alzheimer slaat toequote:
Mooi geweest die KLPDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Op zich wel een mooi complex daar..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens het samenvattingentopic wel ja en dat is altijd erg accuraat.
kan ook korzakov zijn...quote:
Daar weet ik niets vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
Beter dan elk Nederlands ouderencentrumquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is echt heel mooi ja. Omgeving is ook prachtig.
ik heb mijn deuren dicht!quote:
ik heb geen ideequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn deuren dicht!
Verstandig
[..]
ik heb geen idee
Moi
Paar deuren verder woont een Russische Armeniër en die heeft garagebedrijf om de hoek.quote:
tis weer sjoef timequote:
Ah ja, sommige hebben wat moeite met mijn naam. Arme zieltjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dat de rust weer terug is.
Nare mensen zijn er soms.
Arme zieltjes inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, sommige hebben wat moeite met mijn naam. Arme zieltjes
is het de drank ?quote:
Ah, gaat onze grote king verhaaltjes vertellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje de vaart er in, dan krijgen we eeen nieuw record... King verteld daar alles over
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
Beetje de vaart er in, dan krijgen we eeen nieuw record... King verteld daar alles over
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme zieltjes inderdaad.
Ik vind je naam prima.
Verliefd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.
en hoeveel zit er in jequote:
Dan roep je dr maar hier heenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.
Ja maar golfer kwam al eerder vanaovond met de Amerikaanse dienst die mee zou lezen ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik doelde op de royale politiedienst
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al jaren en jaren en jaren en jaren, maar het is niet wederzijds.
NSA ja. Illoeminatie zeg ik je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar golfer kwam al eerder vanaovond met de Amerikaanse dienst die mee zou lezen ..
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen vanquote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....niets romantischer als een onbereikbare liefde.
Luister lekker top2000 met esquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....niets romantischer als een onbereikbare liefde.
Was hij toch al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen van
was is groot ? Hij kan er alleen maar van leren en volwassen wordenquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen van
Dat laatste wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
was is groot ? Hij kan er alleen maar van leren en volwassen worden
Dat zegt mij niets... deephouse/// Denk ik aan een kelder ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat mensen die top2000 altijd weer zo interessant vinden. Gewoon de hele dag deephouse
Dub.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat mensen die top2000 altijd weer zo interessant vinden. Gewoon de hele dag deephouse
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets... deephouse/// Denk ik aan een kelder ...
Gewoon goede house. Lekker relax.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets... deephouse/// Denk ik aan een kelder ...
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef bondage het volgende:
Had je mijn bondage linkje in sig al gecheckt Choco?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef bondage het volgende:
Had je mijn bondage linkje in sig al gecheckt Choco?
Toch wel in erecte toestand?quote:
Sommige zeggen wel eens: och, is dat het... Alsof ze hadden verwacht dat één of andere keiharde BDSM'ert zou zijnquote:
Eens moet de eerste keer zijn. Toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in ieder geval.
Ik weet hoe sommige mensen er over denken. Sommige mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige zeggen wel eens: och, is dat het... Alsof ze hadden verwacht dat één of andere keiharde BDSM'ert zou zijn
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaasquote:
Wat voor thee?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaas
jullie te zolgen
EN de Griek zit weer met zn muziek te kloten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaas
jullie te zolgen
Inderdaad, dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet hoe sommige mensen er over denken. Sommige mensen.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn. Toch?
Wat is zolgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie te volgen
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie te volgen
Je was idd verdacht stil vanavond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
jullie te volgen
Nee, die was moe en ging slapen, maar ik ben nog te wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
EN de Griek zit weer met zn muziek te kloten?
Goed spul die Zenthee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was idd verdacht stil vanavond.
mja, dat kan ik ook hoor, gewoon mijn waffel houdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was idd verdacht stil vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |