar lust ik wel een glaasje vanquote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wereldpot darten gezien net en bijgelezen over verhalen die al een paar keer eerder verteld zijn.
dan keek ik geheid scheefquote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
17 postings gedaan in 40+ dit jaar, waarvan 14 vandaag gisteren. De andere 3 niet in de SC.
Dan zou ik gaan voor de Imperial.quote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Deze:
http://www.whiskybase.com/whisky/54575/imperial-1995-sv
Vandaag binnen gekregen, de beste van de afgelopen Tasting Competitie.
Morgen een zgn. 90 punten (= top) proeverij op de Veluwe, dan breng ik deze mee:
http://www.whiskybase.com/whisky/6866/royal-brackla-1976-sc
Dacht dat ie vanmiddag of vanavond nog f alleen langs kwamquote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
17 postings gedaan in 40+ dit jaar, waarvan 14 vandaag gisteren. De andere 3 niet in de SC.
Eens, maar gezien het verloop en de verwachtingen vooraf wel spannend...quote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bwoah....verschil tussen wereldtop en net niet.
Laat net teveel kansen op zijn dubbels liggen.
Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik drink geen alcohol meer.quote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik las 'wereldport' en ik d8 gelijk daar lust ik wel een glaasje van
Ik vind die Imperial ook lekkerder, maar men wil graag eens een oude Brackla proeven.quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor de Imperial.
De Brackla is mij iets teveel qua percentage om zonder aanlenging te drinken.
Maar wat een prachtige flessen.
Achter Hugo aan....quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
Dacht dat ie vanmiddag of vanavond nog f alleen langs kwam
Absoluut.quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Eens, maar gezien het verloop en de verwachtingen vooraf wel spannend...
Een niet zo heel zoete port kan ik op z'n tijd wel waarderen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik drink geen alcohol meer.
Port heb ik trouwens nooit te zuipen gevonden. Uilenzeik.
Smaken verschillen....ik was meer van de wodka en de schnaps.quote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Een niet zo heel zoete port kan ik op z'n tijd wel waarderen.
Bij het dessert, kaasplankje, mwoah...
ik drink het ook niet dagelijks, fles lag er al een forse tijd.quote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een niet zo heel zoete port kan ik op z'n tijd wel waarderen.
Bij het dessert, kaasplankje, mwoah...
Ja, ontmaagdingen gaan niet zonder pijn en een druppeltje bloed om in het kader van de TT te blijven.quote:Op zondag 28 december 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind die Imperial ook lekkerder, maar men wil graag eens een oude Brackla proeven.
Moet wel een druppie water bij, heb 'm eerder in Schotland in een bar gedronken.
Mijn maagdelijke fles gaat er morgen aan. Doet toch altijd een beetje pijn...
speciale gelegenheid?quote:Op zondag 28 december 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die Imperial ook lekkerder, maar men wil graag eens een oude Brackla proeven.
Moet wel een druppie water bij, heb 'm eerder in Schotland in een bar gedronken.
Mijn maagdelijke fles gaat er morgen aan. Doet toch altijd een beetje pijn...
Wat een leuk plaatje...quote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iets for TH om thuis te bouwen ...
quote:Op zondag 28 december 2014 00:13 schreef golfer het volgende:
We hebben hier 2 hele behoorljke portflessen staan die zeer drinkbaar zijn, Grahams 20Y tawny en een Delaforce 10Y old.
Qua port zeggen namen me niet veel, om eerlijk te zijn...quote:Op zondag 28 december 2014 00:13 schreef golfer het volgende:
We hebben hier 2 hele behoorljke portflessen staan die zeer drinkbaar zijn, Grahams 20Y tawny en een Delaforce 10Y old.
Ik verbaas me dat ik in die stats voorkom...quote:Op zondag 28 december 2014 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik vond al dat ik behoorlijk gepost had
ik post wel regelmatig maar nooit extreem.quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat ik in die stats voorkom...
Gaat snel met de Top-2000.quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik verbaas me dat ik in die stats voorkom...
Mij ook niet. Ben absoluut geen kenner. Koop gewoon wat ik lekker vind.quote:Op zondag 28 december 2014 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Qua port zeggen namen me niet veel, om eerlijk te zijn...
Deisyy zou zeggen: 'Joh??'...quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb je zelf geplaatst daar .. ouwe stokerd
Dat blijkt.quote:
Ja, die ken ik zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Trouwens MM, maar die ken je vast al, in Haarlem kan ik het soms ook niet laten om hier binnen te lopen.
Nee slechts op de beoordeling geklikt en die was van jouw ... .. Verder niet gekekenquote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht.
Maar heb je daar gevonden wat je zocht over mij?
Bij Melgers kom ik ook vaak.quote:Op zondag 28 december 2014 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ben absoluut geen kenner. Koop gewoon wat ik lekker vind.
Hebben in Haarlem een winkel die echt de meest bijzondere ports heeft en laat me daar wel eens adviseren.
Welke is het op dit moment? Dan kan ik daar even rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms twijfel ik aan mezelf wat dat betreft.
Heb het al eerder gezegd, dr. Jeckyl & mr Hyde...
Waar heb je op geklikt dan, welke beoordeling?quote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee slechts op de beoordeling geklikt en die was van jouw ... .. Verder niet gekeken
Ik ben al de hele dag dr. Jeckyll.quote:Op zondag 28 december 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke is het op dit moment? Dan kan ik daar even rekening mee houden.
Die fles die je later vandaag gaat ontmaagden ...quote:Op zondag 28 december 2014 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar heb je op geklikt dan, welke beoordeling?
ah... dan hoef ik mr Hyde niet te ontmoeten.quote:Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag dr. Jeckyll.
Maar dat wil je vast niet geloven...
Die post de hele avond alquote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan hoef ik mr Hyde niet te ontmoeten.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fles die je later vandaag gaat ontmaagden ...
omfgquote:Op zondag 28 december 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
Oorlog in ONZ:
ONZ / He Tong, tot 2025!
Soms, heel soms...quote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan hoef ik mr Hyde niet te ontmoeten.
teveel whiskey is ook niet verstandig....quote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we het weer eens... Hij lijkt in te dutten ... zal wel uitgewerkt zijn zo ...
ik merk dat port ook lekker slaapverwekkend werktquote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we het weer eens... Hij lijkt in te dutten ... zal wel uitgewerkt zijn zo ...
Is dit het teken dat je nu gaat slapen? Je komt wel uit hetzelfde jaar als Mr Hydequote:Op zondag 28 december 2014 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk dat port ook lekker slaapverwekkend werkt
quote:Op zondag 28 december 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit het teken dat je nu gaat slapen? Je komt wel uit hetzelfde jaar als Mr Hyde
Teveel in je koffie gedaan, natuurlijk...quote:Op zondag 28 december 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
teveel whiskey is ook niet verstandig....
ik heb even in je fobo gegluurdquote:Op zondag 28 december 2014 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk dat port ook lekker slaapverwekkend werkt
Nee zeikwijfquote:Op zondag 28 december 2014 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Teveel in je koffie gedaan, natuurlijk...
yupyup that's mequote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar ik zag jou ... tenminste als jij dat bent
Dat is Kingquote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
bij jouw veel 'Anonieme Fokkers' in je fobo
is dat nog populair tegenwoordig?quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil trouwens ook een nickpic in iemand d'r FoBo.
Geen idee, maar ik loop altijd minimaal 5 jaar achter trends aan, dus ben ik nog redelijk op tijd.quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Koen66 het volgende:
is dat nog populair tegenwoordig?
Die in mijn Fobo is al zeker van 3 jaar terug
Nee zeikwijfquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Irish coffee met port wordt dan wel weer door velen gedronken....
preciesquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
altijd leuk om te zien wie er achter de usernaam zit
irish coffeequote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Fann is nu hooked aan de Irish coffee met loop mannetje van de overkant
ik heb één Irish Coffee gedronken en dat is al uuuuuuren geledenquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Ik citeerde slechts een mede SC'er hier...quote:Op zondag 28 december 2014 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Port is uilenzeik ja....daar waren we het al over eens.
Ga jij een nickpic van mij in je FoBo posten?quote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef FANN het volgende:
altijd leuk om te zien wie er achter de usernaam zit
Die Johny Walker die de DirkXXX man je geadviseerd heeftquote:Op zondag 28 december 2014 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb één Irish Coffee gedronken en dat is al uuuuuuren geleden![]()
wat is een loop mannetje van de overkant?
Gevalletje Jellinek wordt dat.quote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Nog een week en dan post hier nooit meer iemand.quote:Op zondag 28 december 2014 00:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik citeerde slechts een mede SC'er hier...
is dat een foto dat ik een papier omhoog moet houden met jou naam erop?quote:Op zondag 28 december 2014 00:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij een nickpic van mij in je FoBo posten?
Tsja, van je vrienden moet je het hebben...quote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een week en dan post hier nooit meer iemand.
Je was een zeikwijf en dat weet je best, je zat flink te zuigenquote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, van je vrienden moet je het hebben...
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, van je vrienden moet je het hebben...
Ik ontken dat ten stelligste. Ik heb niet lopen zeiken en zeker niet richting jou.quote:Op zondag 28 december 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Je was een zeikwijf en dat weet je best, je zat flink te zuigen
Want dan is Dees mod en banned ons allemaal.... ?quote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een week en dan post hier nooit meer iemand.
Ja laat nou maar zitten, let it goquote:Op zondag 28 december 2014 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ontken dat ten stelligste. Ik heb niet lopen zeiken en zeker niet richting jou.
Ik ga niet in herhaling vallen, maar lees nog maar eens terug...
afgelopen nacht teruglezenquote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker na afgelopen nacht is teruglezen verboden ...
Zo ver terug hoeft niet...quote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker na afgelopen nacht is teruglezen verboden ...
Ik dacht dat het van de vriendschap afhing.quote:Op zondag 28 december 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
Wil ik eerst een pica van je zien, dat misschien... hangt van de pica af
oke, ik weet niet wat je aan het doen was, maar als jij het zegt dan is dat zo.quote:Op zondag 28 december 2014 00:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dondersgoed wat ik wel en niet doe en waarom...
Is ook zo, maakt eigenlijk niet uit hoe je eruit zienquote:Op zondag 28 december 2014 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van de vriendschap afhing.
Ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
half half, het was wel héél veel hoor ....
slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee neem ik afscheid van jullie voor deze nacht, morgen ben ik weer veel te vroeg wakker, vrees ik.
trustequote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee neem ik afscheid van jullie voor deze nacht, morgen ben ik weer veel te vroeg wakker, vrees ik.
nah... beter, zoals vannacht is niks voor mij, zeker niet als ik bijna niemand ken,quote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig doen we nu weer lekkker rustig aan ...
Was leuk voor een keertje ...quote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... beter, zoals vannacht is niks voor mij, zeker niet als ik bijna niemand ken,
zal wel eenkennig zijn
ik hou van snelle chatsquote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... beter, zoals vannacht is niks voor mij, zeker niet als ik bijna niemand ken,
zal wel eenkennig zijn
Ja veel waren nieuw hier.. King kan daar vast een lijstje van gevenquote:Op zondag 28 december 2014 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo is dat, maar ik kende bijna niemand en dat was minder
is ook leuker hoor, maar dit was gewoon een beetje eh... té zeg maar, maar verderquote:
trustequote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook leuker hoor, maar dit was gewoon een beetje eh... té zeg maar, maar verder
lig ik er niet wakker van..
sterker nog, ik duik mijn bedje in![]()
Truste Allemaal!
Slaap lekker Fannquote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook leuker hoor, maar dit was gewoon een beetje eh... té zeg maar, maar verder
lig ik er niet wakker van..
sterker nog, ik duik mijn bedje in![]()
Truste Allemaal!
quote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hyper KSC met teveel caffeine![]()
MM drink 20 espressos per dag beweert ie //
Ja echt niet te volgen toen maar iets van mn eigen leeftijd gezochtquote:Op zondag 28 december 2014 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die mega topics op KSC destijds waren niet te volgen
Die zal wel rond Nieuwjaar aan komen kakken maar daar lig ik dan ook weer niet wakker vanquote:Op zondag 28 december 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker FannWanneer komt Ppapadoupoulos?
SLaap lekker mopquote:Op zondag 28 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal wel rond Nieuwjaar aan komen kakken maar daar lig ik dan ook weer niet wakker van![]()
ik zie het wel...
Truste Chuf !
nu is KSC bejaardenspeedquote:Op zondag 28 december 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt niet te volgen toen maar iets van mn eigen leeftijd gezocht
quote:Op zondag 28 december 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog, dat je dat gisteren al zei ... Wow mn geheugen
Die jonkies daar worden ook ouder en kijgen andere dingen aan hun hooofd.. Bossie komt hier trouwens regelmatig buurten ..quote:
het ligt aan het gemis van spammers, als iemand als Essnhills weer even d'r bui heeft gaat het gelijk hard. In 2010-2012 had je ook opperspamemrs als Stuart en Rocknijntjequote:Op zondag 28 december 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jonkies daar worden ook ouder en kijgen andere dingen aan hun hooofd.. Bossie komt hier trouwens regelmatig buurten ..
Niet dat we daar echt over oordelen hoor.. Mijn wil is wet werkt hier niet .... Als je je op je gemak voelt met ons kun je altijd hier posten ... Maar OK dat is ook een verklaring die nergens opslaat... Dat voel je zelf wel aan mag ik aannemen ..quote:
Stuart was snel weer weg hier. moest ie halve dag wachten op reply.quote:Op zondag 28 december 2014 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ligt aan het gemis van spammers, als iemand als Essnhills weer even d'r bui heeft gaat het gelijk hard. In 2010-2012 had je ook opperspamemrs als Stuart en Rocknijntje
STel je voor moeten we MM ook verwijderenquote:Op zondag 28 december 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
ff rekenen...2014-1966= oud genoeg.
Welkom!
Dat kwam zn postcounts niet te goede... MEN is daar redelijk handig voorquote:Op zondag 28 december 2014 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stuart was snel weer weg hier. moest ie halve dag wachten op reply.
nog 2 jaar dan mag ik in 50+quote:Op zondag 28 december 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
ff rekenen...2014-1966= oud genoeg.
Welkom!
bestaat dat?quote:Op zondag 28 december 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar komen we nooit volgens mij... Alleen tong waarschijnlijk
huh? dit is toch ook een SC?quote:Op zondag 28 december 2014 01:37 schreef sig000 het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten zo'n SC, maak de UTO versie ook weleens onveilig.
Dat tong er ooit iets over hebben lopen roepen.. Maar een apart forum is het niet en in 40+ vind ik iets voor 60+ dat is hetquote:
ahhhh ik snapquote:Op zondag 28 december 2014 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, lig er niet wakker van als het ineens wat druk is.
sigooo post daar waar er geluisterd wordt naar zn muziek ... EN dat doet ie meestal hier of soms ook bij UTO SC ,... Waar ik las dat iemand zn muziekjes miste...quote:
Jij trekt toch je eigen lijn ...quote:Op zondag 28 december 2014 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, lig er niet wakker van als het ineens wat druk is.
Is er toch nog iemand die ze luistert.quote:Op zondag 28 december 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
sigooo post daar waar er geluisterd wordt naar zn muziek ... EN dat doet ie meestal hier of soms ook bij UTO SC ,... Waar ik las dat iemand zn muziekjes miste...
Vandaag weer geniaalquote:Op zondag 28 december 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we hier al een hele speciale spammer die niet te volgen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |