Zie de OP, het bestaat gewoon...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is rood en het rent door de wei....
Een volbloed tamponyquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is rood en het rent door de wei....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Sony ken ik wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
My first little phony bestaat ook....
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
Het is groen en het loopt in de wei?het is groen en skiet van de berg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
Het is groen en het loopt in de wei?Het is rood en het vliegt door een Chinees restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.een banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nou?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
het is groen en skiet van de berg af
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.Het is geel, heeft een bril op en zingt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Koffie al op, dat je zo jolig bent?
O, wacht:![]()
oh.. oké dat zit je dus dwars...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was de smiley vergeten...
okequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet psychologe worden, jij kletst iedereen een niet bestaand complex aan...
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Gelijk geven werkt als een tierelier...
Om het leuk te houden ga je voor geluk in plaats van gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.
Whisky'tje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.
Fann ligt laveloos door d'r Irish whisky, Chufi is wat moe na vannacht, Theekut is weekend aan het vieren in z'n bed, Kingstown kijkt darten, Sacha is 3e Kerstdag optocht aan het doen, Golfer moet ineens geen whisky meer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dooie zooi hier, ik denk dat ik de UTO-SC maar even ga uitnodigen
Ik schenk er net een slobbertje van Glen Talloch in.quote:
raar genoeg is de UTO-SC nog stillerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde je een echte whisky aanbieden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schenk er net een slobbertje van Glen Talloch in.
Slainte!
ik zit te genieten van een glas cassisquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde je een echte whisky aanbieden...
My Hero!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit te genieten van een glas cassis
ik zit klaar met mijn red bullquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Heeeeel gek!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar genoeg is de UTO-SC nog stiller
het is er de hele dag al stil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeeeel gek!![]()
Was je eerst daar wezen loeren voordat je hier kwam?
Ik weet dat jij geen UTO-SC-er bent, volgens mij ken ik jou van TAL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is er de hele dag al stil.
ik ben daar overigens ook geen vaste bewoner
wat is grandioos?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat ik de tt grandioos vind hè?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen UTO-SC-er bent, volgens mij ken ik jou van TAL.
Er was daar vanmorgen een beetje mot onder elkaar en ik denk dat iedereen zijn wonden nu aan het likken is.
Je kent dat woord niet?quote:
duh natuurlijk ken ik dat woord maar wat was dan grandioos, die invasie of ??quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet?
Het is zoiets als geweldig, fantastisch.
TAL kom ik ook niet meer, ik heb dit seizoen TVOH ook helemaal niet gevolgd. Wel heb ik de meeste uitzendingen van The winner takes it all gekeken, daar was vanavond de finale van. Ik vond dat eigenlijk wel heel leuk, het schoot tenminste een beetje op en er werd niet teveel gekletst.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was gisteren al wat wrevel las ik, dan ben je ook sneller geneigd tot een verhuizing
TAL kom ik nog zelden, ik ben voornamelijk SCer en de SC is daar doder dan dood
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
duh natuurlijk ken ik dat woord maar wat was dan grandioos, die invasie of ??
TVOH wel gevolgd maar het gevoel is er toch uit. Die van jou ken ik niet eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TAL kom ik ook niet meer, ik heb dit seizoen TVOH ook helemaal niet gevolgd. Wel heb ik de meeste uitzendingen van The winner takes it all gekeken, daar was vanavond de finale van. Ik vond dat eigenlijk wel heel leuk, het schoot tenminste een beetje op en er werd niet teveel gekletst.
Is inderdaad grandioos gevondenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
De tt van dit topic, My first little tampony.
Nee...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat ik de tt grandioos vind hè?
Ik kan het je wel uit gaan leggen, maar het is toch al afgelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TVOH wel gevolgd maar het gevoel is er toch uit. Die van jou ken ik niet eens
Come on...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het je wel uit gaan leggen, maar het is toch al afgelopen.
Het was allemaal wat minder serieus en het liep lekker vlot, aangenaam vermaak,
Fylax is zoekende.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Fylax zie ik op een andere SC waar ik regelmatig kom.
Ik ken sowieso geen SC waar ik Fylax niet tegen kom
Niet?! Ik vond het vermakelijk, lekker luchtig en ik moet altijd een beetje lachen om Beau.quote:
Ik snap niet waar mijn blauwe kleurtje blijft, anders had ik het even voor je aangepast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, de poster heeft er een typo in gemaakt...
wordt je blauw?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mijn blauwe kleurtje blijft, anders had ik het even voor je aangepast.
Maar wat is de typo?
Een aanstaande mod die trollt, het moet niet gekker worden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mijn blauwe kleurtje blijft, anders had ik het even voor je aangepast.
Maar wat is de typo?
modjes worden toch niet blauwquote:
Yep, ik ga Karina assisteren in dit woelige subforum, het wachten is nog op het kleurtje.quote:
Het is allemaal zo verschrikkelijk nep.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik vond het vermakelijk, lekker luchtig en ik moet altijd een beetje lachen om Beau.
Eerder een aanstaande mod die niet goed leestquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een aanstaande mod die trollt, het moet niet gekker worden...
Heb je al de cursussen al gedaan die vereist zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik ga Karina assisteren in dit woelige subforum, het wachten is nog op het kleurtje.
Dat doet me duegd...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder een aanstaande mod die niet goed leest
tofquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik ga Karina assisteren in dit woelige subforum, het wachten is nog op het kleurtje.
Je moet het natuurlijk niet te serieus nemen hè, volgens mij zijn al dat soort programma's ook nep, maar daar moet je niet teveel bij stil staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is allemaal zo verschrikkelijk nep.
TVOH, SYTYCD, al die programma's. Pure horror...
Ik heb ze bijna allemaal gedaan, moet alleen de laatste herhalen, daar was ik voor gezakt, "Inlikken bij Yvonne" wordt in de eerste week van januari herhaald.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al de cursussen al gedaan die vereist zijn?
Ja hè, vind ik ook, er gaat hier een hele andere wind waaienquote:
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, vind ik ook, er gaat hier een hele andere wind waaien
Succes er mee...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal gedaan, moet alleen de laatste herhalen, daar was ik voor gezakt, "Inlikken bij Yvonne" wordt in de eerste week van januari herhaald.
Ik kan slecht tegen nep en dus slecht tegen Beau.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet te serieus nemen hè, volgens mij zijn al dat soort programma's ook nep, maar daar moet je niet teveel bij stil staan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen nep en dus slecht tegen Beau.
Heb hem een keer bijna op z'n muil geslagen, live op TV.
Was tijdens die shows van hem vanuit Obibio in Amsterdam, waar we geïnterviewd werden voor ons boek.
Ik zat in de zaal.
Live op TV komen met zo'n actie was de reden dat ik het toch maar niet gedaan heb...
Soms helaas wel, ja...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ben je altijd zo'n agressief baasje?
had ik al verteld dat ik wel eens bij yvonne ben blijven slapen, is misschien weer een pluspunt voor mijquote:
Lijkt me best heel lastig, niet om tot 10 te tellen, dat lukt me wel, maar om heetgebakerd te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms helaas wel, ja...![]()
Heetgebakerd en zo. Moet vaak tot 10 tellen...
verkopen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb die uitzending nog op DVD, te slecht voor woorden...
Wil je ook mod worden dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik wel eens bij yvonne ben blijven slapen, is misschien weer een pluspunt voor mij
Godverdomme Chufiquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
beflapje en je proeft de zuurpruim niet ...
beetje plagen moet kunnen toch!quote:
Mag ik ook alsjeblieft een afwijking hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best heel lastig, niet om tot 10 te tellen, dat lukt me wel, maar om heetgebakerd te zijn.
Dat was een succes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik wel eens bij yvonne ben blijven slapen, is misschien weer een pluspunt voor mij
Welk programma was dat dan? En is dat ergens terug te kijken op youtube?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar Beau lokte het uit met een verkeerde grap.
Hij wilde graag dat we zouden reageren.
Ik heb toen wel de producente er even op aangesproken, die nog niet niet op haar knieën om genade smeekte. Heb die uitzending nog op DVD, te slecht voor woorden...
O ja, jij bent al mod geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
beetje plagen moet kunnen toch!ik hoef niet nog 'n keer modje te worden, laat dat maar aan de jongere garde over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |