Je bent ook allang een ouwe lul dus je mag er gewoon bijquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef Koen66 het volgende:
verrek ik d8 dat ik op de UTO SC klikte
TH slaapt al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
En toen was ik laatste.![]()
Mijn eerste in 40+
hey het is niet de eerste keer dat ik hier binnenval hequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent ook allang een ouwe lul dus je mag er gewoon bij
Lang geleden dat je hier was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef Koen66 het volgende:
verrek ik d8 dat ik op de UTO SC klikte
Veel helpt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om gelijk al weer de lapo te hebben.
Weer niet opletten, geen idee hoe ik het doe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om gelijk al weer de lapo te hebben.
OK, maar tis hier gewoon het gezelligstquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey het is niet de eerste keer dat ik hier binnenval he
waar moet ik Koen van kennen dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel even voorstellen aan FANN, want die kent je vast niet meer.
Veel en snel. Ze is een soort Lucky Luck; sneller als haar schaduw. Soms quote ze je zelfs voordat je zelf al de betreffende post gepost hebt.quote:
Dat sowieso. Deze reeks is goed voor mijn postcount.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar tis hier gewoon het gezelligst
Nu jaag je Kingstown weg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar tis hier gewoon het gezelligst
Van deze SC mop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
waar moet ik Koen van kennen dan?
Je zal wel weer een linkje hebben
Wat heeft dat te maken met dat ik mijn eerste topic hier geopend heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
TH meldt zich elke dag af tussen 21-22 en meestal voor 7 uur is ie weer paraat
ah.. ik kan het me in elk geval niet meer herinneren danquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van deze SC mop.Even geen zin om linkjes te zoeken.
Hoe lang al?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh ja, bier in de vriezer. Niet vergeten.
Beetje jammer als ze zouden stukvriezenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Je staat morgen op plaats 1 in de dagcijfers van 40+.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:04 schreef bondage het volgende:
Dat sowieso. Deze reeks is goed voor mijn postcount.
Wel op tijd eruit halen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik klik (ook) vaak genoeg slordig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe kan dat per ongeluk dan? Je ziet toch waar je klikt?
ik zag jou als laatste poster en d8 dus dat het de UTO SC wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe kan dat per ongeluk dan? Je ziet toch waar je klikt?
Ik ken Koen van de KSC oa tijdje terug en ik zie hem her en der ooit eens opduiken .. OK ik heb ook ooit ontmoetquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van deze SC mop.Even geen zin om linkjes te zoeken.
Ow, okquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je staat morgen op plaats 1 in de dagcijfers van 40+.![]()
Btw....waarom wordt deze reeks nooit meegenomen in snelste topics op FOK! ? weet jij dat?
Vooral de troep die je op moet ruimen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje jammer als ze zouden stukvriezen
Gefopt dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag jou als laatste poster en d8 dus dat het de UTO SC was
In den beginne van 40+ al:quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:05 schreef FANN het volgende:
ah.. ik kan het me in elk geval niet meer herinneren dan
Dat is wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag jou als laatste poster en d8 dus dat het de UTO SC was
Ja, al die scherven enzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vooral de troep die je op moet ruimen.
Ja jeetje is 2,5 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In den beginne van 40+ al:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
volgens mij zag ik jou een keer in de KSC opduiken ookquote:
Geen idee van wie dat script is....maar als je over "forum" hoovert (boven in), dan staat daar nooit 40+ tussen. Weird.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:07 schreef bondage het volgende:
Ow, ok![]()
Geen idee, is dat script niet van Arcee? Kun je hem beter even vragen denk ik
wat is KSC"?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zag ik jou een keer in de KSC opduiken ook
whut happened?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
Door wie dan? Niet zeggen de uto sc, wil ik even niet mee geassocieerd worden.
Nee... niet allemaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vergeet de oldbies van 40+ toch niet.
Morgen weer The Boom Room op Slamquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ip heb nu dat deephouse opstaan en is best wel relaxed..
Och, zou kunnen. Kom hier anders niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar normaal is het hier wat rustiger...
Heb je nog een erg bijzondere whisky mogen proeven de laatste dagen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:11 schreef MadMaster het volgende:
Nee, maar normaal is het hier wat rustiger...
Vele, en aanstaande zomdag nog meer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je nog een erg bijzondere whisky mogen proeven de laatste dagen?
Welke vond je het bijzonderst en welke vond je echt lekker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef MadMaster het volgende:
Vele, en aanstaande zomdag nog meer...
Nee, veel nieuwe 'gezichten' ineens...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, zou kunnen. Kom hier anders niet.
Pfff, moet dat nu?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke vond je het bijzonderst en welke vond je echt lekker?
1 post! en dat weet je nog?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GC / [KSC #5904] It's a beautiful day!
tadaa
Daar ben ik er dan één van denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, veel nieuwe 'gezichten' ineens...
af en toe ben ik een autistquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
1 post! en dat weet je nog?![]()
lekker plaatje vind ik dat trouwens![]()
KSC blijft nog steeds m'n thuis, maar wel een erg stil huis de laatste tijdquote:
Vakantie periode..?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC blijft nog steeds m'n thuis, maar wel een erg stil huis de laatste tijd
Oké, andere keer.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Kingstown het volgende:
Vorige topic was dus een record:
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=115&reeks=
Die zullen wel rond de Kerstboom zittenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC blijft nog steeds m'n thuis, maar wel een erg stil huis de laatste tijd
Het Choco-effect.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Kingstown het volgende:
Ja, stelletje baggeraars.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Kingstown het volgende:
I told you ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Kingstown het volgende:
mijn thuis SC ging ooit als een raketquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Kingstown het volgende:
QFT, vandaar dat ik neig rustige chats te vermijdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik klets nou eenmaal graag en met veel mensen. Vind ik leuk.
Dat vind ik ook een fijn liedje, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
1 post! en dat weet je nog?![]()
lekker plaatje vind ik dat trouwens![]()
Blijf kletsen dan, dan reageer ik wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
Als we nog ff door baggeren /SCen halen we misschien nog een 2e op rij...
Misschien wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT, vandaar dat ik neig rustige chats te vermijden
Af en toe kijk ik er nog wel eens , maar niet zo vaak dus en hou ik het meestal bij kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan al een erg lange vakantieperiode
Niets mis met baggeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
Als we nog ff door baggeren /SCen halen we misschien nog een 2e op rij...
Dat doe je sowieso wel heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blijf kletsen dan, dan reageer ik wel.
Vaak wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso wel heb ik gemerkt.
Je hebt een puntquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
Het is toch niet alleen baggeren wat we doen, er wordt informatie uitgewisseld en grapjes.
Het is toch fokking gezellig, waarom heet dat dan baggeren.
Goed voor je postcount.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak wel.![]()
Maar ik leer nog steeds, alleen kan ik me soms niet inhouden.
je ziet het hoe lang geleden de records waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik er nog wel eens , maar niet zo vaak dus en hou ik het meestal bij kijken
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal posts tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Het werd ineens een stuk drukker toen zij en tonele kwam ja.
KSC is ook nogal gevoelig voor een paar veelposters en die laten het juist massaal afwetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal post tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.
Toeval bestaat niet, dit bewijst dat maar weer eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal post tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.
Ik geef bijna iedereen aandacht en dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal posts tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.
Och, vergeleken met ene Tong80quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor, de eerste maanden schaamde ik me rot.
Ze worden allemaal ouder en wie weet komen ze hier buurten ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet het hoe lang geleden de records waren.
Sinds 2011 is het langzaam naar beneden gegaan
Nu heeft de dag top-poster soms minder dan 20 posts
en deze...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een fijn liedje, ja.
Slaap lekker Fann.quote:
Vaak ontstaan er van die groepjes die met elkaar aan het 'chatten' zijn en dan krijg je van die gesprekken die door elkaar gaan lopen als spaghetti.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef bijna iedereen aandacht en dan gaat het hard.
trustequote:
Trustenquote:
Het is niet alleen dat hun eigen (van de veelposters) posts wegvallen maar ook de reacties daarop vallen weg. Dan kan het hard gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is ook nogal gevoelig voor een paar veelposters en die laten het juist massaal afweten
en die dan voor "buitenstaanders" niet te begrijpen zijn vandaar dat SCs vaak als kliekjes gezien wordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak ontstaan er van die groepjes die met elkaar aan het 'chatten' zijn en dan krijg je van die gesprekken die door elkaar gaan lopen als spaghetti.
Gelukkig staan er mensen boven mij en ik heb me redelijk ingehouden de afgelopen 2 maanden.quote:
Vind het hier nog wel meevallen eigenlijk. Ken hier ook maar weinigquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die dan voor "buitenstaanders" niet te begrijpen zijn vandaar dat SCs vaak als kliekjes gezien worden
Vind ik heerlijk, is dan een uitdaging voor mij om toch met iedereen nog een gesprek te hebben, gaat vaak goed, alleen gaat het dan hard en dat vinden mensen niet altijd fijn. Mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak ontstaan er van die groepjes die met elkaar aan het 'chatten' zijn en dan krijg je van die gesprekken die door elkaar gaan lopen als spaghetti.
Uiteraard. Ik kan het zo checken, dat weet jequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig staan er mensen boven mij en ik heb me redelijk ingehouden de afgelopen 2 maanden.
En ik was wat vaker afwezig.
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kan het zo checken, dat weet je
Gebeurt hier ook hoor... Ja nu is het topic High ... Ja geen 115 min .. Maar wie wil dat dan kun je niets meer volgen... In RLS had je dat soms ... En dan miste je echt gewoon eigenlijk alles ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is ook nogal gevoelig voor een paar veelposters en die laten het juist massaal afweten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat hun eigen (van de veelposters) posts wegvallen maar ook de reacties daarop vallen weg. Dan kan het hard gaan.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
Conflict "ik ben jarig" en Vosss "met dubbel ss".
Gelukkig hoef je niet te refreshen, gebeurd gelukkig allemaal automatisch op basis van AJAX. Was vroeger wel anders, toen versleet je F5 knop nog een beetje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik heerlijk, is dan een uitdaging voor mij om toch met iedereen nog een gesprek te hebben, gaat vaak goed, alleen gaat het dan hard en dat vinden mensen niet altijd fijn. Mensen.
Die titel zegt me zo gauw niets. Ga ik op een ander moment eens beluisteren (nu top-2000 aan staanquote:
Vandaag ? Voxxs was toch gisteren ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
Conflict "ik ben jarig" en Vosss "met dubbel ss".
Klopt, ik ben erg tevreden met de automatische refresh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te refreshen, gebeurd gelukkig allemaal automatisch op basis van AJAX. Was vroeger wel anders, toen versleet je F5 knop nog een beetje.
Er zijn veel meer slowchats gekelderd. Er wordt over het gehele forum minder gepost dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet hoe het gekelderd is sinds 2011
die uit de lucht pagina verdwijnt vaak ook weer zonder F5quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben erg tevreden met de automatische refresh.![]()
Tot fok weer uit de lucht gaat en dan is F5 weer handig.
klopt, daar is dan ook weer een topic overquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zijn veel meer slowchats gekelderd. Er wordt over het gehele forum minder gepost dan voorgaande jaren.
Ah toen ben ik er mee gestopt dat is het ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet hoe het gekelderd is sinds 2011
En de quotemeldingen niet te vergetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben erg tevreden met de automatische refresh.![]()
Tot fok weer uit de lucht gaat en dan is F5 weer handig.
Eeeh, ja, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die uit de lucht pagina verdwijnt vaak ook weer zonder F5
Als ik op mijn Ipad zit dan moet ik wel steeds handmatig refreshen. Best wel irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te refreshen, gebeurd gelukkig allemaal automatisch op basis van AJAX. Was vroeger wel anders, toen versleet je F5 knop nog een beetje.
De Cloudflare melding?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die uit de lucht pagina verdwijnt vaak ook weer zonder F5
volgens mij heb ik jou in 2012 op het strand gemeetquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toen ben ik er mee getopt dat is het ..of was dat 2012?
Dat is wel heel lang geleden dan, daar heb ik geen herinnering meer van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef bondage het volgende:
[..]
En de quotemeldingen niet te vergetenVroeger moest je alle topics steeds bij langs om te checken of je gequote was. Ekte oldbies weten dat.
UTO is verreweg het grootste forum op dit moment. Is echter altijd al zo geweest met die realitysoaps. Zijn de roots van FOK, dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef Koen66 het volgende:
zonder UTO denk ik dat Fok echt een dramatische keldering gehad zou hebben in 2014
Conflict is serieus geworden met Biancavia en Vosss is tegenwoordig Geralt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag ? Voxxs was toch gisteren ?
Dan word je niet zoveel gequote idd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden dan, daar heb ik geen herinnering meer van.
Maar ik was de eerste jaren dan ook vooral een lurker.
ik meldde in 2005 aan, ben pas ergens in 2009 erg actief gaan meepostenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mobile layout?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik op mijn Ipad zit dan moet ik wel steeds handmatig refreshen. Best wel irritant.
Klopt, dus dat weet ik niet meer. Want was niet nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Dan word je niet zoveel gequote idd.
klopt, maar zonder UTO waren die posts er dus niet geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef bondage het volgende:
[..]
UTO is verreweg het grootste forum op dit moment. Is echter altijd al zo geweest met die realitysoaps. Zijn de roots van FOK, dus niet zo vreemd.
Ik pas vanaf dit jaar actief en vanaf mei helemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik meldde in 2005 aan, ben pas ergens in 2009 erg actief gaan meeposten
Jij bent echt overal van op de hoogte en de hoofdredacteur van de Privé ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef sig000 het volgende:
Conflict is serieus geworden met Biancavia en Vosss is tegenwoordig Geralt.
Dat nog niet is langsgekomen... Maar iemand een reden waaron ze overgestapt zijn naar Cloudfare.. ?quote:
Ik zit hier iets meer dan tien jaar. Met mijn andere account kan ik in Oldbies only.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
No shit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Dan word je niet zoveel gequote idd.
nou... ik heb die melding al irritant vaak gezienquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat nog niet is langsgekomen... Maar iemand een reden waaron ze overgestapt zijn naar Cloudfare.. ?
Als je hier meer dan 10 jaar zit ben je toch ook een oldbie?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit hier iets meer dan tien jaar. Met mijn andere account kan ik in Oldbies only.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef bondage het volgende:
Met mijn andere account kan ik in Oldbies only.
soms zie je ze opeens op FP ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Eska het volgende:
Die quote-alerts komen bij mij soms wel en soms niet door trouwens.
En ook regelmatig pas heel veel later. Dan raak ik pas goed in de war.![]()
(zal wel aan m'n bejaarde netbookje liggen)
Spuit 11 reacties geef ik dan. Zitten ze al op een totaal ander onderwerp.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Eska het volgende:
Owja, dan was het echt droevig geweest. En ja, gaat al wat jaren goed zijn gang inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar zonder UTO waren die posts er dus niet geweest.
En er waren afgelopen jaren best wel jaren zonder goed bekeken RLS toch?
Ach ik vergeet altijd de jaartallen , Maar als jij het zegt zal het wel kloppenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou in 2012 op het strand gemeet
Bij de opties staat een item waar je kunt aangeven dat je op mobiel ook de desktoplayout wil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kan je dat veranderen dan? Hoe?
op iPad zal het wel meevallen, op foon vind ik het teveel gepriegelquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij de opties staat een item waar je kunt aangeven dat je op mobiel ook de desktoplayout wil.
Ivm de ddos aanvallen volgens mij. De IP range is echter nog hetzelfde, de ddossers kennen die. Dat moet nog aangepast worden heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat nog niet is langsgekomen... Maar iemand een reden waaron ze overgestapt zijn naar Cloudfare.. ?
Nee, eeuwige midbie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier meer dan 10 jaar zit ben je toch ook een oldbie?
Dat andere account zit hier meer dan tien jaar, deze nog nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier meer dan 10 jaar zit ben je toch ook een oldbie?
Kun je daar nu achter komen, wie dat hebben gedaan. Die ddos aanvallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm de ddos aanvallen volgens mij. De IP range is echter nog hetzelfde, de ddossers kennen die. Dat moet nog aangepast worden heb ik begrepen.
Oh ja, dat heb ik wel eens zien staan. Stom dat ik het niet eerder uitgeprobeerd heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij de opties staat een item waar je kunt aangeven dat je op mobiel ook de desktoplayout wil.
Ja en toenheb ik nog een uurtje top2000 geluisterd en ben gaan slapen .. Maar het is elk weeken d wel raakquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou... ik heb die melding al irritant vaak gezien
afgelopen nacht ook weer
Ze verschijnen hier soms ook random, heeft volgens mij met de autoupdates te maken, er wordt niet goed bijgehouden dat het bericht al gelezen is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Eska het volgende:
Aha, en welke is dat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat andere account zit hier meer dan tien jaar, deze nog niet
Ken je Neusaap ook nog en Lamon?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent echt overal van op de hoogte en de hoofdredacteur van de Privé ?
Op een telefoon werkt het niet relax inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op iPad zal het wel meevallen, op foon vind ik het teveel gepriegel
Jazeker.quote:
Dat zag ik laatst toevallig ook, ja.quote:
Gaat vaak via botnets en gehackte computers. Tenzij het steeds dezelfde IP's zijn niet helaas en kun je er bijzonder weinig tegen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je daar nu achter komen, wie dat hebben gedaan. Die ddos aanvallen.
Ik lurk vanaf 1999 en ben pas (..) sinds 2000 geregistreerd.quote:
Das mooi kut dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat vaak via botnets en gehackte computers. Tenzij het steeds dezelfde IP's zijn niet helaas en kun je er bijzonder weinig tegen doen.
Werkt prima op tablets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel eens zien staan. Stom dat ik het niet eerder uitgeprobeerd heb.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst toevallig ook, ja.Ik kom eigenlijk nooit meer op de FP, maar toen ik laatst wel heel erg lang die Cloudflare-dinges kreeg, ging ik toch maar even kijken of ik nog wel de FP op kon. Toen zag ik idd zo'n dingetjes staan.
Ja, daar zal idd ook wel een link mee zijn. Zodra ik dan iets aanklik verschijnen er ineens allerlei mosterd-na-de-maaltijd-alerts.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze verschijnen hier soms ook random, heeft volgens mij met de autoupdates te maken, er wordt niet goed bijgehouden dat het bericht al gelezen is.
De meesten uit die tijd zijn IRL best tof, behalve als ze mod, FA, of Adminrechten krijgen.quote:
Jup. Zodra er een nieuwe IP range beschikbaar is en deze geheim blijft lopen ze tegen Cloudflare aan en vangt deze de aanval op.quote:
Dat is lullig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
Lamon is beetje weggepest, ging naar een meeting en daar was niemand.
Fok heeft 2 ip-addressen bij Cloudfare ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm de ddos aanvallen volgens mij. De IP range is echter nog hetzelfde, de ddossers kennen die. Dat moet nog aangepast worden heb ik begrepen.
Idd, datquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, daar zal idd ook wel een link mee zijn. Zodra ik dan iets aanklik verschijnen er ineens allerlei mosterd-na-de-maaltijd-alerts.
Hopen dat dat blijft werken dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Zodra er een nieuwe IP range beschikbaar is en deze geheim blijft lopen ze tegen Cloudflare aan en vangt deze de aanval op.
Twee nameservers?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok heeft 2 ip-addressen bij Cloudfare ...
Geen idee, waar die grens precies ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ben ik dan, een newbie, met 5 jaar?
Ouwe lul.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Godallemachtig, ik neem nog maar een Bullit anders hou ik dit tempo ook niet bij.
Midbie. Best wel grappig al die bie'squote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee, waar die grens precies ligt.
Weet alleen dat ik een midbie ben, en alltjd zal blijven.
Zou moeten werken, daar is Cloudflare voor bedoeld. Maar ja, IP ranges wisselen is een lastig karwei.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat dat blijft werken dan.
Bakkie koffiequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Godallemachtig, ik neem nog maar een Bullit anders hou ik dit tempo ook niet bij.
http://www.nu.nl/games/39(...)station-network.htmlquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles is te hacken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Zodra er een nieuwe IP range beschikbaar is en deze geheim blijft lopen ze tegen Cloudflare aan en vangt deze de aanval op.
Valt wel mee toch? Beetje harder trappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Best wel blij dat ik me kan reden op mijn pc, veel verder gaat het niet. Ja, dos vroeger, en lotus en DBase.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou moeten werken, daar is Cloudflare voor bedoeld. Maar ja, IP ranges wisselen is een lastig karwei.
Je moet er wel voor zorgen dat de IP adressen geheim blijven. En wat betreft beveiliging zit FOK best goed in elkaar. En ik kan het wetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'
zelfs ik niet hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben iig hier niet meer de senior, neem ik aan.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben iig hier niet meer de senior, neem ik aan.
Chocoquote:
Een achter de schermen man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dat de IP adressen geheim blijven. En wat betreft beveiliging zit FOK best goed in elkaar. En ik kan het weten
DOSquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel blij dat ik me kan reden op mijn pc, veel verder gaat het niet. Ja, dos vroeger, en lotus en DBase.![]()
Niemand in UTO-SCquote:
Die was er al een keer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'
Ja tuurlijk I know.. Maar je huurt een ontent-provider" in en die moet toch zorgen voor de acterliggengede beveiliging .. DDOS zou bij hun afgestopt moeten worden ..quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dev geweest. Heb de zoekfunctie gefixt
ik klikte op MYAT op Choco en d8 naar de UTO SC te gaanquote:
Cool.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer. Maar hey, kinderen zijn toch ook leuk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, datte.En toen kreeg ik kinderen en had geen tijd meer voor computers.
Die sindsdien niet meer geupdate is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om daar te posten, zag hier bekenden en de rest volgt geloof ik.
iedere SC heeft wel eens een relletjequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om daar te posten, zag hier bekenden en de rest volgt geloof ik.
Dat is dat ding waardoor ik mijn vorige gebruikersnaam ben kwijtgeraakt, ging helemaal fout toen, en heb maar een nieuwe gemaakt. Daarna niet meer over nagedacht dus 5 jaar later vergeten hoe die heette, ook al kan ik er naar raden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Alle wachtwoorden zijn toen ook gereset.
Jup. Beetje verouderd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die sindsdien niet meer geupdate is?
Yep, was ik paar klonen kwijt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Alle wachtwoorden zijn toen ook gereset.
Hier? Dus SSherlock gemold...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Absoluut, ik loop nu alleen een beetje achter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer. Maar hey, kinderen zijn toch ook leuk?
Yvonne zou hem zo kunnen resetten als je het zou wetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dat ding waardoor ik mijn vorige gebruikersnaam ben kwijtgeraakt, ging helemaal fout toen, en heb maar een nieuwe gemaakt. Daarna niet meer over nagedacht dus 5 jaar later vergeten hoe die heette, ook al kan ik er naar raden.
Ah die.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel met mijn andere account. The_Terminator dus
Uhuh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere SC heeft wel eens een relletje
De mijne is 34 maar die van jouw kunnen toch tegen de 40 zijn ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
OMG
De kinderen van ons nemen het hier over?
Je kunt je tijd maar aan één ding tegelijk spenderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, ik loop nu alleen een beetje achter.
als ik aan 1 ding de pest heb is het kliekjes binnen een SCquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Moet 1 grote club zijn. Maar dat schijnt niet te kunnen.
Ik zou het echt niet meer weten, dan moet ik er een paar doorgeven en dan weet ik het nog niet zeker. Te lang geleden en volgens mij bijna niet mee gepost. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Yvonne zou hem zo kunnen resetten als je het zou weten
Zum kotzen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik aan 1 ding de pest heb is het kliekjes binnen een SC
Je weet t niet. Alles is mogelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Moet 1 grote club zijn. Maar dat schijnt niet te kunnen.
Och, als je er niet zoveel mee hebt gepost... Jammer van account maar geen rampquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten, dan moet ik er een paar doorgeven en dan weet ik het nog niet zeker. Te lang geleden en volgens mij bijna niet mee gepost. Denk ik dan.Ik weet het niet meer.
Niemand wil bij mij horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2, zit niet veel verschil qua leeftijd tussen mijn kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt je tijd maar aan één ding tegelijk spenderen natuurlijk.
Techniek staat voor niets tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleek uiteindelijk aan iets anders te liggen. Geloof ik. Weet niet meer precies.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe herken je die?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij kan met al je kloontjes een eigen kliekje vormen.
Misschien in deze SC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je weet t niet. Alles is mogelijk
Juist ik vind het zeker geen ramp. Is het verleden ook. En dat is voorbij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, als je er niet zoveel mee hebt gepost... Jammer van account maar geen ramp
Ik ook niet hoor, ik zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me een beetje sneu dat ik geen enkele kloon heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |