Nee zeikwijfquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Irish coffee met port wordt dan wel weer door velen gedronken....
preciesquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
altijd leuk om te zien wie er achter de usernaam zit
irish coffeequote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Fann is nu hooked aan de Irish coffee met loop mannetje van de overkant
ik heb één Irish Coffee gedronken en dat is al uuuuuuren geledenquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Ik citeerde slechts een mede SC'er hier...quote:Op zondag 28 december 2014 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Port is uilenzeik ja....daar waren we het al over eens.
Ga jij een nickpic van mij in je FoBo posten?quote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef FANN het volgende:
altijd leuk om te zien wie er achter de usernaam zit
Die Johny Walker die de DirkXXX man je geadviseerd heeftquote:Op zondag 28 december 2014 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb één Irish Coffee gedronken en dat is al uuuuuuren geleden![]()
wat is een loop mannetje van de overkant?
Gevalletje Jellinek wordt dat.quote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Nog een week en dan post hier nooit meer iemand.quote:Op zondag 28 december 2014 00:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik citeerde slechts een mede SC'er hier...
is dat een foto dat ik een papier omhoog moet houden met jou naam erop?quote:Op zondag 28 december 2014 00:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij een nickpic van mij in je FoBo posten?
Tsja, van je vrienden moet je het hebben...quote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een week en dan post hier nooit meer iemand.
Je was een zeikwijf en dat weet je best, je zat flink te zuigenquote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, van je vrienden moet je het hebben...
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, van je vrienden moet je het hebben...
Ik ontken dat ten stelligste. Ik heb niet lopen zeiken en zeker niet richting jou.quote:Op zondag 28 december 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Je was een zeikwijf en dat weet je best, je zat flink te zuigen
Want dan is Dees mod en banned ons allemaal.... ?quote:Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een week en dan post hier nooit meer iemand.
Ja laat nou maar zitten, let it goquote:Op zondag 28 december 2014 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ontken dat ten stelligste. Ik heb niet lopen zeiken en zeker niet richting jou.
Ik ga niet in herhaling vallen, maar lees nog maar eens terug...
afgelopen nacht teruglezenquote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker na afgelopen nacht is teruglezen verboden ...
Zo ver terug hoeft niet...quote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker na afgelopen nacht is teruglezen verboden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |