Zie de OP, het bestaat gewoon...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is rood en het rent door de wei....
Een volbloed tamponyquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is rood en het rent door de wei....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Sony ken ik wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
My first little phony bestaat ook....
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
Het is groen en het loopt in de wei?het is groen en skiet van de berg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
Het is groen en het loopt in de wei?Het is rood en het vliegt door een Chinees restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.een banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nou?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
het is groen en skiet van de berg af
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.Het is geel, heeft een bril op en zingt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Koffie al op, dat je zo jolig bent?
O, wacht:![]()
oh.. oké dat zit je dus dwars...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was de smiley vergeten...
okequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet psychologe worden, jij kletst iedereen een niet bestaand complex aan...
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Gelijk geven werkt als een tierelier...
Om het leuk te houden ga je voor geluk in plaats van gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.
Whisky'tje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook heel wat echtelijke ruzies.
Fann ligt laveloos door d'r Irish whisky, Chufi is wat moe na vannacht, Theekut is weekend aan het vieren in z'n bed, Kingstown kijkt darten, Sacha is 3e Kerstdag optocht aan het doen, Golfer moet ineens geen whisky meer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Wat een dooie zooi hier, ik denk dat ik de UTO-SC maar even ga uitnodigen
Ik schenk er net een slobbertje van Glen Talloch in.quote:
raar genoeg is de UTO-SC nog stillerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde je een echte whisky aanbieden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schenk er net een slobbertje van Glen Talloch in.
Slainte!
ik zit te genieten van een glas cassisquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde je een echte whisky aanbieden...
My Hero!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit te genieten van een glas cassis
ik zit klaar met mijn red bullquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Heeeeel gek!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar genoeg is de UTO-SC nog stiller
het is er de hele dag al stil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeeeel gek!![]()
Was je eerst daar wezen loeren voordat je hier kwam?
Ik weet dat jij geen UTO-SC-er bent, volgens mij ken ik jou van TAL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is er de hele dag al stil.
ik ben daar overigens ook geen vaste bewoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |