Eens moet de eerste keer zijn. Toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in ieder geval.
Ik weet hoe sommige mensen er over denken. Sommige mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige zeggen wel eens: och, is dat het... Alsof ze hadden verwacht dat één of andere keiharde BDSM'ert zou zijn
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaasquote:
Wat voor thee?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaas
jullie te zolgen
EN de Griek zit weer met zn muziek te kloten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaas
jullie te zolgen
Inderdaad, dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet hoe sommige mensen er over denken. Sommige mensen.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn. Toch?
Wat is zolgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie te volgen
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie te volgen
Je was idd verdacht stil vanavond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
jullie te volgen
Nee, die was moe en ging slapen, maar ik ben nog te wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
EN de Griek zit weer met zn muziek te kloten?
Goed spul die Zenthee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was idd verdacht stil vanavond.
mja, dat kan ik ook hoor, gewoon mijn waffel houdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was idd verdacht stil vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |