Daar is de kelder voor toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Nieuw bloed in 40+?
Iemand die in is voor bondage?
Ik zag je piemol ook voorbij komen. Dat is toch wel iets statisties?quote:
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag je pienol ook voorbij komen. Dat is toch wel iets statisties?
Heb je daar ook alle cijfers van bijgehouden?
In alle stadia?
Neuh... die gaan maar naar het keldertjequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Nieuw bloed in 40+?
Iemand die in is voor bondage?
Jij laat je hier gewoon strikken toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh... die gaan maar naar het keldertje
Ik heb ook niets met handboeien eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb zelf weinig met handboeien enzo.
Meer met folie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met handboeien eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Jullie posten best wel vlot hier of heeft dit te maken met het Choco-effect.
Warme choco verspreid zich sneller.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat gaat met vlagen,quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Normaal gesproken gaat er ongeveer 1 SC per dag doorheen....vandaag lag het tempo ietsje hoger ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
wij houden de boel levendig hier!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Is toch juist lekker rustig. Volgens sommige....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, sinds jij een stuk minder in UTO-sc post, is die reeks gedecimeerd.
Ik denk dat bondage dat meer is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Choco haal je toch uit een folie ... Ze is EXpert!!
En gezellig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
wij houden de boel levendig hier!
wie is EX ??quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Choco kun je beter in folie wikkelen. Daarna er natuurlijk wel weer uithalen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Ik las het inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Maar klopt inderdaad, ben gek op plastic folie
Ah vertel ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat bondage dat meer is.
Komt ie dan terug?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik blij dat het bijna 2 januari is. Piet gebruikt dat soort woorden gelukkig nooit.
Dat is ook geen geheim. Iemand vond het echter een keer leuk wat details uit KPD te lekken, dat vond ik wat minder.quote:
wachten duurt lang....quote:
Ik weet het, was geen leuke situatie en erg kinderachtig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is ook geen geheim. Iemand vond het echter een keer leuk wat details uit KPD te lekken, dat vond ik wat minder.
Die gaat ook niet zo'n muts op zijn hoofd zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik blij dat het bijna 2 januari is. Piet gebruikt dat soort woorden gelukkig nooit.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het goed is wordt hij dan ontslagen uit Mainkofen ja.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik krijg beelden in mijn hoofd van Jurny met een strak blauw glimmend pakje aan.
Zit ie in Zuid Duitsland in zo'n ouderen opvangcomplex waar ook je vriend zit >???quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het goed is wordt hij dan ontslagen uit Mainkofen ja.
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, was geen leuke situatie en erg kinderachtig.
Volgens het samenvattingentopic wel ja en dat is altijd erg accuraat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
Zit ie in Zuid Duitsland in zo'n ouderen opvangcomplex waar ook je vriend zit >???
Gelukkig maar dan, dat de rust weer terug is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |