Het zit nog diep hè?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een praatprogramma met 4 gasten rond een tafel, zo'n beetje wat Humberto Tan nu doet.
Heeft het 1 seizoen volgehouden, volgens mij. Zoals alles bij Beau...
Dat weet ik tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd een opgewonden standje...
Zeg maar dat ik geen gelijk heb vwb de carrière van Beau.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet nog een 'i' achter...
Joh?!?!quote:
Wat zijn carrière betreft kan ik je niet tegen spreken, de dingen die hij op tv doet doet hij maar voor even, maar toch loopt hij al een tijdje mee in de televisiewereld, dus hij zal het ergens toch wel goed doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik geen gelijk heb vwb de carrière van Beau.
Het enige waar 'ie succes mee had, RTl Boulevard, heeft 'ie zelf beëindigd...
Maar als ik Beau nu ergens tegen zou komen, dan weet ik niet wat er zou gebeuren.
Die grap was heel erg fout...
Er is geen peil op jou te trekken met je gespleten persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms twijfel ik aan mezelf wat dat betreft.
Heb het al eerder gezegd, dr. Jeckyl & mr Hyde...
Omdat 'ie dus zo nep is, zo glad als een paling in een emmer snot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn carrière betreft kan ik je niet tegen spreken, de dingen die hij op tv doet doet hij maar voor even, maar toch loopt hij al een tijdje mee in de televisiewereld, dus hij zal het ergens toch wel goed doen.
Jij hebt ook alles door, ik ben nog steeds met de Spaanse taal bezig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, het was zeker een Spaans uitroepteken op zijn kop hè
Ik vind hem grappig, sorry, als ik hem van de week dan ook weer zie in Het is hier fantastisch. Dan gaat hij naar een discotheek in zijn korte broek en daaronder zijn kisten, ik moet altijd wel een beetje om hem lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat 'ie dus zo nep is, zo glad als een paling in een emmer snot.
Met z'n glibberige lach en slangelullenleren laarzen. Aandachtshoer.
Dat die gasten in en om Hilversum er steeds weer intrappen, begrijp ik niet.
Dat zeg ik: Aandachtshoer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig, sorry, als ik hem van de week dan ook weer zie in Het is hier fantastisch. Dan gaat hij naar een discotheek in zijn korte broek en daaronder zijn kisten, ik moet altijd wel een beetje om hem lachen.
nah, wat onaardigquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat 'ie dus zo nep is, zo glad als een paling in een emmer snot.
Met z'n glibberige lach en slangelullenleren laarzen. Aandachtshoer.
Dat die gasten in en om Hilversum er steeds weer intrappen, begrijp ik niet.
quote:
Gisteren pas voor het eerst hier gesignaleerd. Alleen omdat hij wat anderen volgde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Fylax zie ik op een andere SC waar ik regelmatig kom.
Ik ken sowieso geen SC waar ik Fylax niet tegen kom
vaag volgens mij zag ik hem wel eens vaker als laatste poster in MyATquote:Op zondag 28 december 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gisteren pas voor het eerst hier gesignaleerd. Alleen omdat hij wat anderen volgde.
In z'n ééntje zul je hem hier niet aantreffen.
Wereldpot darten gezien net en bijgelezen over verhalen die al een paar keer eerder verteld zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
En met die dooddoener is het hier meteen zo dood als een mors...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |