Ik verbaas me dat ik in die stats voorkom...quote:Op zondag 28 december 2014 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik vond al dat ik behoorlijk gepost had
ik post wel regelmatig maar nooit extreem.quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat ik in die stats voorkom...
Gaat snel met de Top-2000.quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik verbaas me dat ik in die stats voorkom...
Mij ook niet. Ben absoluut geen kenner. Koop gewoon wat ik lekker vind.quote:Op zondag 28 december 2014 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Qua port zeggen namen me niet veel, om eerlijk te zijn...
Deisyy zou zeggen: 'Joh??'...quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb je zelf geplaatst daar .. ouwe stokerd
Dat blijkt.quote:
Ja, die ken ik zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Trouwens MM, maar die ken je vast al, in Haarlem kan ik het soms ook niet laten om hier binnen te lopen.
Nee slechts op de beoordeling geklikt en die was van jouw ... .. Verder niet gekekenquote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht.
Maar heb je daar gevonden wat je zocht over mij?
Bij Melgers kom ik ook vaak.quote:Op zondag 28 december 2014 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ben absoluut geen kenner. Koop gewoon wat ik lekker vind.
Hebben in Haarlem een winkel die echt de meest bijzondere ports heeft en laat me daar wel eens adviseren.
Welke is het op dit moment? Dan kan ik daar even rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms twijfel ik aan mezelf wat dat betreft.
Heb het al eerder gezegd, dr. Jeckyl & mr Hyde...
Waar heb je op geklikt dan, welke beoordeling?quote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee slechts op de beoordeling geklikt en die was van jouw ... .. Verder niet gekeken
Ik ben al de hele dag dr. Jeckyll.quote:Op zondag 28 december 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke is het op dit moment? Dan kan ik daar even rekening mee houden.
Die fles die je later vandaag gaat ontmaagden ...quote:Op zondag 28 december 2014 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar heb je op geklikt dan, welke beoordeling?
ah... dan hoef ik mr Hyde niet te ontmoeten.quote:Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag dr. Jeckyll.
Maar dat wil je vast niet geloven...
Die post de hele avond alquote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan hoef ik mr Hyde niet te ontmoeten.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fles die je later vandaag gaat ontmaagden ...
omfgquote:Op zondag 28 december 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
Oorlog in ONZ:
ONZ / He Tong, tot 2025!
Soms, heel soms...quote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan hoef ik mr Hyde niet te ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |